3 millió eurót költött az üllői raktárának bővítésére és fejlesztésére idén az eMAG
Az új futószalagos platform növeli a termelékenységet és gyorsítja a raktári munkát. A 21 000 négyzetméteres logisztikai központ jelenleg a termékek 70 százalékát tárolja, de a tervek szerint ez egy éven belül 90 százalékra nő majd.
Bemutatta megújult és kibővített magyarországi raktárát az eMAG, mely felkészült az idei Black Friday akcióra és az azt követő karácsonyi rohamra. A november 24-én induló ünnepi szezonban rekordok dőlhetnek, ezért az online kereskedelemben piacvezető eMAG személyi állományát és a raktárban három műszakban, folyamatos üzemben állítja össze a csomagokat, hogy azok időben megérkezzenek a vásárlókhoz. A hónapok óta tartó felkészülés csúcspontjaként a raktárban dolgozók létszámát 90-ről 150-re bővítették.
Az eMAG üllői logisztikai központja, amit a vállalat két évvel ezelőtt nyitott meg, mostanra 21 000 négyzetméteresre bővült, ez három focipályának felel meg. A 15 méteres belmagassággal rendelkező logisztikai központ rohamtempóban fejlődik. Jelenleg 20 000 különböző termék található meg itt, de a Black Friday napjáig folyamatos a betárolás, jövő péntekre a termékek száma a 600 000 darabot is túllépi majd.
A webáruházban 2015 óta nemcsak az eMAG által forgalmazott termékek érhetők el, hanem a marketplace platformon keresztül csatlakozott boltok kínálata is, míg ezek száma tavaly 400 volt, mostanra meghaladja az 1400-at. Így az eMAG.hu oldalon keresztül elérhető termékek száma eléri az egymilliót. A vállalat célja, hogy egy éven belül négyezerre növelje az értékesítő partnerek számát hazánkban.
Az Európában 4 országban jelenlévő eMAG csoport az idei évben 2,5 millió eurót költött szerverekre, hostingra és felhőszolgáltatásokra, emellett csak a magyarországi raktárbázis fejlesztésére és bővítésére 3 millió eurót fordított a vállalat. Ennek köszönhetően ma már a hazai rendelések 70 százalékát az üllői raktárból teljesíti a vállalat, ez a következő 12 hónap során 90 százalékra nő majd a tervek szerint.
Az üllői logisztikai központ legújabb fejlesztése egy olyan görgős futószalag-rendszer, ami egy raktár-a-raktárban platformhoz kapcsolódva a softline termékek komissióját könnyíti meg és gyorsítja fel. Ezt a technológiát főleg futárszolgálatok használják, raktári felhasználása egyedülállónak számít.
„Ez a bővítési és fejlesztési csomag egy fontos lépés az eMAG életében, megerősíti a frissen megszerzett első helyünket az elektronikus kereskedelemben. Bár egy cég életében nem az első hely megszerzése, hanem annak megtartása a legnagyobb kihívás, közben azon is dolgozunk, hogy az offline boltok piacán is megjelenhessünk a közeljövőben” – mondta el Catalin Dit, az eMAG hazai vezetője.
Az eMAG csütörtökön azt is bejelentette, hogy logisztikai partnereinek számát a tavalyi négyről ötre emelte, így idén már az MPL, a HDT, a DPD, a Trans-o-flex és a Sprinter is szállít házhoz csomagokat. Emellett lehetőség van csomagpontra is kérni a megrendelt termékeket, melyekből több mint 3850 darab van már az országban. A vásárlók számára vonzó lehet még a „Nyitott doboz” szolgáltatás, melynek keretében átvételkor megtekinthetik a terméket, és csak akkor kell kifizetniük, ha elégedettek a látottakkal. Ezen kívül a 30 napos ingyenes visszaküldési opció garantálja, hogy a termékeket kockázat nélkül próbálhatják ki a vevők. Minden termékre kérhető kiterjesztett garancia, illetve most az eMAG 4 éves garanciát kínál a 150 ezer forint feletti értékű televíziókra és a 300 ezer forint feletti elektronikai termékekre.
Kapcsolódó cikkek
- Az ígéret földje: nőtt, nő és nőni fog az e-kereskedelem
- Az Ecommerce Hungary kiáll a magyar e-kereskedőkért
- Az eMAG-on idén akár 70 százalékos árengedményeket is találhat Black Friday napján
- Látványos eredményt hoztak az e-kereskedelemben végzett fogyasztóvédelmi ellenőrzések
- Így többszörözd meg forgalmad a Black Friday-en
- A futárhiány nehezítheti az online rendelések kiszállítását
- A munkavállalók negyede munkahelyén is a webáruházak kínálatát böngészi
- A pelenka volt a slágertermék 2017 első félévében
- Öt tipp a PayPal-től startupoknak
- 1 milliárd euró felett a hazai online kiskereskedelem
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.