13 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke

forrás: Prím Online, 2018. február 15. 17:49

Több mint ötven százalékkal, 38.046 milliárd dollárra nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt a Brand Finance üzleti értékelő és stratégiai tanácsadó cég Global 500 2018 rangsorának értékelése szerint. A vállalat a 25. helyre lépett előre a legnagyobb világmárkákat felvonultató listán, 14 helyet javítva tavalyi pozíciójához képest.

A Brand Finance, a világ egyik vezető, független üzleti értékelő és stratégiai tanácsadó cége minden évben közismert márkák ezreit vizsgálja és rangsorolja. A ranglisták kialakításánál a cég nemcsak a márkaerősségi index-et (Brand Strategy Index), hanem a márkahűséget (Brand Loyalty) és a marketing befektetéseket is vizsgálja.

 

A Huawei tavaly 25.230 milliárd dolláros márkaértékkel még csak a 39. helyen szerepelt a rangsorban, a mostani mintegy 51 százalékos éves márkaérték-növekedés az ötödik legnagyobb a lista első ötven helyén szereplő vállalat közül (az öt legnagyobb növekedést produkáló cég közül négy kínai). A Brand Finance vezérigazgatója szerint a nagy kínai márkákat mára világszerte minőségi brand-ként ismerik el, David Haigh arra számít, hogy ez a gyors értéknövekedés egyre több szektorban jelenik meg a jövőben.

 

A Huawei márkaértékének növekedését nem csak a Brand Finance listáján való előrelépés jelzi. A vállalat tavaly a BrandZ Top 100 Legértékesebb Vállalat listáján 49. helyezést érte el, és felkerült az Interbrand 100 legjobb márkát rangsoroló listájára is. 

Kulcsszavak: +céginfo Huawei

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az Ericsson Budapesten építi a jövő hálózatait

2025. november 12. 16:37

Újra a csúcson: MagyarBrands díjat kapott a Magyar Logisztikai Egyesület

2025. november 10. 09:59

Túlélni a zsarolóvírust – hogyan lehet a kiberreziliencia versenyelőny?

2025. november 4. 13:35

Még van idő! Újra nyitva a nevezés Az Év Honlapja díjra!

2025. november 1. 12:01