Technológiai együttműködést kötött a Lenovo és a Ducati MotoGP
Többéves együttműködésről állapodott meg a Ducati Team MotoGP világbajnokságon résztvevő csapatával a Lenovo. A partnerséggel a Lenovo célja a márka nemzetközi ismertségének további erősítése és a legkedveltebb márkák közötti pozicionálása.
Az idei szezon kezdetével a Lenovo vezető technológiai partnerként számítógépeket, tableteket és szervereket biztosít a Ducati számára a versenypályákon és a pályákon kívül egyaránt. A partnerség közös fejlesztési és együttműködési fejlesztésekre is kiterjed a csapatteljesítmény növelése érdekében.
„A MotoGP egyre jelentősebb nemzetközi népszerűségét mi sem mutatja jobban, mint hogy világszerte milliók követik. A Ducati 90 éves öröksége, valamint az innovációra, gyorsaságra és kiváló teljesítményre való törekvése, tökéletesen illeszkedik a Lenovo cégtörténetéhez és termékfejlesztéssel kapcsolatos célkitűzéseihez. Nagy izgalommal tölt el bennünket a partnerségnek köszönhető márkajelenlét és az is, hogy a csapatok fejlődését Lenovo termékekkel támogathatjuk” – tájékoztatott Gianfranco Lanci, a Lenovo Corporate elnöke és ügyvezető igazgatója.
„Nagy örömünkre szolgál a Lenovóval, a világ egyik legnagyobb személyi számítógépeket, fogyasztói, kereskedelmi és adatközpont technológiát előállító vezető vállalatával kötött együttműködésünk. kötött fontos partnerségünk bejelentése. Annak érdekében, hogy ne csak a MotoGP-n, hanem a vállalaton belül is képesek legyünk megküzdeni minden új kihívással, gondolnunk kell IT és digitális kapacitásaink fejlesztésére is. Ebben partnerünk, a Lenovo erős és sokoldalú számítógépes hardverekkel segít minket. A Ducati versenyre és eladásokra kínált motorkerékpárjai mindemellett kiválóan alkalmasak a Lenovo legújabb technológiáinak tesztelésére e gyümölcsözőnek ígérkező partnerség keretében” – tette hozzá Claudio Domenicali, a Ducati Motor Holding vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- A Lenovo bemutatta mesterséges intelligencia telepítés és fejlesztés eszközeit
- A Lenovo többéves együttműködést jelentett be a Scuderia Ferrarival
- Kanada legerősebb szuperszámítógépe, a Niagara teljesítményét növeli a Lenovo ThinkSystem
- A Vodafone és a Huawei a mérnökképzést támogatja az Óbudai Egyetemen
- A Lenovo az intelligencia átalakulásokra helyezi a hangsúlyt 2018-ban
- A Cellum Global befektetési megállapodást írt alá az indonéz Telkommal
- Újabb jelentős napelemgyártó lép a magyar és lengyel piacra
- A Nokia és a Vodafone segítség katasztrófahelyzetben
- Partnerségre lép az LG és a Meridian Audio
- A Cellum és a TransferTo együttműködésében új funkciókkal bővülhetnek a mobiltárcák
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
21 év hűség, 1300 autó, egy közös jövő – Az UFleet sztorija
A rendszerváltás után alapított hazai cégek most élik aranykorukat – sok vállalkozás életében aktuálissá vált a generációváltás kérdése. Az alapítók lassan átadják a stafétabotot, és keresik azokat az utódokat, akik képesek továbbvinni azt az értékrendet és tudást, amit évtizedek alatt felépítettek. Ez a váltás azonban jóval többről szól, mint egyszerű vezetőcsere: tudatos, hosszú távú folyamat, amelyben kulcsszerepet játszik a bizalom, a mentorálás és a türelem.
EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény
Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.