A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

forrás: Prím Online, 2018. június 6. 15:17

Idén 12. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője 2018 Díjat. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a BHPgumi, harmadik pedig a BENU Gyógyszertár webshop lett. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Media Markt lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán Decathlon végzett.

Idén másodjára a két fődíj mellett kategóriadíjakat is átadtak a szervezők. A kategóriadíj jelölői a Next Wave Europe Kft., Testbirds Kft., BIG FISH Kft. és az eNET Internetkutató Kft. Nagyvállalati kategóriában a Legjobb omnichannel és a Leginnovatívabb kereskedő díjakat a Decathlon webáruház, a Legjobb felhasználói élmény díjat a GRoby, a Legjobb online kampány díját pedig Tchibo vihette haza. Kis- és középvállalati kategóriában a Legjobb omnichannel kereskedő díját az Alinda, és a Legjobb felhasználói élmény és a leginnovatívabb kereskedői díjakat a Lumenet webáruház vihette haza, míg a Legjobb online kampány kategóriadíjat a Whiskynet vehette át.

 

Több mint 500 kis és közép, valamint nagyvállalat szerepelt a magyar internetezők által jelölt kereskedők között. A nyertesek kiválasztásában a vásárlók, UX szakemberek és szakmai zsűri is évről évre közreműködik. 2018-ban rekordszámú közönségszavazat érkezett, a magyar 18 év feletti internetezők csaknem 1%-a szavazott, közel 50.000-en érezték fontosnak, hogy beszavazzák kedvenceiket a második fordulóba. Az Év Internetes Kereskedője Díj versenyben, amelynek legfőbb célja a hazai internetes kereskedelem népszerűsítése és az online vásárlás iránti bizalom kiépítése, minden olyan magyarországi bejegyzésű vállalkozás részt vehetett, amely online kiskereskedelmi tevékenységet folytat.

 

 

Így történt a kiválasztás

A közönség által első fordulóban beszavazott 21-21 webshopot a második fordulóban a Testbirds felhasználói élmény kutatása során, összetett szempontrendszer alapján felhasználók vizsgálták. A crowdtest kitért a webáruházak használhatóságra és a vásárlási élményére mind asztali környezetben, mind mobil felületen. A felhasználói élmény kutatásban 300 véleménye döntött és eredményezte azt a TOP 11-11-es webáruház listát, amiből a 15 tagú szakmai zsűri szubjektív kiválasztotta a legjobbakat, a nyertesek pedig a szakemberek véleménye és a kereskedők objektív üzleti teljesítménye és performancia kombinációja alapján születhetett meg. 

 

Az Év Internetes Kereskedője Díj 2018 főtámogatója a Mastercard. Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója elmondta: „Örömmel látjuk, hogy az online vásárlás töretlen népszerűségnek örvend a magyarok körében, és ezek a vásárlók már azt is fontosnak tartják, hogy a legjobb ügyfélélményt nyújtó kereskedők elismerésben részesüljenek. A jogi változások újabb kihívások elé állítják a kereskedőket, hiszen a fokozott biztonsági követelmények mellett mindenki szeretne továbbra is egyszerű, gyors és kényelmes vásárlási élményt biztosítani. Mi a Mastercardnál ebben szeretnénk segíteni a kereskedőket és a vásárlókat egyaránt.”

 

Szigeti Ferenc, a Media Markt online részlegének vezetője a nagyvállalati díj nyerteseként kiemelte: „Ez a díj fontos visszaigazolás mind a szakma, mind a vásárlók részéről, és plusz motivációt jelent ez évi terveink megvalósításához. Idén sem állunk meg, további szolgáltatásokat fejlesztünk vásárlóink számára, mint az online áruhitel vagy az outlet.”

 

Zabari István, a Lumenet ügyvezetője a KKV díj nyerteseként hozzátette: „Ez a díj egy olyan csapatmunka eredménye, mely azt mutatja számunkra, hogy jó úton haladunk. Az ügyfelek igényei, a felhasználói élmény, az innováció a Lumenetnél mindig elődleges szempont, szinte megszállottan törekszünk ezek folyamatos fejlesztésére, megvalósítására. A 2018-as év internetes kereskedője díj ezt a hitvallást igazolja vissza.”

 

A díjról további információ itt található: http://www.evker.hu

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Már játszani is lehet a Huawei legújabb okosóráján

A Huawei Watch 3 széria az első okosóra-család a piacon, amelynek számlapja képes háttérként dinamikus képeket, rövid videókat, vagy akár játékot is megjeleníteni. Az órába épített innovatív technológiának köszönhetően a felhasználók nemcsak játszhatnak az okosórájukon, hanem a különféle animációkkal csillagászati felfedezéseket tehetnek, sőt a Hold felszínét és fázisait is nyomon követhetik. 

2021. július 28. 18:11

A Sony bemutatja az új cserélhető objektíves vlog kameráját

A Sony bejelentette az Alpha-sorozat első cserélhető objektíves vlogger kameráját, az új ZV-E10-et. A kezdetektől fogva vlogolásra és vloggerek számára tervezett kamera ötvözi a Sony fejlett képalkotó technológiáját a széleskörű kezelhetőséggel és a kifejezetten videósok számára optimalizált egyedi funkciókkal.

2021. július 28. 16:29

Allianz: 9 trend a Covid–19 utáni légi közlekedésben

A Covid–19-et követő válság miatti hirtelen leállás súlyosan érintette a légi közlekedési szektort. 2020 áprilisában a világ kereskedelmi flottáinak kétharmada tétlenül a parkolt az aszfalton, miközben az utasforgalom 90 százalékkal csökkent az előző évhez képest. A légi közlekedési ágazat most lassan felépül a belföldi utazásoknak köszönhetően, egyre több repülőgép tér vissza az égboltra.

2021. július 28. 14:17

Mobil munkapaddá váltak a robotok egy olaszországi üzemben

A DeWalt Industrial Tools perugiai üzemében (Olaszország) a márka két legnagyobb családjának termékeit gyártják: elektromos favágó szerszámokat és bontókalapácsokat.  Ez utóbbi sorozat esetében a vállalat úgy döntött, hogy két MiR200 autonóm mobil robotot (AMR-t) telepít, hogy gyártósorukat valódi összeszerelő-részleggé alakítsák, amelyeket mobil munkaállomással is kiegészítettek.

2021. július 28. 12:39

Hogyan találjuk meg a megfelelő monitort?

Lassan, de biztosan beszivárgott az életünkbe a sokat emlegetett „új normális”, vagyis egy olyan hibrid világ, ahol bár picit visszatérhetünk a régi kerékvágásba, de megmaradnak az újonnan kialakult digitális szokások. Életünk egy része online marad, például sok munkahelyen megtartják a távoli munkavégzést és ma már az online ügyintézés is természetes. Mivel erre a helyzetre hosszú távon kell berendezkednünk, érdemes az otthoni munkakörnyezetünk kialakításába, a számítógépes infrastruktúrába is beruházni. Ideje például egy megfelelő monitort keresni, hiszen a munkaállomásunk egyik legfontosabb eszközéről van szó. 

2021. július 28. 11:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Jó belépő a külföldi piacra a hazai tech cégeknek

2021. július 20. 16:30

Első a kiberbiztonság?

2021. július 7. 12:37

950-szeresére nőtt három hét alatt a magyar vizslacoin árfolyama

2021. június 28. 09:52

NMHH-kutatás: miért nem internetezik mindenki?

2021. június 14. 09:53