Elindult a 2018-as ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Már lehet jelentkezni Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázatára. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 17. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb webes megoldásokon kívül a legjobb influencer kampányokat is várja. Indul ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Az új vizuális- és technológiai trendeknek, illetve a célközönség elvárásainak megfelelően kialakított felhasználói felület nélkülözhetetlenné vált egy sikeres weboldal kialakításához. A digitális tartalmak (videók, animációk, infografikák) térhódításával pedig az automatizált rendszerekkel és a közösségekkel a marketingeseknek fel kell venniük a lépést. A pályázat szervezői mindennél fontosabbnak tartják a közösségek szervezését és azok kreatív mozgósítását. Ezért döntöttek úgy, hogy az idei évtől a legjobb influencer kampányokat is díjazzák.
„Jelentős változások zajlanak a digitális marketingben. Hódít a vertikális videó, bedurvult az influencer marketing, nyakunkon a mesterséges intelligencia. A digitális marketing-terek egyre automatizáltabbak és szabályozottabbak. Minden a dinamikáról, a mozgásról, a gyorsulásról szól. A digitális pénzek felforgatják a fintech világát, minden azonnal kell. A marketingesek alig győzik szusszal a változások követését. Fontos a tanulás, a fejlődés és a szakmai megmérettetés. ’Az Év Honlapja’ pályázat épp ezért egy biztos pont kíván lenni ebben a hatalmasra nőtt digitális labirintusban.” – mondta Varga István László, a pályázat alapítója.
Számos hazai elismert webfejlesztő lépett nemzetközi szintre. Megjelent egy természetes igény, hogy azokat a hazai gyártású honlapokat is díjazzák, amelyek már „nemzetközi vizekre” készültek. Az idei évtől így a szervezők a magyar fejlesztésű, angol nyelvű oldalak jelentkezését is várják.
Magyarország legjobb honlapjaiból pedig néhányat idén is beneveznek a nemzetközi ’World Summit Award’ versenyre.
Érdemes tehát minél hamarabb jelentkezni, hiszen a korán ébredők a közönségszavazatok gyűjtésében is előnyre tehetnek szert. Pályázóikat idén is támogatják egy felkészítő workshop-pal, amelyet 2018. szeptember 11-én tartanak!
A pályázatokat 2018. október 15-ig lehet leadni a www.azevhonlapja.hu weboldalon. A közönségszavazás csupán egy kattintás, így a nevezők rajongóik, közösségük bevonásával és mozgósításával egyszerűen gyűjthetnek szavazatokat.
Az ünnepélyes díjátadó 2018. november 14-én a ’Marketing Summit Hungary’ konferencián lesz.
Kapcsolódó cikkek
- 15. jubileumi évét nyitja „Az Év Honlapja” pályázat!
- Egy hónap alatt közel százötven szakember regisztrált az MMSz minősítő rendszerében
- Az idő a legnagyobb versenytárs
- Még egy hónapig lehet jelentkezni a Siemens regionális újságírói pályázatára
- Július 2-ig várják a „Digitális Esély 2018” pályázatokat
- Péntekig pályázható a tízezer dolláros fődíj a Liberty Global energiahatékonysági versenyén
- Elstartolt a Magyar Marketing Szövetség minősítő platformja
- Pályázati felhívás – Képviseld hazánkat Brüsszelben!
- Kétmillió forint a jövő feltalálóinak és tudósainak
- Újabb szintlépésre készül a Magyar Marketing Szövetség
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Idén is meghirdette fenntarthatósági versenyét a Schneider Electric
Már lehet nevezni a Schneider Electric fenntarthatósági versenyére, a pályázatokat október 15-ig várják. A „Sustainability Impact Awards” kezdeményezés célja a fenntarthatósági törekvések támogatásában és megvalósításában élen járó partnerek, ügyfelek és beszállítók erőfeszítéseinek elismerése.
AZ EIT Health megújítja InnoStars Awards pályázatát
Az Európai Unió intézményeként működő Európai Innovációs és Technológiai Intézet egészségügyre fókuszáló szervezete, az EIT Health tanulmányt készíttetett arról, hogy milyen kihívásokkal kell szembenézniük az egészségügyi startupoknak, és hogy hogyan járulnak hozzá ezek leküzdéséhez a szervezet vállalkozásfejlesztési programjai az InnoStars régióban, vagyis Dél-, Közép- és Kelet-Európában. Ezek a programok – például a régóta futó InnoStars Awards – képzések, finanszírozási lehetőségek, mentorálás és bootcampek révén kézzel fogható segítséggel támogatják a vállalkozókat, de a tanulmány további, eddig ismeretlen előnyöket is feltárt a résztvevők szemszögéből.
Itt a lány, aki megoldotta az egyik legnagyobb vegyipari cég kihívásait
Egy innovatív takarító robot nyerte el idén az év ötletéért járó elismerést a Magyar Ipari Célgép Nagydíj átadó ünnepségén. Az immár negyedik alkalommal megrendezett Gépész Szalon június végi díjátadóján a szakma legjobbjai gyűltek össze a Millennium Házában. Összesen nyolc kategóriában tüntették ki az elmúlt év legkiemelkedőbb pályamunkáit és három különdíjat osztott ki a zsűri, köztük volt Csikós Irén, aki egy vegyiüzem poros szállítópályáinak tisztítási problémájára tervezett egy innovatív takarító robotot, és a BBM csapata, akik kiemelkedő ipari célgéppel nyertek, a pályázatot mesterséges intelligencia segítségével szerkesztett zenével adták be.
Megvannak a Magyar Ipari Célgép Nagydíj idei nyertesei
Június 28-án, a városligeti Millennium Házában rendezték meg az ország legnagyobb gépipari szakmai eseményét a Gépész Szalont, a Magyar Ipari Célgép Nagydíj immár negyedik díjátadóját, a Chemplex Kft és a Gépipari Tudományos Egyesület (GTE) közös szervezésében. Az Év Célgépe díjra a tavalyi jelentkezéseket is felülmúlva az idén 121 pályamű érkezett, 8 kategóriában osztották ki az elismeréseket, emellett díjazták az év ötletét, az év öko-célgépét és az év tervezőjét is.
Új lehetőség nyílik meg a magyar egészségügyi innovátorok előtt
Vezető európai gyógyszeripari vállalatokkal, a Chiesi Grouppal és a SYNLAB Italy-val karöltve indította útjára az InnoStars Connect programot az EIT Health, az Európai Unió intézményeként működő Európai Innovációs és Technológiai Intézet egészségügyre fókuszáló egysége.