A világon kétféle ember létezik – Vagy mégsem?

forrás: Prím Online, 2018. október 29. 11:01

Van, aki sóval és borssal eszi a káposztás tésztát, és van, aki cukorral. Van, aki középen nyomja a fogkrémet és van, aki a tubus végén. De hogy jön ez a mobilnetezéshez? A Telenor új reklámkampányából kiderül.

Az október 25-én indult integrált kampány célja, hogy bemutassa a Telenor rugalmasan használható mobilnet csomagjait és azt a hétköznapi tényt, hogy bár hajlamosak vagyunk ellentétekben és végletekben gondolkodni, az életünk és a szokásaink változhatnak és velük együtt mi is. Pont ezért, a Telenornál mostantól a belföldi mobilnet csomagok rugalmasan rendelhetőek, cserélhetőek, lemondhatóak akár havonta, az ügyfelek igényei szerint. 

 

„Van, aki szerint az emberek két csoportba sorolhatóak szokásaik alapján, de szerintünk ez nincs így. A koncepció azt hivatott bemutatni, hogy a változás folyamatos, nem csak a világban, de a mi életünkben, szokásainkban is. Értjük, hogy az előfizetőink mobilnet-igényei sem állandóak, ezért az új rugalmasan használható mobilnet csomagjaink is ehhez igazodnak, amelyek közül a legnagyobb újdonságnak az 5000 Ft-ért elérhető 100 GB-os belföldi mobilnet csomag számít.” – mondta el Cséky Tímea, az integrált kommunikációs kampány vezetője.

 

„A telenoros reklámfilmekből már megszokott közvetlenség, egyszerűség határozza meg a kampány hangnemét. Hétköznapi embereket mutatunk be olyan helyzetekben, amelyekben az ember kétfélesége, pontosabban sokfélesége mutatkozik meg, és amelyekben bárki magára ismerhet. A kampány második felében egy extra reklámfilmet is használni fogunk, amelyben egy humoros csavarral emeljük ki, milyen könnyen és rugalmasan lehet a Telenornál a mobilnet csomagokat változtatni.” – mondta el Mitter Szabina, az integrált kommunikációs kampány marketing kommunikációs menedzsere.

 

A publikus, számlás előfizetéssel rendelkező lakossági előfizetők számára elérhető 100 GB-os adatjegy népszerűsítésére a Telenor Facebookon-oldalán #ez100 címmel nyereményjáték indul október 29-től, ahol egy fotópályázat keretein belül bárki nevezheti élményeit, a nyertes pedig továbbfejlesztheti képességeit egy fotótanfolyamon, hogy még jobban ki tudja használni a 100 GB adta lehetőségeket.

 

A kommunikációs koncepciót a Telenor Magyarország lead ügynöksége, a guts&brains DDB / Tribal Worldwide Sofia fejlesztette, míg a lokális megvalósításért és kiterjesztésért az Artificial Group felelt.

 

A kampány reklámfilmje: 

Kulcsszavak: Telenor kampány mobilnet

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Philips bemutatja az új Evnia gaming monitort

Az Evnia bemutatja 5000-es gaming monitor sorozatának új, díjnyertes tagját. A Philips Evnia 27M2N5500 mindent tartalmaz, amire egy felhasználónak szüksége van a lebilincselő gaming élményhez és a folyamatos kiváló teljesítményhez, miközben nagyobb figyelmet fordít a fenntarthatóságra: 27 hüvelykes (68,5 cm) Fast IPS panel QHD felbontással, 180 Hz-es frissítési ráta, akár 0,5 ms MPRT és 1 ms GtG válaszidők, DisplayHDR 400 és teljesen új, környezetbarát dizájn.

2024. május 26. 16:59

3 ok, amiért a KKV-knak szükségük van a mesterséges intelligenciára a hálózatmenedzsmentben

A mesterséges intelligencia ma már mindenhol jelen van. Ami a hálózatépítést illeti, az irányítás és a kiberbiztonság terén olyan jelentős változások tapasztalhatók, amelyek egyszerűsíthetik a működést és csökkenthetik a kis- és középvállalkozások költségeit. 

2024. május 26. 15:37

Megérkezett az első tömeggyártásra szánt humanoid robot a Unitree-től

A Unitree Robotics bemutatta G1 modelljét, amely a vállalat második általános célú humanoid robotja. A bejelentés azonnal szenzációt keltett, mivel a robot könnyedén megbirkózik az olyan feladatokkal is, mint egy szódásüveg kinyitása, a diótörés, a nehéz tárgyak szállítása, vagy a hegesztés, ráadásul tömeggyártásra alkalmas, piacérett formában van.

2024. május 26. 13:50

Sztorik a zsebben: gyermeknapon debütál az NMHH új kiadványa

A gyermekek biztonsága kerül fókuszba május 25-én és 26-án a Városligeti Gyermeknapon. A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat által szervezett rendezvényen a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) is ott lesz. A korábbi évekhez hasonlóan várhatóan idén is a Biztonságos Internet Sátor lesz az egyik legnépszerűbb helyszín, ahol ezúttal kicsik és nagyok a „Sztorik a zsebben – Történetek a közösségi médiából” című kiadványt is kézbe vehetik.

2024. május 26. 12:04

5 dolog, amit már most könnyen digitalizálhatnánk a munkában

Már régen elmúltak azok az idők, amikor minden szerződést és számlát papír alapon, postai úton kellett eljuttatni a célszemélyhez, és egy ideje már a céges irattárakat is szerverekre cseréltük. A mai napig vannak viszont olyan feladatok, amelyeket manuálisan vagy személyesen végzünk – ahelyett, hogy már elérhető technológiai megoldásokra bíznánk magunkat. Íme öt olyan tevékenység, amit már a jelenleg elérhető eszközökkel is könnyen digitalizálhatnánk a mindennapokban.

2024. május 26. 10:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

2024. május 22. 14:37

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17