MKB Fintechlab: kimagasló nemzetközi érdeklődés az idei inkubációs program iránt

forrás: Prím Online, 2019. január 15. 08:38

Minden eddigit felülmúló számú, 112 startup jelentkezett a világ minden tájáról az MKB Fintechlab 2019-es nemzetközi inkubációs programjára. A január 9. és 11. között Budapesten megrendezett kiválasztási táborban 18 startup versengett azért, hogy közülük a legjobbak bekerülhessenek a márciusban induló inkubációs programba. Az MKB Bank sikeres digitális átállásának köszönhetően a legjobb fintech startupok már a bank új digitális rendszeréhez fejleszthetik és tesztelhetik megoldásaikat, amelyet így az MKB Bank ügyfelei elsők között használhatnak majd.

Az MKB Bank által 2016-ban létrehozott MKB Fintechlab – Közép-Kelet-Európa meghatározó fintech központja – 2019-ben immáron harmadik inkubációs programját bonyolítja le. A 112 idei jelentkező közül személyes és online interjún keresztül került kiválasztásra az a 18 startup, akik meghívást kaptak a kiválasztás utolsó körére, a kiválasztási táborba. A háromnapos esemény célja, hogy az MKB Fintechlab és az MKB Bank mentorai, szakértői és a startupok éles körülmények között dolgozhassanak együtt az üzleti és digitális feladatokon. A közös munka során a startupok azonnali szakmai visszajelzéseket kaptak, a mentorok és döntéshozók betekintést nyertek a startupok stratégiai gondolkodásmódjába és szakmai felkészültségébe.

 

Az MKB Fintechlab a kiválasztási tábor tapasztalatai alapján január végéig választja ki a nyolc legjobb startupot, akik részt vehetnek az inkubációs programban. A kiválasztottak a mentoráláson felül, akár 50 millió Ft tőkebefektetést is kaphatnak. 

 

A nagyközönség az inkubációs programot lezáró májusi Demo Day-en kaphat betekintést a legújabb hazai és nemzetközi fintech fejlesztésekbe.

 

dr. Balog Ádám, MKB Bank vezérigazgató: Az MKB Bank saját – nemzetközi szinten is sikeres – digitális átállásának lebonyolításával párhuzamosan jelentős energiákat fordított és fordít jelenleg is arra, hogy a jövő bankjait meghatározó fintech megoldások fejlesztése területén Magyarország meghatározó tényező legyen Közép-Kelet-Európában. Az MKB Bank és az MKB Fintechlab egyaránt elkötelezett a legjobb magyar és nemzetközi fintech startupokkal történő jövőbeni együttműködés sikerében, hiszen az MKB Bank saját példája is azt erősíti, hogy a digitalizáció jelenti a bankok és a pénzügyek jövőjét.

 

Pereczes János, MKB Fintechlab ügyvezető: Nagyon büszke vagyok az MKB Fintechlab stábjára, hiszen az elmúlt három évben folyamatosan előreléptünk inkubációs programunkkal. A magyar startupokkal induló programunk három év alatt a nemzetközi fintech világ meghatározó és mértékadó eseményévé fejlődött. Külön öröm, hogy a tavaly először megrendezett fintech hackathonunk két nyertes csapata – hat hónap alatt – az ötlettel a gyakorlati fejlesztésig tudott eljutni a támogatásunknak köszönhetően.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Facility managementben erősít az ICON

Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.

2024. április 17. 18:09

Új korszak az elektromobilitásban

A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is. 

2024. április 17. 16:28

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09