A Fujitsu SAP HANA-hoz fejlesztett infrastruktúrával támogatja az adatközpont korszerűsítését
A Fujitsu bemutatott néhány lehetőséget arra, hogyan futtathatják a vállalatok kritikus SAP HANA feladataikat hiperkonvergens infrastruktúrán. E lehetőségek révén az ügyfelek teljes körűen virtualizált, fejlett SAP-megoldáskörnyezetet üzemeltethetnek és skálázhatnak igényeik szerint.
A Fujitsu PRIMEFLEX for VMware vSAN integrált rendszere leválasztja a számítási, adattárolási és hálózati képességeket a mögöttes infrastruktúráról. Ily módon a vállalat teljes adatközpontját virtualizálva élvezheti a felhőjellegű működés előnyeit, és összes feladatát (azon belül az SAP-alkalmazásokat és az SAP HANA-val támogatott többi üzleti alkalmazást) közös, szoftveralapú erőforrásbázison futtathatja.
Ennek eredményeként a nagy teljesítményű alkalmazások az egységes erőforrásgazdálkodás minden előnyét kihasználva, igény szerint skálázhatók. A helyszíni erőforrások optimalizálása költségmegtakarítást eredményez, és fokozza a nagy adattömeg feldolgozását igénylő alkalmazások teljesítményét. Így a vállalatok a digitális kor szükségleteiknek megfelelően, rugalmasan bővíthetik SAP-megoldáskörnyezetüket – miközben a hiperkonvergens szemlélet a jövőbeni felhőintegráció lehetőségét is előkészíti számukra.
A Fujitsu PRIMEFLEX for VMware vSAN kategóriavezető komponensekből kialakított komplett infrastruktúra, a benchmark-teszteken folyamatosan kiválóan teljesítő, nagy teljesítményű négyfoglalatos Fujitsu PRIMERGY x86 szerverekkel és a piacvezető vSAN VMware virtualizációs szoftverrel. A megoldás támogatja a négyfoglalatos szervereket, és teljes körűen optimalizált az SAP HANA-ra, valamint a memóriaalapú adatbázisok sebességét kiaknázó (pl. valós idejű adatanalitikai) alkalmazásokra.
A Fujitsu PRIMEFLEX for VMware vSAN sokféle felügyeleti lehetőséget kínál. Egyszerűsíti az adatközpont működését az integrált Fujitsu ServerView szerverfelügyeleti szoftvercsomaggal, amely az összes kritikus hardverkomponens fejlett monitorozását és felügyeletét elvégzi. A Fujitsu Software Infrastructure Manager központi ellenőrzést biztosít a szervezeteknek teljes adatközpontjuk felett, a Fujitsu Software Enterprise Service Catalog Manager pedig azoknak az ügyfeleknek nyújt hasznos segítséget a továbblépéshez, akik hibrid környezetté szeretnék alakítani virtuális infrastruktúrájukat. A PRIMEFLEX for VMware vSAN bevezetését és üzemeltetését a Fujitsu tanácsadási, integrációs és támogatási szolgáltatásokból álló átfogó csomagja egyszerűsíti.
Ár és piaci bevezetés
A Fujitsu PRIMEFLEX for VMware vSAN már jelenleg is elérhető az EMEIA-régióban közvetlenül a Fujitsutól és partnereitől. Ára konfigurációtól függően változik.
Kapcsolódó cikkek
- A legújabb PRIMEFLEX a kulcs a jövőbiztos IT-infrastruktúra gyors bevezetéséhez
- A Fujitsu RunMyProcess és az Okin BPS gyorsítják az IBM Notes digitális átalakulását
- A Fujitsu mesterséges intelligenciával alakítja át a vevőutat és fokozza a bolti hatékonyságot
- Mesterséges intelligenciával küzdenek az önkiszolgáló pénztáraknál elkövetett csalások ellen
- Hatékonyabb és fenntarthatóbb az Ericsson adatközpontja az ABB integrált automatizálási rendszerével
- A Fujitsu komplett szolgáltatáskínálattal támogatja a nagyvállalatok átállását az AWS-platformra
- Komoly változások a peremen
- Az Eaton új hálózati kártyája megfelel az UL szigorú kiberbiztonsági szabványainak
- A Fujitsu szerint a többfelhős működés összehangolása kulcsfontosságú a gyors digitális átalakuláshoz
- A Fujitsu frissítette RunMyProcess platformját
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.