Érzékekre ható aktivitásokkal tesztelhetik az okoseszközöket a Huawei vásárói
Modern, fiatalos külsőt kapott a Huawei Technologies új üzlete, az Experience Store, ahol ezentúl havi rendszerességgel nyújtanak látványos programokat a vásárlók számára.
A Huawei Technologies a Shopmarkban megnyitotta első magyarországi élményüzletét, a Huawei Experience Store-t. A vásárlók nem csak a rendezvény napján, hanem havi rendszerességgel is részt vehetnek tematikus, élményalapú programokon, és megtapasztalhatják, mire képes az okoskészülékük.
A boltnyitást követően a gyártó 120 féle készüléke és a tavasztól üzemelő szervizszolgáltatása mellett minden hónapban más, az öt érzékre ható (látás, hallás, tapintás, ízlelés, szaglás), élményalapú programkínálattal várja a vásárlókat. A programok során nem csak a látogatók készülékeire lesz szükség, hanem a logikájukra és a kreativitásukra is.
A gyártó első hazai Experience Store-ja a megnyitót követően a bevásárlóközpont nyitva tartásához igazodva, a Shopmark első emeletén, hétfőtől szombatig, 9-20 óráig, vasárnap pedig 9-18 óráig várja a jelenlegi és jövőbeli készüléktulajdonosokat.
Kapcsolódó cikkek
- Nemzetközi mobilfotós kiállítás nyílt az Akvárium Klubban
- Pávó Réka 20 ország többezer versenyzője közül lett a Next Image legjobbja
- Elindult a Huawei információs oldala
- A romantikus szelfi titkát fedi fel a Huawei nagykövete
- Tovább terjeszkedik a Huawei Magyarországon
- A tapasztalást helyezi előtérbe a Huawei Experience Store
- A látható érzelmek fontosságára hívja fel a figyelmet a Facing Emotions
- Nehezen tudjuk megfogalmazni, hogy mit is jelent pontosan az MI
- Minden eddiginél gyorsabb letöltési sebességet biztosít a Huawei új chipkészlete
- Teljesítményében és energiagazdálkodásában is kiemelkedő a Huawei új processzora
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hangalapú bankolás – ahol az IT és a nyelvtudomány találkozik
Korunk digitális kihívásainak egyike az ügyfelek ügyintézésre fordított idejének rövidítése, úgy, hogy közben az ügyfélélmény javuljon, miközben az egész folyamat egyszerűsödik. Kate, a hangutasítással működő digitális pénzügyi asszisztens, is azon piacvezető fejlesztések közé tartozik, ami az ügyfelek mindennapi bankolását támogatja. A K&H Bank ezért a legmodernebb mesterséges intelligencia és szabályalapú technológiát ötvözi más egyéb tudományterületekkel, például a nyelvtudománnyal is. Az integrációt a bank saját, úgynevezett NLU (Natural Language Understanding) csapata támogatja, segítve Kate-et a természetes nyelv megértésében és feldolgozásában.
Zöldenergiával a jövő felé: A Bosch fenntarthatósági megoldásai
A környezetvédelem és a fenntarthatóság napjaink egyik legfontosabb és legbonyolultabb kihívása, amelyhez még sokat kell tanulnunk. A téma különösen égetővé vált, ahogy egyre inkább szembesülünk a problémák valóságával. Mennyire súlyos a helyzet valójában? Vajon tehetünk valamit a környezetpusztítással szemben? Milyen szerepük van a vállalatoknak, és milyen megoldásokat kínálnak az innovatív technológiák? A Bosch Magyarország Podcast legújabb epizódja számos elgondolkodtató ténnyel és megoldási lehetőséggel várja a hallgatókat, belemerülve a fenntarthatóság rejtett dimenzióiba.