Animációs logó a Visától - u-commerce
A Visa várakozásai szerint a fizetési piacon hamarosan kialakul a u-commerce-ként emlegetett univerzális kereskedelem, amelybe tér- és időbeli megkötöttség nélkül, bárki, bármilyen módon, számos modern fizetési eszköz (pl. mobiltelefon, PDA vagy set-top box) segítségével bekapcsolódhat.
Az új tranzakciós csatornákban a Visa márka animációs logója (zászlója) a művelet kezdetekor mintegy két másodpercre tűnik fel, a Visa-hangeffektus pedig tájékoztatja a vásárlót, hogy a Visa fizetési környezetében tartózkodik.
Az animációs logó használata a jelenleg fejlesztés alatt álló, új technológiai termékek megjelenésével párhuzamosan tovább bővül majd, néhány éven belül pedig a világ piacainak legnagyobb részén látható és hallható lesz. Lengyelországban jelenleg folyik az akusztikai elemet tartalmazó új logót népszerűsítő rádiós reklámkampány. A Visa többféle felhasználási területen szeretné alkalmazni az új logót, többek között a Visa weboldalra (www.visa.com) történő bejelentkezés és a fizetési tranzakciók lebonyolításának részeként.
Az új logót a különféle interaktív tranzakciós csatornákkal kapcsolatos stratégiai, márkaépítési és technológiai szolgáltatásokra szakosodott, vezető nemzetközi e-business fejlesztőcég, az AGENCY.COM készítette a Visa részére.
Kapcsolódó cikkek
- eBay: 50%-kal nagyobb profit egyre kevesebb aukció mellett
- Milliárdos bevételt vár új szoftverétől a SaveAs Kft.
- A KarstadtQuelle internetes forgalma átlépte a kétmilliárd eurót
- Axelero Marketline - tavaly 18 százalékkal nagyobb forgalom
- (Net)piaci rekordok
- Rekordok az Amazonnál
- A Visa új vezető kinevezését jelentette be
- A magyarok csaknem 1 milliárd dollár értékben vásároltak Visa kártyával
- Az Amazon megvásárolta a legnagyobb kínai internetes áruházat
- A Visa növeli az internetes fizetések biztonságát