A Cellum által fejlesztett Erste MobilePay applikáció NFC funkcióval gazdagodik

forrás: Prím Online, 2019. május 6. 15:02

Szintet lép az Erste MobilePay. A nemrég megújult alkalmazás a Cellum mérnökeinek közreműködésével új NFC funkciót kap. Május 7-től az Erste ügyfelek bármely, érintéses fizetésre alkalmas POS terminállal felszerelt üzletben tudják használni androidos mobiltelefonjukat Mastercard és Maestro bankkártyaként. Majd – Magyarországon először – júniustól már Visa kártyájukat is integrálhatják a készülékükbe.

A használathoz a már korábban beregisztrált kártyán egy pár lépéses folyamatban aktiválni kell az NFC funkciót. A felhasználót tippek és súgó segíti, hogy a szinte mindig kéznél lévő mobiltelefont alkalmassá tegye az egyérintéses mobilfizetésre. Amennyiben az ügyfél ezt az opciót választja, az úgynevezett „turbó” fizetésnél – 5000 forint alatti vásárlás esetén – még a képernyőzárat sem kell feloldani, csak „fel kell ébreszteni” a telefont egy gombnyomással, oda kell érinteni a telefont a terminálhoz, akárcsak egy bankkártyát. A készülék rezgéssel jelzi az érintést, és a képernyőn visszajelzi a sikeres fizetést. Az 5000 forint feletti vásárlásoknál egy plusz biztonsági lépéssel, az ujjlenyomatunkkal vagy a biztonsági kód beírásával hagyhatjuk jóvá a fizetést. 

 

A tranzakció abban az esetben is sikeresen lebonyolítható, ha a telefonon nincs internet kapcsolat. A mobilfizetés háttérfolyamataiért és biztonságáért a Mastercard és a Visa tokenizációs megoldásai felelnek. 

 

“Az Erste MobilePay a Cellum európai büszkesége. Szép, okos, biztonságos és egyszerű. Nem kell apró a parkoláshoz, nincs többé sorbanállás a csekkbefizetéshez, most pedig már bankkártya nélkül is csippan a terminál. Magam is Erste ügyfél vagyok, de ha nem lennék, már csak ezért az alkalmazásért is érdemes volna váltanom” – mondta Kóka János, a Cellum vezérigazgatója.

 

Az Erste MobilBankot a pénzintézet több mint százezer ügyfele használja nap, mint nap. A várakozások szerint elsősorban ők lesznek azok, akik élni fognak az applikáció kínálta új lehetőséggel és nem csak online vásárlásra, hanem egyérintéses fizetésre is használják majd a telefonjukat. A bank azt várja, hogy év végéig több tízezer digitalizált kártya jelenik majd meg az alkalmazásban. A szolgáltatás május 7-től androidos készülékkel, az Erste Bank ügyfelei számára érhető el, az Erste Bank által kibocsájtott lakossági Mastercard vagy Maestro regisztrálásával. Júniustól a bank lakossági Visa kártyáival is használható lesz a rendszer, az Erste jelenleg a legnagyobb magyar kártyaelfogadói hálózatok ezzel kapcsolatos fejlesztéseire vár.

 

„Az Erste MobilePay novemberi megújulása felülmúlta a várakozásainkat. Az aktív felhasználók és a tranzakciók száma a korábbinak több mint háromszorosára emelkedett. Az NFC funkció bevezetésével az alkalmazás még vonzóbb lehet az ügyfelek számára, hiszen így elegendő lesz csak a mobiltelefonjukat magukkal vinni, ha elindulnak otthonról, hiszen azzal minden POS terminállal felszerelt kereskedőnél vagy szolgáltatónál ki fogják tudni fizetni a számlájukat”  - hangsúlyozta Harmati László, az Erste Bank vezérigazgató-helyettese. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Huawei: Az intelligens technológiák 2030-ra 16 billió dollárral növelhetik a globális GDP-t

A Huawei több mint tíz intelligens hálózati terméket és megoldást mutatott be az idei, müncheni Huawei Network Summiton. Az új Xinghe hálózati megoldások lehetővé teszik a rendkívül gyors adatátvitelt és a nagy teljesítményű hálózati környezetek kiszolgálását, ezzel elősegítve Európa digitális és intelligens fejlődését. Az eseményen több mint ezeregyszáz iparági szakértő, technológiai vezető és partner vett részt több mint 30 országból, köztük Németországból, Franciaországból, Olaszországból, Svájcból, Spanyolországból, Törökországból és Magyarországról is.

2024. október 9. 16:45

Az unalom a márka halála

Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem fele. A fiatalabb fogyasztók többre vágynak: nem maradnak hűségesek egy termékhez vagy márkához azért, mert addig tetszett nekik, megszokták és azt vásárolták. Sokukat vonzzák az olyan újdonságok, amelyek menő tartalmakat vagy képeket használnak, vagy egyszerűen “jó a vibe-juk”, és ezért lecserélik régi kedvenceiket. A vásárlók kegyeiért könyörtelen harc folyik, és az ügyfélhűség elérésében, megtartásában a fő segítség ma már a mesterséges intelligencia lehet az SAP Emarsys kutatása szerint.

2024. október 9. 11:56

Új képzési lehetőségekkel segíti partnereit a Schneider Electric

Új képzésekkel egészítette ki „EcoXpert Partner Program” kezdeményezését a Schneider Electric. Az újonnan megszerezhető tudás hatékonyan támogatja a vállalat adatközponti és kritikus infrastruktúra területeken tevékenykedő értékesítési partnereit ügyfeleik még jobb kiszolgálásában. 

2024. október 9. 10:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

2024. szeptember 24. 15:10