Az LG mesterséges intelligenciával felvértezett 2019-es készülékein már elérhető az AirPlay 2 és a HomeKit
Az LG Electronics (LG) minden 2019-es, mesterséges intelligenciával (Artificial Intelligence, AI) rendelkező televízióján elérhetővé tette az Apple AirPlay 2 és a HomeKit keretrendszert — ezzel a vállalat világszinten az első tévégyártó, amely támogatja a HomeKitet. Az Apple-funkciókat a 2019-es ThinQ jelzéssel ellátott — azaz az LG saját AI-rendszerével felszerelt — OLED, nanocellás és UHD televíziók tulajdonosai egy firmware frissítésen keresztül érhetik el.
Az AirPlay 2 technológiával a 2019-es LG televíziók tulajdonosai gördülékenyen streamelhetnek bármilyen tartalmat — beleértve a Dolby Vision jelzésűeket is —, és az iPhone, iPad vagy Mac készülékeiken futó képet és hangot közvetlenül a képernyőre küldhetik. Az Apple TV alkalmazáson és más videomegosztókon keresztül a felhasználók kedvenc filmjeiket és tévéműsoraikat nézhetik LG AI tévéjükön, de a mobiljukkal készített fotókat is egyből nagy képernyőn láthatják. A televíziókhoz bármilyen AirPlay 2 kompatibilis hangszóró csatlakoztatható: az összekapcsolt eszközökön Apple podcastok, az Apple Music és más streaming szolgáltatók révén pedig zenék játszhatók le, de a felhasználók saját könyvtárjukból is válogathatnak számokat.
A HomeKittel a Home alkalmazáson vagy a Siri hangalapú asszisztensen keresztül a felhasználók Apple eszközeiken kényelmesen irányíthatják okosotthon-eszközeiket. Az LG AI televíziók gyorsan és könnyen a Home applikációban feltüntetett eszközökhöz adhatók. Az alkalmazáson keresztül a felhasználók olyan alapvető televíziós funkciókat érnek el, mint a hangerőszabályzás, a csatornaváltás vagy a ki- és bekapcsolás. A készülékek — a többi HomeKit eszközköz hasonlóan — automatizált „forgatókönyvekbe”, azaz egy hangparancsra elinduló feladatok sorozatába illeszthetőek. Ilyen forgatókönyv például, amikor a készülék a “Good morning” parancsszóra elmondja az időjárásjelentést és az aktuális forgalmi információkat, és felsorolja az aznapi naptárbejegyzéseket.
„Vezető pozíciónk a televíziós technológiai innovációk terén annak köszönhető, hogy célunk mindig a lehető legjobb házimozi-élmény megteremtése” — mondta Brian Kwon, az LG mobil- és szórakoztató elektronikai üzletágainak elnöke. „Az Apple AirPlay 2-vel és a HomeKit támogatással egyértelműen demonstráljuk elkötelezettségünket a piaci szegmens legjobb képminőségét teljessé tevő felhasználói előnyök mellett.”
Az Apple AirPlay 2 és HomeKit technológiák a következő hetekben több mint 140 országban válnak elérhetővé az LG 2019-es OLED és nanocellás televíziók felhasználói számára.
Kapcsolódó cikkek
- Rekordbevétel az LG-nél
- Átlátszó tévéket és üvegre simítható, öntapadós képernyőket dobott piacra az LG
- A tévék vehetik át a wifi-hotspotok helyét a hotelekben az LG új rendszerével
- Az LG bemutatta a világ első 1 milliszekundumos válaszidejű IPS monitorát
- Az LG kibővíti partneri kapcsolatát a Qt-vel a webOS-t futtató beágyazott rendszerek terén
- Így játszik egy magyar gamer
- Az LG csúcskategóriás 2019-es televíziói a mesterséges intelligencia új korszakát képviselik
- Lélegzetelállító képminőséget kínál az LG 88 hüvelykes 8K OLED televíziója
- Az LG 2030-ig megvalósítja a teljes karbonsemlegességet
- Az LG új AI processzora számos termékben helyet kap majd
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.