Az intelligens vállalat – konferencia
Hogyan építi be a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary a digitalizációt a vállalati működésbe? És hogyan teszi ugyanezt a Mogyi?
Az üzleti intelligencia, a digitalizáció, a robotizálás magyarországi megvalósulásáról tartja idei konferenciáját a Menedzsment és Controlling Egyesület (MCE) október 17-én, Kecskeméten. A már említett cégek mellett meg lehet majd ismerni a következő cégek gyakorlatát: Flextronics, HAUNI Hungária, Hewlett-Packard, Knorr Bremse, Praktiker, Procter & Gamble, Visa.
Lesznek előadások a Budapesti Corvinus Egyetem, a Coaching Centrum, az IFUA Horváth & Partners, az ISYS-ON és a Morgan Stanley Magyarország szakembereitől. A résztvevők egy robottal is kapcsolatba léphetnek.
A konferenciát a kecskeméti Neumann János Egyetem Gazdaságtudományi Karának támogatásával szervezi az MCE, az egyetem új, futurisztikus épületében.
Részletes program és jelentkezés a Menedzsment és Controlling Egyesület honlapján: https://mce.hu/aktualis-konferenciak/
Kapcsolódó cikkek
- Sikeresebb üzlet – mesterséges intelligenciával
- Nemzetközi konferenciával ünnepli a Puli a Holdra szállás 50. évfordulóját
- A Novathon konferenciára jön az Apple társalapítója
- Új SUSE Linux Enterprise: híd a régi és az új technológiák között
- A Fujitsu bemutatja, hogyan tágítja tovább a mélytanulás és a mesterséges intelligencia határait
- Lendületben a kockázati tőke
- Üzleti angyal csúcstalálkozót tartanak ma Budapesten
- Jog és digitalizáció: az online ügyletek kockázatai
- MKB Fintechlab: mentoráltunk, a PénTech lett 2019 legígéretesebb fintech megoldása
- SUSECON 2019: digitális átalakulás tetőtől talpig, adatközponttól a felhőig
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.