Ez már a huszadik Internet Hungary - talán ez lesz a legjátékosabb
Alig több, mint két hét múlva kezdődik a huszadik - jubileumi - Internet Hungary konferencia Siófokon a Hotel Azúrban, ahová a rendezők több mint 2500 résztvevőt várnak, hogy azután hét teremben két napon át több, mint 300 nagynevű előadó oszthassa meg tudását, tapasztalatait vagy akár - mint például Jordán Tamás színművész - játékkal kapcsolatos élményeit. Mert ez a konferencia (sok egyéb mellett) a játékról, játékosságról szól, amit az üzleti életben - kicsit szárazabban - gamification-nek neveznek.
A program sokrétűségét talán érzékelteti az alábbi "néhány" kiemelés a szekciókból, témakörökből:
Future Hungary: Architektúrák változása
- Fejlövések és tévhitek. Valóban jól látjuk, hogy miként változik a gazdaság, a kereskedelem, a média és nem utolsósorban a környezet? Miért keressük rosszul az internet növekedési potenciálját?
- A sült galamb még mindig nem tud repülni.
- Aranyhalak a halászlében. Még nem hagytad el a lehetőségeidet.
- Gondolatkísérlet: Mi történhet, ha egy Homo Consumer felelőssé válik? Mi történhet, ha “kihal” a mostani “túlzott fogyasztással” működő emberfajta? Ha a környezettudatosság, a fenntartható fejlődés vírusszerűen elkezd terjedni, és az emberek abbahagyják a fölösleges fogyasztást. A válaszokat az előadásokban keressük.
A homo ludens-től a robot sapiens-ig, avagy a játékos embertől a mesterséges intelligenciáig
- Az intelligencia logikus játékai és a huncut oldala.
- Az intuíció és a mesterséges intelligencia.
- A bizonyosság és esetlegesség algoritmusa.
- Az intelligens média és a mesterséges intelligencia.
- Az emberi intelligencia bővítése az IoT adatokból kivont ismeretekkel.
Játékok közt szabad lenni
- Játékosítás az üzleti életben.
- Stratégiai játékok - harcászat és versenyelőny.
- Az intelligens marketing.
- Ahány ház, annyi játék.
- Miénk ez a cirkusz: Játék és cinizmus. A szellemiség margójára.
Lelkek csókja - Szenvedélyek játéka
- Az illúziók birodalma: a siker kulcsa.
- Itt a piros, hol a piros? Érzékszerveink becsapása.
- Tanuld meg az élményadás művészetét!
- A vágy (elő)játéka.
- Szenvedély, függőség.
- A versenyharcosok: szenvedélyből küzdők.
Brand Hungary. Brandszerváltás: márkaőrök és márkák hangnemei
- Mikor hagyhatja el önmagát a márka?
- A reklámfogyasztó is ember.
- Hittek a márkában: magyar márkák nőttek nagyra.
- A hangnemváltások okai.
- Szeretem, ha szidnak; addig is rólam beszélnek.
- A provokáló marketing: a lenéző és sznob kommunikáció.
Commerce Hungaricum - Kinyílt a világ
- 6,5 millió ember hálójában, de 4 milliárd ember piacterén!
- Vásárlók szabadsága. Ott vásárol, ahol olcsóbb - az USA-tól Budaörsig.
- Nézz szembe az ármészárlással! A 100%-os árkedvezmény és társai.
- Csinálj magadnak ünnepet, élénkítsd a forgalmadat! Black Friday és barátai.
- Az utolsó láncszem: a contact man. Ügyfélszolgálatok és kézbesítők.
- Az alternatív áruszállítók. - Mit vártok a piactól?
- A legszínesebb piac: áruszállítás.
Legyen élmény a fizetés: a pénz alternatív útjai
- A bankok fejlődési szakaszai a digitalizációs úton.
- Hamarosan jön a pénzügyi liberalizáció. A piaci verseny kibontakozása vagy inkább valami más?
- Figyeld, hova rakja a fogyasztód a megtakarított pénzét! Kezeld inkább te!
- Mit tanulhatunk a Revolut sztoriból?
- E-pénz, azonnali utalás, token és a one click payment.
- Eldobod a bankkártyád?
- A készpénzfétis hétköznapjai.
Mestersége: reklámember
- A hirdetésieszköz-arzenál kezelésének művészete, avagy a szakmánk túl bonyolulttá vált.
- Hogyan veszítsünk el egy ügynökséget 10 nap alatt?
- Mad man vs Math man.
- Az egyik kockás, a másik lila: a kreatív munkatársak nyomógombjai.
- Lehet-e a marketingművészetet tudományos alapokon mívelni?
Digitális hirdetési eszközök: fétisek igazsága.
- Amikor az ész akar győzedelmeskedni az érzelmek és megérzések felett.
- A homo consumer “adatszórása”. Én láttam, én végigkísértem az embert a vásárlói útján, miközben fogyasztóvá “emelkedett”.
- Az Adatkirály megszületik! Az online és offline adatok regisztrálása és merge-ölése.
- Gondolatkisérelt és protokoll felállatísa: Mit teszel ha kizártak a globálisok? Mondjuk pont a BlackFriday napján?
- A KPI-fétis (fél)istene: growth hacking és KPI!
- Kampányológia: kinek kell a programmatic?
- Krízismegoldások: protokollok felállítása, amikor a globálisok kizárnak.
- Színpadon a Google shopping!
- Egy ritka kampánycél: a konkurencia.
- Buzzwordok nyomában: a konverziófétis.
- Vizsgálat indul a multichannel, omnichannel és a one channel ügyében.
6.5 millió honfitársunk szeretne szórakozni. (text, audio, audiovizuális)
- Tudod, kivel szórakozz?! Ne égesd az időm! A média környezetvédelme.
- Tartalmak eladhatósága.
- A sorozatfüggők. A sorozatfüggők piaca.
- A játék megjelenése a szórakoztatóiparban és a sajtóban.
- A médiafogyasztó szabadsága – A pénz a legjobb indikátor. Arra költ…
- Mitől lesz a content marketing piac?
- Sorozatok varázsa.
- Ne legyünk már álprűdek! Eladható tartalom az, amit meg is vesznek!
- Tartsd tisztán a piacod! Gondolatok a brand safety-ről és más „influenzás” tartalomról.
Médiainnováció…
- “…és mire beértük az úttörőket, ők már tovább is mentek, tovább is fejlesztették piacukat.”
- Megszoksz, vagy megszöksz. Az OTT minden nap kér egy szeletet a szalámidból.
- Egy csodálatos barátság kezdete: lineáris programming és az OTT piac érdekeltségei.
- Az OTT nyeresége: Te tudod, hogy naponta hány évnyi reklámot tolunk?
- Reklámok és előfizetések.
- Cherchez la femme! Content is the king, but data is the Queen!
Telekommunikáció:
- 100 éves tradíciók dőlnek a porba.
- Az 5G az igazi 2G?
- Magyarország 5 stratégiája.
- Gigabit társdalom.
- OTT killed the IPTV star?
Data Hungary- A dataizmus kora
- Alapozó workshop a Workshop bárban.
- Paradigmaváltás: piackutatók és adattudósok.
- Hogyan lehet az offline és online adatokat merge-ölni?
- Mindenkinek máshogy van igaza: adatok értelmezhetősége.
- Ahol nincs adat, ott teremtsd meg te és kereskedj vele!
Az üzlet teste a pénz, lelke a játék. Üzlet és a játék jól megférnek egymás mellett.
- A játék lelke valójában: flow, engagement és business.
- Miért kell játszanunk Minden Áronnal?
- A gamifikáció használata az üzleti előrejelzésben.
- Játékok üzleti használata a kommunikációban, csoportkezelésben és a kereskedelemben.
Ügyfélszolgálat, ami a brandhez tartozik
- Játékos ügyfélszolgálati emlékek.
- A Peer 2 Peer ügyfélszolgálatok.
- A botok nem az ügyfélszolgálatok alternatívái.
- Hogyan tudunk több tízezer embert botokkal mozgatni?
Élményszolgáltatás/Service design
- Mi a „túró” az a service design?
- Ébredés: a márkák kommunikációs csatornái.
- Szerepjátékok a termék- és szolgáltatástervezésben.
- Tesztelés nélkül piacra menni?
Ember és cégvezetés: együttműködésben brillírozva
- Nem leszek a játékszered.
- Az együttműködések anatómiája.
- Sok(k)ba van nekem az igazmondás. Az asszertív kommunikáció margójára.
- Piti emberek eszköztárai.
- Ki lett végül agilis? (Buzzwordök nyomában.)
Influencer Tangó
- Kivel szórakozzon az influencer?
- Vak vezet világtalant? Miben áll a hitelességi játszma az influencerek világában?
- A karizmatikus ember hitele.
- Ki a tökéletes influencer?
- Nostradamus mint az influencerek ősapja?
- Top 5 influencer játék a közönség bevonására.
- Unfair play. – Amikor botok és vásárolt követők pörgetik a számokat.
S ha már játék, a konferencialátogatók is játszhatnak, a rendezők négy témában hirdettek versenyt:
Hatszavas (humoros, szatírikus) történetek
- Környezetem “állatai”.
- Mondj el hat szóban egy játékkal kapcsolatos történetet
Közösségimédia-díj: Játsszunk együtt! 2 kategória
- Társas-Játékok
- Közösségi-kampányok
Legerősebb láncszem - ügyfélszolgálati díj.
- Az emberek, akiket szolgálunk, az emberek, akik szolgálnak. Mert az ügyfélszolgálat kétirányú!
Legyen élmény a fizetés! Szeressük a foghúzást
- Az ekereskedők számára kiírt pályázat.
A konferencia részletes programja már olvasható az Internet Hungary honlapján, és regisztrákni is ott lehet.
Kapcsolódó cikkek
- IH, az ősz legnagyobb konferenciája
- Rengeteg új bejelentés hangzott el a Microsoft vasárnapi konferenciáján
- Késésben vagy? - Akkor gyorsan regisztrálj!
- Internet Hungary: egymás vállán fognak sírni a taxisok és az Uber sofőrök?
- Internet Hungary: a digitális térben egy háziasszony is versenyre kelhet a legnagyobb multikkal!
- Megvan az Internet Hungary innovációs versenyének nyolc döntőse
- Technológia és gamifikáció
- Internet Hungary: a közösségi média az Iszlám Állam titkos fegyvere?
- Internet Hungary: a digitalizáció 5 éven belül elsöpörheti a cégek 40 százalékát
- Computerworld ICT Day 2015 – terítéken napjaink trendjei, megoldásai (2. rész)
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.
Megalakult az ITMP Patrónus Konzorcium az informatikai képzés jövőjéért
Megalakult az ITMP Patrónus konzorcium, egy új, példaértékű és az egész országra kiterjedő együttműködés az informatikaoktatás fejlesztése és modernizálása érdekében. Ingyenes képzést és mentorálást kapnak azok a pedagógusok, akik részt vesznek a konzorcium által támogatott képzési programban. A kezdeményezés közel háromezer informatika szakos tanárnak segít felkészülni a technológiai változásokra, amelyek gyökeresen és gyors ütemben alakítják át a munkavégzést és az oktatást.
Egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává
Október az Európai Kiberbiztonsági Hónap (ECSM), amelyet 2012 óta az Európai Unió Hálózatbiztonsági Ügynöksége (ENISA) szervez, és 2016-tól Magyarország is részt vesz benne. A kampány célja, hogy egy hónapon át fokozza a cégek kiberbiztonsági tudatosságát, és felhívja a figyelmet az online térben leselkedő veszélyekre.
Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki* székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.
Új elnököt választott az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének, Dr. Bőgel Györgynek, elnöki mandátuma 2024. szeptember 30-án lejárt, ezért az egyesület küldöttgyűlésének új elnököt kellett választania.