Crunch 2019: Három napig adatnagyhatalom lesz Budapest
Idén ötödszörre rendezi meg a Prezi és az IBM Budapest Lab két egyedülálló régiós fesztiválját, a Crunch és az Amuse konferenciákat, ahol olyan nagy, nemzetközi adatvezérelt cégek szakemberei árulnak el kulisszatitkokat, mint a Facebook, a LinkedIn, vagy a Riot Games. Az UX és data kettős konferencia nem csak a szakembereknek szól, hiszen minden sikeres cég - a startupoktól a nagyvállalatokig - adattal dolgozik.
Netflix, Facebook, Linkedin, Shopify - csak néhány azok közül a technológiai világcégek közül, akiknek vezető mérnökei, szakértői bepillantást engednek abba, hogy mi a titka egy sikeres, adatvezérelt vállalkozásnak. Minderre a Prezi és az IBM Budapest Lab által megrendezett Crunch (data) és Amuse (UX) konferenciákon kerül sor október 16-18. között a Vasúttörténeti Parkban, ahová idén is mintegy 1400 látogatót várnak a régióból.
A Crunch konferencia elsősorban azoknak a cégvezetőknek, adatmérnököknek, termékmenedzsereknek szól, akik vállalkozásukat a legfejlettebb, adatvezérelt módszerekre és technológiákra szeretnék felépíteni, de érdekes azoknak is, akik a legnagyobb Big Data szakértőktől szeretnének tanulni, fortélyokat ellesni, vagy inspirálódni.
Mi alapján priorizál a Facebook hírfolyama? - többek között erről beszél majd Láda Ákos, a Facebook adatelemző menedzsere, aki a közösségi oldal hírfolyamának algoritmusán dolgozik. Az üzenőfali bejegyzések rangsorolásánál négy tényezőt vesznek figyelembe, többek között azt is, hogy várhatóan mennyire fogja a felhasználó kommentelni azt. Az előadásból kiderül majd, hogy a négy elem hogyan illeszkedik egymáshoz.
A díjnyertes fejlesztő, big data tanácsadó, Michelle Ufford, a Netflix szakembereként enged bepillantást a világ egyik legsikeresebb adatvezérelt vállalatának színfalai mögé. Esettanulmányként a Jupyter Notebookról is beszél majd. A konferencia 23 előadásában többek között szó lesz még a Linkedin által kezelt többmilliós adathalmaz evolúciójáról, vagy a Riot Games játékfejlesztési rejtelmeiről is.
A User Experience-re fókuszáló Amuse a terméktervezésen és felhasználói kutatásokon túl valamennyi olyan témát érinti, amely 2019-ben releváns lehet egy designernek vagy terméktervező csapatnak. Josh Clark nyitóelőadásában a mesterséges intelligencián alapuló termékek tervezésével és az ezzel kapcsolatos kihívásokkal foglakozik majd, de a rendezvény kiemelt témája lesz az etika is, azaz hogy a technológia milyen hatást gyakorol az érzelmekre, és mi a designerek ehhez kapcsolódó felelőssége.
A két konferencián a közönség inspirációt, rögtön alkalmazható tudást, gyakorlatot és értékes kapcsolatokat szerezhet. Ezért az eseményt nem csak szoftvermérnököknek, adatelemzőknek és designereknek lesz hasznos, hanem termékfejlesztők, marketingesek és C-szintű döntéshozók számára is. A kettős konferencia egy workshop-nappal kezdődik, ahol különböző gyakorlati tudnivalókat osztanak meg az előadók az adatelemzési módszerekről, programnyelvekről.
A Crunch részletes programja itt érhető el, jegyek pedig itt vásárolhatóak.
Az Amuse részletes programja itt érhető el, jegyek pedig itt vásárolhatóak.
Kapcsolódó cikkek
- Sikeresebb üzlet – mesterséges intelligenciával
- 36 éves hazai vállalat az új BÉT50-ben
- Ez már a huszadik Internet Hungary - talán ez lesz a legjátékosabb
- Kapitalizmus, demokrácia, haladás avagy mi mindent lehet kiolvasni a technológiai újsonságokból?
- Az intelligens vállalat – konferencia
- Nemzetközi konferenciával ünnepli a Puli a Holdra szállás 50. évfordulóját
- A Novathon konferenciára jön az Apple társalapítója
- Új SUSE Linux Enterprise: híd a régi és az új technológiák között
- Munkába állnak a programozó anyukák - végzett az első évfolyam
- A Fujitsu bemutatja, hogyan tágítja tovább a mélytanulás és a mesterséges intelligencia határait
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Összefogtak a jövőért az ipar, a tudomány és a művészetek képviselői
Járműveink, városaink és közlekedési rendszereink fenntarthatósága olyan integrált megközelítést kíván, amelyben az ipar, a természet- és társadalomtudományok, valamint a művészetek képviselői egymással összefogva keresik a válaszokat a jövő kihívásaira. Ez a gondolat hívta életre a Kognitív Mobilitás 2024 konferenciát, amelyet október 7–8-án tartották a Bosch Budapest Innovációs Kampuszon, a magyarországi Bosch csoport szakmai védnöksége mellett.
A HMS Networks felvásárolja a PEAK-System Technik vállalkozást
A HMS Networks AB (publ) („HMS”), az ipari információs és kommunikációs technológia globális szolgáltatója a mai napon kötelező erejű megállapodást kötött a DOGAWIST-Investment GmbH-val a PEAK-System Technik GmbH („PEAK”) részvények 100%-ának megvásárlásáról. A stabil alapokon álló német ipari kommunikációs szolgáltató PEAK-System cég olyan autóipari kommunikációs technológiák szakértőjének is számít, mint a CAN és a LIN.
SAS Viya Workbench fejlesztői környezet: Robusztus AI modellek fejlesztése egyszerűbben
A fejlesztőknek és modellezőknek szánt SAS Viya Workbench egy önkiszolgáló, igény szerinti számítási környezet adatelőkészítésre, feltáró adatelemzésre, valamint analitikai és gépi tanulási modellek fejlesztésére.
Fontos elismerést söpört be a hamarosan nálunk is kapható OMODA autók gyártója, a Chery
Az autóipari szereplők közül a Chery érdemelte ki a Kantar BrandZ Shanghajban megrendezett kínai gáláján a „Pioneering Chinese Global Brand” elismerést. A Chery elkötelezett a globális jelenlét mellett, ennek eredményeként világszerte már több mint 80 országban kaphatók a termékeik. Hamarosan Magyarországon is megkezdik a közel 20 fejlett intelligens vezetéstámogató technológiával felszerelt OMODA 5 értékesítését.
Megújult a TAP Portugal stopover programja
Izgalmas lehetőséget kapnak most akik Amerika felé repülnek. A portugál nemzeti légitársaság megújult stopover programjával ugyanis most egy repülőjegy áráért nemcsak az amerikai célállomásra, például Miamiba lehet eljutni, de Lisszabont is felfedezhetjük út közben. A legjobb az egészben, hogy ehhez nem kell külön fizetni az extra megállóért, így néhány napot eltölthetünk Portugália fővárosában, mielőtt tovább repülnénk.