Érkezik az ősz legnagyobb üzleti design konferenciája!
Több mint száz előadó, a hazai service design szakma krémje, a legújabb innovációk, a marketing jövője – többek között ezek szerepelnek az idei Service Design Day kínálatában. Az eseményen olyan sikeres márkaépítőktől lehet ellesni a trükköket, mint az élmény-alkotó Gerendai Károly, vagy az NNG-t alapító, ma már startup befektetésekkel foglalkozó Balogh Péter.
Idén ismét összejön egy napra a hazai service design szakma, hogy beszéljenek a legújabb trendekről és az ágazatot foglalkoztató legégetőbb kérdésekről. Az október 9-i Service Design Day résztvevői több mint 100 előadó közreműködésével járhatják körbe az agilitás, az innováció és a szolgáltatásfejlesztés témaköreit, de terítékre kerül számtalan társadalmi, oktatási téma is, illetve kiderül az is, hogy mit tartogat a marketing jövője.
Inspiráló előadások lesznek a service design alkalmazási területeiről is, mint a márkaépítés, az ügyfélélmény és a munkavállalói élmény tervezés. Annak érdekében, hogy a konferencia résztvevői teljes képet alkothassanak a service design jelenlegi hazai helyzetéről a szervezők nagyvállalati döntéshozókat, cégvezetőket is meghívtak, akik beszámolnak tapasztalataikról, illetve a kerekasztal-beszélgetések során olyan témákat érintenek, mint a vállalati kultúra, az innováció és a service design projektek implementációs lehetőségei.
A résztvevők a hasznos információk mellett megismerhetik a hazai service design szakma legmenőbb csapatait, sőt, különleges workshopok keretében azt is kipróbálhatják, hogy milyen együtt dolgozni velük. Az összesen hét workshopon a startup piacralépéstől, a civil forrásbevonásig, a társadalmi együttműködések tervezésétől a HR problémák feldolgozásáig számos izgalmas témába lehet majd belekóstolni.
Az esemény egyik fő előadója a Sziget, a Lupa beach és a Costes éttermek élmény-alkotója Gerendai Károly, a vállalati innovációról, céges kultúráról pedig Balogh-Mázi Mária (Dreamjobs) és az NNG-alapító Balogh Péter (Co-CEO, Baconsult) tart majd prezentációt. Az idei Service Design Day-n pódiumra lép többek között Szabó Béla (Magyar Telekom, kommunikációs igazgató), Tengerdi Laura (Budapest Bank, marketingkommunikációs és ügyfélélmény vezető) és Strausz György Gábor (Magyarországi Vezető Informatikusok Szövetsége, elnök).
Kiváló lehetőséget kínál a rendezvény a networkingre is, többek között az ügynökség simogató, illetve a közös Service Design szakmai térkép megrajzolása révén.
„Amikor három éve elkezdtük a Service Design Day szervezését, nem gondoltuk volna, hogy egyszer több mint 100 előadó fogja bemutatni a témában a tapasztalatait. Ez azt is jelzi, hogy a service design iránti érdeklődés folyamatosan növekszik és egyre több vállalkozás és cégvezető meglátja a módszer alkalmazásának lehetőségeit. Célunk az idei rendezvénnyel az, hogy aki ellátogat hozzánk komplex képet kapjon a téma hazai szereplőiről, feltárja a kapcsolódási lehtőségeket és már másnap használható tudással térjen vissza a munkahelyére” - mondta Káli György, a Service Design Day főszervezője.
A Service Design Day a Design Hét keretein belül a Superbrands társszevezésében valósul meg, a teljes programot itt lehet olvasni: https://brandbook.hu/esemeny/service-design-day-2019
Kapcsolódó cikkek
- SMART 2016: Budapesten versenyez az európai startup világ krémje
- Innováció az ICT ökoszisztémában
- Gyorsítsuk az innovációt az ITU Telecom World 2015 konferencián
- Jubilálnak a marketing fesztiválozók
- Az okos közlekedés legnagyobb innovációs fórumát rendezik meg Budapesten
- Háromnaposra bővül az idei Országos Marketing Konferencia
- Cégmarketing trendek 2017-ben
- Megújulnak vagy elbuknak a pénzintézetek Magyarországon?
- Kiderül a titok: ezzel a trükkel tarolt az UBER, az Apple és a Facebook
- Dögös tech trendekkel jön az idei SMART 2017 konferencia
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.