A Samsung a PUBG Európa Liga hivatalos 2019-es monitorszponzora

forrás: Prím Online, 2019. szeptember 30. 17:56

A Samsung bejelentette, hogy a PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS Európa Liga (PUBG PEL) hivatalos támogatója lesz. Az együttműködés keretében a Liga minden 2019-es meccsét a Samsung legújabb ívelt gaming monitorán, a C27RG5-ön játsszák majd. A sorozat történetében először fordul elő, hogy ívelt kijelzőt használnak a játékhoz. Az E3 rendezvényen, 2019-en bemutatott CRG5 240 Hz-es frissítési rátával és NVIDIA G-SYNC kompatibilitással biztosít különleges játékélményt.

„Nagy öröm számunkra, hogy a PUBG Európa Ligában üdvözölhetjük a Samsungot – mondta Atila Yesildag, a PUBG Esport vezetője az EMEA régióban. – Különleges lehetőség, hogy a PUBG PEL Esports legerősebb csapatai a Samsung ívelt CRG5 monitorain mérkőzhetnek meg egymással. A Samsung új szintre emeli a kompetitív e-sportot, izgatottan várjuk, hogy ezt akció közben is láthassuk.” 

 

A PUBG Európa Liga a népszerű Battle Royale játék profi európai bajnoksága. A berlini központú sorozat a PUBG Corporation és a Starladder által szervezett hivatalos, 2019-es versenyszezon európai ága. Az évad harmadik és egyben utolsó fázisában a világ 16 legjobb e-sport csapata vesz részt. Olyan világhírű csapatok, mint a FaZe Clan, a Natus Vincere, a Team Liquid, a G2 Esports, a Pittsburgh Knights, a Team SoloMid és a Ninjas in Pyjamas a Samsung C27RG5 monitorain gyakorolnak és versenyeznek majd a 350.000 dollár összdíjazású bajnokságban. A hivatalos mérkőzéseket péntektől vasárnapig, este 6 és 9 óra között rendezik, a harmadik szakasz döntőjére október 6-án, a promóciós kupa döntőjére pedig október 20-án kerül sor. 

 

 

 

CRG5: A vállalat első 240 hertzes, ívelt kijelzős monitora

A 27 colos, 1500R ívű CRG5 monitor a villámgyors, 240 Hz frissítési rátának és a RapidCurve technológiának köszönhetően minimálisra csökkenti a kijelző válaszidejét, miközben akadásmentes képet és lenyűgöző játékélményt biztosít. A 240 Hz frissítési rátával a kijelző gyorsan és akadozásmentesen jeleníti meg még a legyorsabb váltást is, miközben az 1500R mértékű ívnek köszönhetően egy pillantással belátható a teljes képernyő.

 

Annak érdekében, hogy megszűntesse a szakadozást, akadozást és képkésést, a készülékben az NVIDIA G-Sync megoldása szinkronizálja a grafikus vezérlő központi egységét (GPU) és a panelt, így a gamereknek kivételesen dinamikus és zökkenőmentes full HD játékélményben lehet részük.

 

 

 

A lenyűgöző 3000:1-es kontraszt aránnyal a Samsung legújabb ívelt kijelzőjű gamer monitora mélyebb fekete és fényesebb fehér színeket jelenít meg, így még a legsötétebb és legvilágosabb jeleneteknél is elképesztően részletgazdag a kijelző képe. A CRG5 ívelt VA panelje kiválóan alkalmazkodik a játékos látóteréhez, hogy a fokozott figyelmet kívánó játékelemeknél is segítse a koncentrációt. 

 

A Samsung CRG5 monitor keret nélküli kialakítása nagyobb képernyőméretet biztosít, a stabil Y állvány és a játékok stílusához alkalmazkodó On Screen Display (OSD) menü pedig minden játékkörnyezethez illeszkedik. A CRG5 ezzel együtt több különböző gaming módot is kínál, amellyel a felhasználó még kényelmesebben koncentrálhat a játékra. A Game Mode egy olyan választható beállítás, amely automatikusan kontrollálja az optimális fekete gamma szintet, a kontrasztot, az élességet, és a megfelelő színeket az éppen aktuális játékhoz. Az Alacsony bemeneti késleltetés mód (Low input Lag Mode) a lehető legkisebbre csökkenti a késleltetést a játékos bemeneti egysége és a kijelző között, míg a Célkereszt funkció (Virtual Aim) növeli és elősegíti a pontosságot az FPS típusú játékoknál. A Szemkímélő mód szabályozza a képernyő kékfény kisugárzását, hogy hosszú időn keresztül is kényelmes játékélményt biztosítson. 

 

A Samsung és a PEL együttműködéséről további információk a https://displaysolutions.samsung.com/pubg2019 weboldalon érhetők el.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Repülésbiztonság minden szinten

Egy híján százhúsz éve ünnepeljük május 10-én a madarak és fák napját. A kezdeményezés Chernel István ornitológus nevéhez fűződik, a célja pedig már a kezdetektől az, hogy felhívja a társadalom figyelmét a környezetvédelem, ezen belül a madarak védelmének fontosságára. Ebből az alkalomból a Hortobágyi Madárpark – Madárkórház Alapítvány munkáját mutatjuk be, amelyet immár több mint 10 éve támogat a magyar légiforgalmi szolgálat.

2021. május 10. 19:27

Online divatcikk-vásárlási szokások 2020 és 2021 áprilisa között

A Glami.hu divatkereső platform nemzetközi fogyasztói felmérése szerint a koronavírus-járvány hatására a magyarok több mint fele nagyobb gyakorisággal rendelt ruházati cikkeket az interneten az elmúlt 12 hónapban, mint korábban, valamint akik ebben az időszakban tapasztalták meg az online vásárlás előnyeit a járványhelyzet megszűnése után is többet terveznek vásárolni webáruházakban.

2021. május 10. 17:32

Ezek a brandek nyerték meg az internetezőket tavaly

A 2020-as évben az autómárkák mozgatták meg legjobban az online közösséget, szépségápolás kapcsán a fórumokon történt a legtöbb bejegyzés, a koronavírus hozta korlátozások miatt pedig megnövekedett az internetes párbeszéd az élelmiszerboltok körül. A magyar online közönség véleményét mérő Social Index 6 kategóriában, 338 márka kapcsán kutatta az internetezők véleményét. A SentiOne adatelemzésének alapját a 2020-as online említések mennyisége mellett azok minősége, és a kommentek érzelmi töltete adta. 

2021. május 10. 15:49

Kutatás mutat rá, hogy káosz uralkodik a magyar cégek marketingjében

A középvállalkozások mindössze hat százaléka tudta nagymértékben növelni a marketingtevékenységét 2020-ban, derül ki egy friss kutatásból. A felmérés arra is rávilágított, a cégek megszokás útján terveznek, ha terveznek egyáltalán és a többségnek nincs arra vonatkozó stratégiája, hogyan tudna tovább növekedni. Marozsák Szabolcs, a Clientfactory CEO-ja arról beszélt, tapasztalataik szerint csak a vállalkozók töredéke költi legalább bevételei 5 százalékát a marketingre, pedig egyetlen forint sem lenne kidobott pénz megfelelő előkészítés esetén.

2021. május 10. 13:44

Az online térbe tolódnak a nagy beszélgetések

A pandémia mindössze néhány hónap alatt átrendezte a kommunikációs szokásainkat: a mély, bensőséges beszélgetések sosem látott arányban terelődtek át a digitális csatornákra, a videóchat-használat egyenesen megduplázódott. Mint arra az NN Biztosító legutóbbi kutatása rávilágított, a többség nem mond le arról, hogy az élet fontos dolgait megbeszélhesse azokkal, akikkel átmenetileg nem találkozhat. Ehhez a megkérdezettek kétharmada a telefon mellett már az online lehetőségeket is kihasználja. 

2021. május 10. 12:16

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Digitalizációs „bumm” a bankszektorban!

2021. május 4. 19:29

Óvakodjunk a COVID-19 vakcinával kapcsolatos csalásoktól és álhírektől

2021. április 19. 14:58

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15

Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei

2021. március 31. 13:35