A GEFCO újrafelhasználható konténereiben szállítják az Airbus repülőgépalkatrészeit is

forrás: Prím Online, 2019. november 24. 10:08

A GEFCO, a multimodális ellátási lánc megoldások globális szereplője megállapodást kötött az Airbus-szal, hogy a globális piacvezető repülési és űrkutatási vállalat működése, ellátási lánca még zöldebbé és környezettudatosabbá váljon. A GEFCO több mint 30 éves tapasztalattal rendelkezik az újrafelhasználható csomagolások terén. Erre a tudásra építve az Airbus fokozatosan lecseréli eldobható, nem újrahasznosítható csomagolóanyagait, környezettudatos, újrafelhasználható és összecsukható konténerekre. Az együttműködés bizonyíték a két vállalat elkötelezettségére a legszigorúbb környezetvédelmi előírások irányába, mindemellett az új megoldás a légiközlekedési szektor hatékonyságának javulásához is hozzájárul.

 

Újrahasznosítható csomagolás a GEFCO technológiájával

2019 januárja óta a GEFCO szervezi és szállítja az alkatrészeket az Airbus európai beszállítóitól a vállalat 10 összeszerelő üzemébe, mindezt a szállító vállalat újrahasználható csomagolási megoldásaira építve Franciaország, Németország, Spanyolország és az Egyesült Királyság területén. A projektbe bevont több mint 30 ezer szállítóeszközzel az Airbus szeretné kiterjeszteni a fenntartható megoldásokat minden európai beszállítójára és telephelyére.

 

Az újrafelhasználható csomagolás lehetővé teszi az Airbus számára, hogy ellátási láncában jelentősen csökkentse az eldobható csomagolóanyagok mennyiségét, valamint az utakon lévő teherautók számát is, mivel az összecsukható dobozok és konténerek használatával optimalizálható a szállító autók kihasználtsága. Ez a megközelítés egybeesik a repülési ágazat jelentős átalakulásával, amely megköveteli a vállalatoktól, hogy folyamatosan javítsák logisztikai teljesítményüket, miközben megfelelnek magas környezetvédelmi előírásoknak is. 

 

 

Átfogó csomagolási megoldások a teljes ellátási láncban 

A GEFCO 6 csomagoláskezelő központja dolgozik napi szinten az újrafelhasználható csomagolások rendelésén, gyűjtésén, berakodásán és szállításán világszerte. Az Airbus szintén együttműködik a GEFCO eszközaudit szakembereivel is, hogy képezze az operatív munkában résztvevő csapatait a csomagoláskezelés terén, valamint megismertesse őket a NETBOX használatával. A NETBOX egy kifejezetten a konténerek mozgásának követésére létrehozott informatikai rendszer, amely valós idejű szállítási információkat nyújt a szakembereknek. Az Airbus beszállítói emellett további képzéseken is részt vehetnek, amelyek segítik a fenntartható csomagolási megoldásokra történő áttérést. 

 

 

A GEFCO humán- és technológiai erőforrásai révén a legmagasabb nyomonkövethetőségi standardokat kínálja az Airbus számára, annak érdekében, hogy az fokozhassa ellátási láncának kontrollját és hatékonyságát, miközben elősegíti a cég folyamatainak fejlesztését a teljes iparágban. 

 

Emmanuel Arnaud, a GEFCO értékesítési és marketing vezetője, valamint elnökségi tagja elmondta: „Nagyon büszkék vagyunk, hogy elnyertük az Airbus bizalmát. Örömmel bocsátjuk rendelkezésükre egyedi, újrafelhasználható csomagolási tapasztalatainkat ennek az ambiciózus projektnek a megvalósításához. Nemzetközi szakértői hálózatunk és kimagasló üzemeltetési tapasztalatunk - különösen az autóiparban - lehetővé teszi számunkra, hogy magabiztosan, partneri megközelítéssel vállaljuk ezt a kihívást, összhangban a „Partners, unlimited szlogenünkkel.”

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

21 év hűség, 1300 autó, egy közös jövő – Az UFleet sztorija

A rendszerváltás után alapított hazai cégek most élik aranykorukat – sok vállalkozás életében aktuálissá vált a generációváltás kérdése. Az alapítók lassan átadják a stafétabotot, és keresik azokat az utódokat, akik képesek továbbvinni azt az értékrendet és tudást, amit évtizedek alatt felépítettek. Ez a váltás azonban jóval többről szól, mint egyszerű vezetőcsere: tudatos, hosszú távú folyamat, amelyben kulcsszerepet játszik a bizalom, a mentorálás és a türelem.

2025. április 19. 10:22

EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény

Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.

2025. április 18. 16:03

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Microsoft mesterséges intelligenciával gyorsítja a szoftver-frissítéseket

2025. április 16. 17:51

Adatvédelmi nap a GDE-n: Fókuszban a kiberbiztonság és a tudatosság

2025. április 15. 14:43

A Pentagon az informatikai tanácsadókon spórol

2025. április 11. 13:12

Az év legolvasottabb online tartalmai

2025. április 9. 20:39