Átfogó és transzparens digitális hatékonyságmérés

forrás: Prím Online, 2020. február 27. 17:34

A marketing alapvető értékteremtő funkciója a fogyasztóknak szánt termék, illetve szolgáltatás útjának tudatos alakítása - nincs ez másként a digitális környezetben sem. Marketingesként azt kell megcéloznunk, hogy a fogyasztó folyamatosan élményhez jusson és bizalommal fordulhasson az általunk gondozott brandek felé.

A számos meghatározó hazai és nemzetközi márkát képviselő hirdetőt is tagjai között tudó Magyar Marketing Szövetség úgy véli, hogy a széles szakmai közvéleményt megmozgató kérdések megválaszolása érdekében aktív lépéseket szükséges tenni. Az érdekképviseleti szervezet ezért fontosnak tartja azt a Coca-Cola Company, az Unilever Magyarország és a Vodafone Magyarország szakemberei által életre hívott kezdeményezést, amely az online platformok és eszközök kumulált elérésének, valós időben történő közönség-összetételének valamint a kampányok higiéniai feltételeinek transzparens digitális médiamérését ösztönzi.

 

A szakmai párbeszéd előmozdítása érdekében a szövetség egyeztetést kezdeményez a digitális marketing iparág, a megbízók és a mérési módszertan szakmai képviselői részvételével. A Magyar Marketing Szövetség hisz abban, hogy a párbeszéd eredményeként összességében a hazai marketingtevékenység minősége és megítélése is tovább fejlődik. 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A vidék elektronikus fizetéssel kapcsolatos helyzetét vizsgálta az EFISZ

Az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége (EFISZ) újabb országos reprezentatív közvélemény-kutatást készíttetett a hazai elektronikus fizetés helyzetéről: a Szövetség ezúttal vidéki szintű felmérés keretében mérte fel a magyar lakosság elektronikus fizetéssel kapcsolatos ismereteit, preferenciáit és igényeit a koronavírus okozta megváltozott helyzetben.

2021. június 22. 12:21

A FinTech világszerte egyre népszerűbb a fogyasztók és a vállalkozások körében egyaránt

A koronavírus-járvány hatására életünk számos oldala lassult le, akadt vagy szűnt meg teljesen – ugyanakkor vannak területek, melyek sokkal gyorsabban fejlődtek, mint azt bárki várta volna. Az elmúlt évre reflektálva az ESET az egyik ilyen gyorsan fejlődő terület, a pénzügyi technológia, azaz a FinTech vizsgálatát helyezte a fókuszba. A kiberbiztonsági vállalat több mint 10 ezer fogyasztót és senior üzleti vezetőt kérdezett meg az Egyesült Királyságban, az Egyesült Államokban, Ausztráliában, Japánban, Mexikóban és Brazíliában. A kutatás a FinTech-kel kapcsolatos tapasztalatokat, a FinTech-megoldások jövőjét és a kiberbiztonsági szokásokat vizsgálta. 

2021. június 22. 11:10

Magyar ezüstérem az első Európai Lány Informatikai Diákolimpián

2021-ben első alkalommal rendezték meg a hétvégén zárult Európai Lány Informatikai Diákolimpiát (EGOI) Svájcban, azonban a járványhelyzet miatt online zajlottak a versenyek. A négyfős magyar csapatból Éles Júlia, a szatmárnémeti Kölcsey Ferenc Főgimnázium tanulója ezüstérmet szerzett.

2021. június 22. 09:53

A mobil- és internetbanki szolgáltatásokat hasonlított össze a Deloitte

A Deloitte Digital által a világ 318 bankjának internet banki és mobil banki szolgáltatási palettáját összehasonlító kutatásából kiderült, hogy a kutatásban azonosított, bankok által mobil- és internetbanki platformon kínált 17 terület közül az átutalások és fizetések (transfers and payments) kategóriában érhetőek el az egyik legnagyobb százalékban a vizsgált digitális funkcionalitások, ez tehát a digitálisan legfejlettebb terület a lakossági bankolásban. A hazai bankok jól is szerepelnek ebben a kategóriában, felhasználói élmény tekintetében itt van a legkisebb lemaradásuk a globálisan élenjáró szereplőkkel szemben. 

2021. június 21. 18:49

Egyetemi képzéseket támogat a Schneider Electric

Az Óbudai Egyetemen már letették a vizsgát, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen pedig hamarosan végeznek az első hallgatók az intézmények és a Schneider Electric együttműködésében indított, az épületautomatizálásra és épületinformatikára fókuszáló kurzuson. A program révén gyakorlati, azonnal hasznosítható tudásra tesznek szert a frissen végzett fiatal szakemberek. 

2021. június 21. 16:53

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

NMHH-kutatás: miért nem internetezik mindenki?

2021. június 14. 09:53

Rekord összeget költenek a cégek IT-ra

2021. június 7. 17:38

Kihirdették az Év Gyára verseny nyerteseit

2021. május 31. 09:54

Hétszeres Business Superbrands díjas az ABB

2021. május 17. 16:40