Egyénileg és csapatban is indulhatnak a fejlesztők a Huawei versenyén
AppsUp néven indított alkalmazásfejlesztő versenyt a Huawei Technologies. A verseny célja, hogy megtalálják a világ legjobb app fejlesztőit, és egyben lehetőséget biztosítsanak a fejlesztőknek, hogy alkalmazásaikat közzétegyék a Huawei saját mobilszolgáltatási rendszerében, a HMS-ben. A versenyt 5 régióban hirdetik meg, és minden régióban 5 kategóriában – legjobb app, legjobb játék, legjobb közösségi alkalmazás, legnépszerűbb, valamint különleges értékkel bíró app – díjazzák a legjobbakat.
A versenyen, amelyet a tervek szerint minden évben megrendeznek, a jelentkezők fejlesztői képességeit teszik próbára, amelynek során a Huawei Mobile Services-en (HMS) keresztül elérhető eszközöket és erőforrásokat használhatják fel. A cél olyan innovatív alkalmazások fejlesztése, amelyek a felhasználók mindennapi életét teszik könnyebbé. A versenyre elsősorban olyan fejlesztéseket várnak, melyek segítik az okos környezet kialakítását és lehetővé teszik a minden élethelyzetre kiterjedő digitális életstílus kialakítását a Huawei készülékek felhasználói számára. A HMS-nek jelenleg több mint 1,4 millió regisztrált fejlesztő tagja van, valamint több mint 60 ezer alkalmazás található a rendszerben.
Zhang Ping’an, a Huawei Consumer Business Group Consumer Cloud Service üzletágának elnöke elmondta: „az AppsUp versennyel segíteni szeretnénk a fejlesztőknek, hogy ötleteiket valóra válthassák és munkájukat a több, mint hatszázötven millió Huawei-felhasználónak is bemutathassák. Izgatottan várjuk, hogy a versenyzők hogyan használják ki a HMS képességeit, annak érdekében, hogy könnyebbé tegyék mindennapi életüket.”
Az AppsUp verseny során 5 régióban – Kína, Ázsia-Csendes-Óceán, Latin-Amerika, Európa, Közel-Kelet és Afrika – mérhetik össze tudásukat a jelentkezők. Minden régióból a 20 legjobb alkalmazás szeptember 21-től letölthető lesz a verseny weboldaláról, illetve a HUAWEI AppGalleryből, az egyes kategóriában a végső nyerteseket pedig az októberben megrendezésre kerülő zsűrizés során választják ki. A legjobb fejlesztők akár 15 ezer dollár értékű pénzjutalmat is nyerhetnek.
A sikeres versenyzők a jövőben is támogatásra számíthatnak a befektetőknek köszönhetően, továbbá részt vehetnek exkluzív eseményeken és képzéseken.
A versenyre nevezni a hivatalos honlapon lehet június 30. és augusztus 30. között – egyéniben vagy maximum három fős csapatokban. Az alkalmazásokat a HMS Core-on keresztül kell lefejleszteni és benyújtani augusztus 30-ig 10:00 óráig. A szakértőkből álló zsűri minden nevezést funkcionalitás, innováció, kereskedelmi érték és praktikusság alapján pontoz majd.
A régiókból választott húsz-húsz legjobb eredményt elérő versenyzőre a verseny honlapján és az AppGallery-ben is lehet szavazni. A legtöbb szavazatot elérő versenyzők így a döntőben plusz pontokat nyernek, a végső nyerteseket pedig az októberi zsűrizés során választják ki.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb 5G-képes okostelefont hoz Magyarországra a Huawei
- Tovább nőtt a Huawei márkaértéke
- Hatalmas lépéssel hatodik helyezett a Huawei a leginnovatívabb vállalatok listáján
- Új, kényelmes app-keresőt fejlesztett mobiljaira a Huawei
- Okoseszközökkel segíti az életeket mentőket a Huawei
- A Huawei versenybe hívja az okostelefon-fotósokat
- A Huawei 2020 első negyedévében jelentős növekedést ért el a hordozható okoseszközök piacán
- Megérkeztek a Huawei új notebookjai Magyarországra
- Még a járvány sem fogott ki a szerelmeseken
- A Huawei bemutatta új aktív zajszűrős fülhallgatóját
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.