Early Bird kedvezménnyel indul ‘Az Év Honlapja’ pályázat
Early Bird kedvezménnyel startol Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázata. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. Kedvükre csiripelnek a korai madarak, indul 'Az Év Honlapja' pályázat!
A koronavírus okozta bezárkózás, az otthoni munkavégzés, és a mobilos böngészés arányának növekedése folyamatos fejlesztésre késztetik a honlapkészítőket és az üzemeltetőket. A weboldalak tartalmával szemben elvárás, hogy szép, igényes, gyors, logikus és átlátható legyen. Fontos, hogy a digitális zajban néhány pillanat alatt képes legyen megragadni és megtartani az érdeklődő figyelmét. Ez folyamatos fejlesztéssel, nagy csokor kreativitással és a design thinking legújabb elemeinek felhasználásával állhat össze egy látványos, praktikus, hasznos és gyors egésszé. Ezért idén a honlapokon kívül a technológiai kampányokat és az újító digitális megoldásokat szeretnék díjazni.
A vírus hatásai elérték a digitális marketinget is, amire remek visszavágással reagáltak a piac szereplői. A kényszerdöccenők miatt előkerültek a már 10 éve meglévő technológiai eszközök, új szerepet kapott a vállalati honlap és a webes ügyfélkezelés is. Soha nem látott méreteket öltött a KKV-szektor digitalizációjának igénye. Ezzel párhuzamosan csökkent a közösségi média monstrumainak szabályozókkal teli, zárt terének marketing célú felhasználása. A megváltozott helyzetben új szerepet kaptak a honlapok is. A vállalati weboldalakon lehetőségünk van a szegmentált kommunikációra, a kreativitásunk kiteljesítésére, a legújabb digitális technológiai megoldások honlapba illesztésére és a teljesen egyedi megoldások alkalmazására. Új digitális irányokat tudunk kijelölni, és a vállalatunkra jellemző tulajdonságok mind megjelenhetnek a weblapunkon. Éppen ezért az idei pályázaton továbbra is értékelni és díjazni fogják a kreatív, alkotó szemléletet. Az idei év újdonsága az érintésmentes marketing, a blockchain, illetve a technológiai megoldások és a kampányok elismerése lesz – mondta Varga István László, a pályázat alapítója.
Az idei helyzetben fontos, hogy a fejlesztések érintésmentes megoldásokkal növeljék a felhasználók biztonságát, ennek érdekében az értékeléskor figyelni fogják a nevezők ezzel kapcsolatos kommunikációját és megoldásait. Több elismert, hazai webfejlesztő lépett nemzetközi szintre, ezért magyar fejlesztésű, de angol nyelvű oldalak pályázatait is örömmel fogadják.
Csirip, csirip, jó reggelt!
Érdemes minél hamarabb jelentkezni, hiszen a korán ébredők a kedvezmény mellett a közönségszavazatok gyűjtésében is előnyre tehetnek szert.
A pályázatokat 2020. október 14-ig lehet leadni a www.azevhonlapja.hu weboldalon. A közönségszavazás pedig csupán egy kattintás, így a nevezők egyszerűen gyűjthetnek szavazatokat rajongóik, közösségük bevonásával és mozgósításával.
Az ünnepélyes díjátadó 2020. november 26-án lesz, amiről további részleteket írnak a közösségi felületeiken, és természetesen a honlapukon! :)
Kapcsolódó cikkek
- 15. jubileumi évét nyitja „Az Év Honlapja” pályázat!
- Kihirdették a 2019-es Az Év Honlapja pályázat díjazottait!
- Lezárult Magyarország legrangosabb marketingkommunikációs pályázata
- Hosszabbít ‘Az Év Honlapja’ pályázat
- Elindult a 2019-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Magyar siker az Epson nemzetközi robotversenyén
- Az Epson bejelentette a „Nyerjen egy robotot!” versenyének zsűrijét
- Folytatódhat a nevezés – hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Pár tipp, hogy milyen domain nevet válasszon weboldalához
- Tizenéves jövőtervezőket keres a UPC
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az év legolvasottabb online tartalmai
A tavalyi év során kiemelt figyelmet kaptak a Robert Fico és Donald Trump elleni merényletek, az amerikai republikánusok győzelme és Bassár el-Aszad szír elnök bukása, amelyekről jelentős médiaérdeklődés övezte a világot. Azonban a hazai internetezők érdeklődése inkább a belföldi aktualitásokra és a sporthírekre irányult, nem pedig a nagy nemzetközi eseményekre – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss jelentéséből. A tanulmány a legnépszerűbb hazai hírportálok és Facebook-oldalak publikációit és az azokhoz érkező olvasói reakciókat elemezve mutatja be a magyarok online médiahasználati szokásait 2024-ben.
Itt a HMD válasza az online tér veszélyeire
A gyerekek több mint felét érik online idegenek, és minden harmadik gyermek már kapott olyan felszólítást, hogy a beszélgetését privát üzenetküldő alkalmazásokba vigye át – derült ki a HMD és a Perspectus Global által készített globális kutatásból, amely 25 000 gyereket és felnőttet vont be.
A jövő autós hangrendszere: A kijelző, amely hangot is ad
A Continental az Ac2ated Sound kijelzővel egyedülálló innovációt valósít meg az autóiparban: a kijelző szerepét kibővítve hangszóróként is funkcionál, ezzel új szintre emelve a járművek hangélményét. A kijelző felületének hangforrásként való használata egy teljesen friss perspektívát kínál a felhasználói élmény terén – a hangjelzések, beszédhangok és egyéb hangok közvetlenül a képernyőből hallhatók, így hagyományos hangszórók már nem szükségesek. A technológia alapja a kijelző mögött elhelyezett apró rezgéskeltő egységek, más néven hangaktuátorok, amelyek hanghullámokat generálnak az üvegfelületen.
Díjazták a kimagasló innovációs teljesítményeket
2025. március 26-án az Országház Felsőházi Termében adták át a 2024. évi Magyar Innovációs Nagydíjat és hat további ágazati díjat. A bírálóbizottság, amely tudósokból és elismert gazdasági szakemberekből állt, élén a kulturális és innovációs miniszterrel, a legjobb innovációs teljesítményeket a gazdasági eredmények és társadalmi hasznosság figyelembevételével választotta ki. A Magyar Innovációs Nagydíjat a Cloud Network Technology Kft. nyerte, amely nemzetközi szinten is figyelemre méltó informatikai tesztelési rendszerével érdemelte ki a rangos elismerést.
Virtuális valóság az autonóm járművek fejlesztésében
Évről évre világszerte több millió közúti baleset történik, és ezek túlnyomó része, mintegy 94%-a emberi hibákra vezethető vissza. De mi lenne, ha a járművek képesek lennének előre felismerni a veszélyeket és gyorsabban reagálnának, mint a legjobb sofőrök? Egy magyar kutatólabor, a HUN-REN SZTAKI SCL, a világ vezető technológiai és mérnöki cégeivel együttműködve dolgozik ezen a problémán.