Hiperautomatizált hálózatot hozna létre a Huawei
Hihetetlen növekedési potenciál előtt áll az ICT-szektor azáltal, hogy egyre több kormányzat és vállalat digitalizál és alkalmazza az intelligenciát – hangsúlyozta Guo Ping, a Huawei Technologies elnöke a vállalat legfontosabb stratégiai irányait ismertető beszédében, a Sanghajban megnyílt Huawei Connect 2020 rendezvénysorozaton. A Huawei a hálózatokra, a számítási képességre, a felhőszolgáltatásokra, a mesterséges intelligenciára és az összekapcsoltságra fókuszál a jövőben, és ezeken az üzleti területeken fektet be elsősorban. A Huawei többek között egy olyan hiperautomatizált hálózatot hozna létre, amely mindenhonnan elérhető gigabitest hozzáférést kínál.
Megnyílt a Huawei Connect 2020 rendezvénysorozat Sanghajban. A Huawei Technologies éves zászlóshajó rendezvényén legfőbb stratégiáit jelenti be a globális ICT-iparág szereplői előtt.
A vállalat 2016-ban a Huawei intelligens világot képzelt el, és világszerte felkérte partnereit, hogy együtt építsenek sokszínű és virágzó Costa Rica-szerű ökoszisztémát. 2017-ben bejelentette, hogy célja bekerülni a világ öt legnagyobb felhőszolgáltatója közé. 2018-ban a Huawei felfedte AI-, majd 2019-ben számítási stratégiáját.
Az idei Huawei Connect középpontjában az új értékek létrehozása áll, öt technológiai terület – a hálózatok (5G), a számítási technológia, az MI, a felhőszolgáltatás és az összekapcsoltság – szinergiáinak kihasználásával. A Huawei a jövőben arra összpontosít majd, hogy az ICT-technológiákat alkalmazza az iparágakban, és partnereivel együtt forgatókönyv-specifikus megoldásokat kínáljon, hogy segítse a vállalkozásokat üzletvitelük növelésében, és segítse a kormányokat abban, hogy elérjék stratégiai céljaikat a hazai ipar fellendítése, polgáraik helyzetének javítása és a kormányzás általános fejlesztése területén.
A Huawei elnöki posztját rotációs alapon betöltő elnöke, Guo Ping szerint ahogy egyre több kormányzat és vállalkozás lép a digitalizáció útjára és alkalmazza az intelligenciát, az ICT-szektor hihetetlen növekedési potenciált fog tapasztalni. A Huawei azzal segíti az intelligens vállalkozások, egyetemek és városok építését, hogy integrálja az ICT-technológiát az ipari know-how-val, és forgatókönyv-specifikus megoldásokat kínál, hogy értéket teremtsen a kormányzatok és a vállalkozások számára fő üzleti rendszereik tekintetében. A következő szakaszban a Huawei a partnereivel együttműködve alkalmazza majd az ICT-technológiákat az iparágakban, segítve a vállalkozásokat üzletvitelük növelésében, és segítve a kormányzatokat abban, hogy elérjék stratégiai céljaikat a hazai ipar fellendítése, polgáraik helyzetének javítása és a kormányzás általános fejlesztése területén.
Öt kulcsterület együttműködése
A Huawei továbbra is a következő kulcsfontosságú üzleti területeken fektet be. A hálózati területen a Huawei az intelligens összekapcsoltság koncepcióját javasolta, amelynek célja egy olyan hiperautomatizált hálózat létrehozása, amely mindenhonnan elérhető gigabites hozzáférést és determinisztikus élményt kínál, valamint lehetővé teszi a kormányzatok és vállalkozások fő üzleti rendszereinek intelligens frissítését. A számítási technológia területén a Huawei elkötelezett amellett, hogy változatos számítási teljesítményt nyújtson az ügyfeleknek, leválasztva a szoftvert a hardverről, hogy számítási képességeit a különféle feldolgozási igényekhez igazítsa, beleértve az x86-ot és a Kunpeng-et is. A felhőszolgáltatás területén a Huawei világszerte 23 régiót hozott létre, amivel több mint 1,5 millió fejlesztőt közreműködését érte el. A mesterséges intelligencia területén a Huawei célja az MI jobb integrálása a kormányzatok és vállalkozások főbb üzleti rendszereibe, know-how és adatok használatával építve ki az AI-rendszerek kompetenciájának magját.
Az összekapcsoltság, a számítási képességek, a felhő és a mesterséges intelligencia sokban hasonlít a 100 évvel ezelőtti villamosenergiához: az ipari alkalmazások olyanok, mint a háztartási gépek és az elektromos áram által működtetett ipari berendezések. A vállalat folyamatosan támogatja partnereit az ipari alkalmazások fejlesztése, az ellátási lánc fellendítése és saját iparuk növekedése érdekében tett erőfeszítéseikben.
Az öt technológiai terület szinergiájának kihasználásával a Huawei folytatja a robusztus digitális ökoszisztéma kiépítését, amely új értéket teremt az ipar számára.
Intelligens ikrek Sencsenben
A rendezvényen felszólalt Chen Rugui, Sencsen polgármestere is, aki elmondta, a Huawei és más technológiai vállalatok fejlett technológiáinak felhasználásával Sencsen napról napra intelligensebbé válik, ahogy építik a sencseni intelligens ikreket (digital twin). „Kihasználjuk az 5G által kínált új lehetőségeket, népszerűsítjük az ipari internetet, ösztönözzük a vertikális összekapcsolhatóságot és támogatjuk a kkv-k digitális átalakulását”, - mondta.
A Huawei Connect 2020 rendezvényt szeptember 23. és 26. között tartják Sencsenben, Kínában.
Kapcsolódó cikkek
- A ruhavásárlás jövője – a méretkalkulátortól a mesterséges intelligenciáig
- Új Wi-Fi 6 szabványú routert mutatott be a Huawei
- A Huawei Technologies nyilatkozata az amerikai exportszabályozással kapcsolatban
- A Huawei bemutatta új belépőkategóriás készülékeit
- Az innovációs miniszter a Huawei magyarországi terveiről tárgyalt
- A Huawei szabadalmi jogsértés miatt perli a Verizont
- A Techradar szakértői díjazták a Huawei P30 Pro-t
- Százmillió eurót fektet be az európai mesterséges intelligencia programba a Huawei
- Negyedével nőtt a Huawei árbevétele a harmadik negyedévben
- Bemutatta legújabb felhasználói felületét a Huawei
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.