Internet Hungary 2020: soha nem látott felelősség a telekommunikációs szektoron a COVID válság miatt
Október 6-án ismét elindult az Internet Hungary, a hazai infokommunikációs szektor egyik legfontosabb eseménye. A jelen helyzetre való tekintettel ezúttal egy full HD minőségű, internetes interaktív adás keretében zajlik majd a kétnapos konferencia, amelynek fő támogató partnere a Vodafone Magyarország. A telekommunikációs vállalat több izgalmas előadással is készül az idei programsorozatra.
A járványhelyzetre való tekintettel október 6-án és 7-én két napon keresztül full HD minőségben, internetes interaktív adás keretében zajlik az Internet Hungary. A 21. alkalommal megrendezett konferenciasorozatot Dr. Budai J Gergő, a Vodafone Magyarország Igazgatóságának Alelnöke indította, aki többek között beszélt a telekommunikációs szektor COVID válság alatt betöltött szerepéről, a magyarországi 5G fejlesztésekről, valamint Európa egyik piacvezető torony-infrastruktúra vállalatáról, a Vantage Towers-ről, amely hamarosan Magyarországon is elkezdi működését.
A Vodafone Magyarország a kétnapos konferenciasorozat főszponzoraként számos izgalmas előadással készül, így többek között olyan témákat értinő beszélgetésekhez csatlakozhatnak online az érdeklődők, mint pl. a digitális (tudat)hasadás, vagy, hogy hogyan érheti el a piac, hogy a fogyasztók úgy viselkedjenek, ahogy azt a szolgáltatók szeretnék.
A teljes programot az alábbi linken tekinthetik meg az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkek
- IH, az ősz legnagyobb konferenciája
- A mesterséges intelligencia segíthet a kulcs munkavállalók megtartásában
- 5G technológiát és konvergens szolgáltatásokat mutatott be a Vodafone
- Ez már a huszadik Internet Hungary - talán ez lesz a legjátékosabb
- Az 5G az európai élvonalba röpítheti a magyar gazdaságot
- A Vodafone 5G tesztkapcsolaton keresztül közvetített online élő videós tartalmat
- Késésben vagy? - Akkor gyorsan regisztrálj!
- Internet Hungary: egymás vállán fognak sírni a taxisok és az Uber sofőrök?
- Internet Hungary: a digitális térben egy háziasszony is versenyre kelhet a legnagyobb multikkal!
- Megvan az Internet Hungary innovációs versenyének nyolc döntőse
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.