EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól

forrás: Prím Online, 2020. október 8. 15:45

EasyBID néven új funkcióval gazdagodott Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer. A szolgáltatás révén mostantól Header Bidding technológiával is értékesíthetővé válnak a hirdetési felületek, ezáltal pedig növelhetők a tartalomszolgáltatói bevételek.

Az internetes hirdetési piacon egyre több online újság, tartalomszolgáltató próbálja meg a nagy nemzetközi automatikus hirdetési piactereken is értékesíteni reklámfelületeit – ezt hívja a szakzsargon programmatic hirdetéseknek -, mert így olyan globális kampányokból is részesülhetnek, amelyhez amúgy, a hazai értékesítési láncon keresztül nem lenne esélyük. A Header Bidding a programmaticon belül egy olyan technológia, amelynek segítségével további lehetőségek nyílnak meg, mivel az online újság egyidejűleg meg is versenyeztethet több ilyen automatikus hirdetési piacteret (ezeket SSP-knek hívják), s végül azt a hirdetést jelentetheti meg, amely számára a legtöbb bevételt hozza. 

 

Persze mindehhez az online újságoknak technológiai szolgáltató partnerekre van szüksége. Az Adverticum - amely a hazai piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszer, az Adverticum AdServer fejlesztője és üzemeltetője - legújabb fejlesztésével az adszerver felhasználók egy rendszeren belül kezelhetik saját direkt módon értékesített kampányaikat és a programmatic piactereken elkelt hirdetéseiket. Az újonnan bevezetett, EasyBID névre keresztelt funkció révén a kiszolgáláskor az AdServer az adott hirdetési helyeket/zónákat megversenyezteti több SSP szolgáltatónál is úgy, hogy figyelembe veszi az adminisztrációs felületen korábban felvett kampányok beállításait, prioritásait valamint árait, és végül azt a hirdetést jeleníti meg, amely a legtöbb bevételt hozhatja. A magasabb hozam elérése mellett az EasyBID funkció sokkal tisztább képet is nyújt az adszerver ügyfelek számára arról, hogy mennyit érnek ténylegesen a reklámmegjelenéseik, hiszen az adminisztrációs felületről lekérhető statisztikában látható az összes Header Bidding bevétel. 

 

Az Adverticum szerveroldali megvalósítást kínál, így a kommunikáció a hirdetések kiszolgálásával párhuzamosan folyik a hirdetéskiszolgáló szerver és az egyes programmatic szolgáltatók között. Ennek köszönhető, hogy tetszőleges számú partner felé mehet ki egy időben kérés, nem kell a különböző böngészők miatti kompatibilitási problémákkal foglalkozni, valamint nem lehet befolyásolni kliens oldalon a rendszerek által kapott válaszokat, és esetleg ezzel károsítani a kampánymegjelenést. A weboldalak forrásában lévő korábbi hirdetéskiszolgáló beépítési kódok módosítására sincs szükség, hiszen az Adverticum által kínált összes goa3 típusú kiszolgálási kóddal használható a funkció.

 

A szolgáltatás további előnye, hogy a külső rendszerek túl lassú válaszideje esetén sem feltétlenül marad eladatlan reklámmegjelenés, mert az előre definiált idősáv túllépése esetén a direkt kampányok közül a sorrendben megfelelő szolgálódik ki.

 

Az EasyBID funkció új, extra szolgáltatás az Adverticum rendszerében, amely az AdServer felhasználók számára már megrendelhető. Bővebb információért, valamint a szolgáltatás megrendelése esetén kérjük forduljanak az Adverticum szakértő kollégáihoz az ertekesites@adverticum.com címen.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az Ennoconn tovább bérli a Prologis Park Budapest-Sziget raktárát

Az Ennoconn és a Prologis megújították együttműködésüket, amelynek keretében az Ennoconn tovább bérli a Prologis Park Budapest-Sziget területén található, 40 000 négyzetméter alapterületű ipari raktárépületet, amelyből 10 000 négyzetméter gyártási területet foglal el. A megállapodásban az iO Partners ingatlanügynökség is részt vett. Az Ennoconn, amely a globális piacvezető szerepet tölti be az integrált felhőszolgáltatások, ipari IoT és beágyazott technológia területén, a Prologis egyedi bérleti konstrukcióját választotta, amely lehetővé teszi számára a hosszú távú tervezést fix üzemeltetési díjjal és előre kalkulálható költségekkel a bérleti szerződés teljes időtartamára.

2025. április 25. 14:58

A Schneider Electric és az ETAP új szintre emeli az MI-gyárak energiaigényének tervezését

A Schneider Electric és az ETAP közös munkája jelentős előrelépést hoz a mesterséges intelligencia (MI) által vezérelt gyárak energiaigényének tervezésében. Az NVIDIA Omniverse Blueprint platformra építve olyan digitális ikermegoldást fejlesztenek, amely képes összehangolni a mechanikai, termikus, hálózati és elektromos rendszerek adatait, így pontosabban modellezhető az MI-alapú gyárak működése.

2025. április 25. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Digitális élményforradalom: tegnap ért véget a pekingi InfoComm China 2025

2025. április 19. 14:31

A Microsoft mesterséges intelligenciával gyorsítja a szoftver-frissítéseket

2025. április 16. 17:51

Adatvédelmi nap a GDE-n: Fókuszban a kiberbiztonság és a tudatosság

2025. április 15. 14:43

A Pentagon az informatikai tanácsadókon spórol

2025. április 11. 13:12