Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!
Meghosszabbított nevezési határidővel 2020. november 5. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, blockchain, digitális marketing- és technológiai megoldásokat 26 kategóriában várja a szakmai zsűri, november 5-én éjfélig. Itt a legjobb lehetőség, hogy megmérettesd a digitális marketinged! Meghosszabbított nevezési határidővel 2020. november 5. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, blockchain, digitális marketing- és technológiai megoldásokat 26 kategóriában várja a szakmai zsűri, november 5-én éjfélig. Itt a legjobb lehetőség, hogy megmérettesd a digitális marketinged!
Több elismert, hazai webfejlesztő lépett nemzetközi szintre, ezért magyar fejlesztésű, de angol nyelvű oldalak pályázatait is örömmel fogadjuk. Az idei helyzetben fontos, hogy a fejlesztések érintésmentes megoldásokkal növeljék a felhasználók biztonságát, ennek érdekében az értékeléskor figyelni fogjuk a nevezők ezzel kapcsolatos kommunikációját és megoldásait.
A vírus hatásai elérték a digitális marketinget is, amire remek visszavágással reagáltak a piac szereplői. Soha nem látott méreteket öltött a KKV-szektor digitalizációjának igénye. A vállalati weboldalakon lehetőségünk van a szegmentált kommunikációra, a kreativitásunk kiteljesítésére, a legújabb digitális technológiai megoldások honlapba illesztésére, valamint a teljesen egyedi megoldások alkalmazására. A honlapok tündökölhetnek. Éppen ezért az idei pályázaton továbbra is értékelni és díjazni fogjuk a kreatív, alkotó szemléletet. Az idei év újdonsága az érintésmentes marketing, a blockchain, illetve a technológiai megoldások és a kampányok elismerése lesz – mondta Varga István László, a pályázat alapítója.
A pályázók figyelmébe ajánljuk a ’Blockchain’ kategóriánkat, ahová olyan weboldalak jelentkezését várjuk, melyek a blockchain technológia segítségével újszerű megoldásokat kínálnak ügyfeleik és partnereik adatainak tárolására. A decentralizált adattárolás módszerével így hozzájárulnak a biztonságosabb adattárolás jövőjének építésében és fejlesztésében.
A bírálati szempontok között fontos szerepet játszik a dizájn, a kreativitás, a felhasználói élmény és a reszponzivitás, valamint nagy figyelmet fordítanak a kategóriának megfelelő tartalomra is. Érdemes minél hamarabb nevezni, hiszen ez előnyt jelent a közönségszavazatok gyűjtésében.
Pályázni az www.azevhonlapja.hu oldalon november 5-én éjfélig lehet. Nevezz weboldallal, applikációval, blockchain, marketing vagy technológiai megoldással, közösségi vagy kreatív kampánnyal és legyen Tiéd 2020-ban ‘Az Év Honlapja’ díj!
Kapcsolódó cikkek
- 15. jubileumi évét nyitja „Az Év Honlapja” pályázat!
- Melyik lesz 2020 legjobb gyára?
- Early Bird kedvezménnyel indul ‘Az Év Honlapja’ pályázat
- Kihirdették a 2019-es Az Év Honlapja pályázat díjazottait!
- Lezárult Magyarország legrangosabb marketingkommunikációs pályázata
- Hosszabbít ‘Az Év Honlapja’ pályázat
- Elindult a 2019-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Magyar siker az Epson nemzetközi robotversenyén
- Az Epson bejelentette a „Nyerjen egy robotot!” versenyének zsűrijét
- Folytatódhat a nevezés – hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Idén is keresik az év legjobb tech tartalmait
Fenntarthatóbb, újratölthető dezodorok, VR-szemüvegekkel végzett terápia és minimálisan invazív robotsebészet – csak néhány példa arra, hogyan alakíthatja jobbra világunkat a technológia. Az előző év Siemens Media Award díjazottjai ezekről a témákról készítettek riportokat. Most újra megnyílt a lehetőség a nevezésre a hazai és nemzetközi sajtódíjra, amelyre 2025-ben is azok az újságírók és tartalomkészítők jelentkezhetnek, akik kiemelkedő munkát végeztek a technológiai témákban.
IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit
Az online videós reklámokat díjazó versenyt az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja azzal a céllal hirdette meg, hogy felhívja a figyelmet az online videós tartalmakban a márkák üzeneteit kreatívan megfogalmazó csapatok munkájának jelentőségére. A szakmai zsűri a 2024-es év legjobbjainak ítélt alkotásokért február 6-án az Irányi Palota báltermében adta át a díjakat.
Magyar diákok kezében a jövő kulcsa: új lendülettel indul a Megoldások a holnapért 5. évada
Ötödik alkalommal indul a Samsung és az EdisonKids közös, kreatív problémamegoldó kezdeményezése, a Megoldások a holnapért, amelyben szezonról szezonra jövőépítő diákcsapatok adnak izgalmas válaszokat a holnapunk alapkérdéseire. A toborzás elkezdődött, a megújult program pedig az eddigieknél is több hasznos és izgalmas lehetőséget biztosít pályázóinak, a 7–12. osztályos diákoknak és tanáraiknak, hogy forradalmi ötleteikkel jobbá tehessék a világot. A verseny nyertesei értékes Samsung eszközökkel gazdagodhatnak, összesen 6 millió forint értékben.
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.