A várakozásoknak megfelelőek a Microsoft második negyedévi eredményei
A Microsoft forgalma 7,7 százalékkal, 6,59 milliárd dollárra bővült, és így a vártnál kissé nagyobb. A Microsoft ezt az új felhasználói program, a Windows 2000 sikerének tudja be. A márciusban véget érő harmadik negyedévben a Microsoft részvényenkénti 42-43 dollárcent profittal számol. Elemzők eddig 44 dollárcentet vártak.
A következő hónapokra a Microsoft visszafogott előrejelzést adott. A konszern az amerikai konjunktúra gyengülése miatt a személyi számítógépek iránti kereslet lanyhulására és ezáltal a programpiac gyengülésére számít. A cég forgalmának kétharmada számítógépes felhasználói programokból származik. John Connors, a konszern pénzügyi vezetője szerint jó esetben a komputerágazat a folyó üzleti évben 10 százalékos növekedést ér el.
- Továbbra is lelkesek vagyunk a vállalat idén piacra kerülő úttörő termékei és szolgáltatásai okán, de azért pontosan szemmel tartjuk a belátható gazdasági távlatokat és azok jelentőségét a számítógép-kereslet és a technológiai beruházások szempontjából - tette hozzá Connors.
A júniussal záruló üzleti évre a Microsoft továbbra is 1,8-1,82 dolláros részvényenkénti profitot remél, és megerősítette a 25,2-25,4 milliárd dolláros forgalmi prognózisát. A Microsoft a csütörtöki New York-i tőzsdezárás után közölte beszámolóját. Csütörtökön 2,56 dollárral, 55,50 dollárra emelkedett, majd a nem hivatalos forgalomban 58,88 dollárra drágult.
Kapcsolódó cikkek
- A várt mértékben nőtt a Microsoft profitja
- Távozik a Microsofttól az Xbox-főnök
- A HP "Az Év Microsoft Partnere" - negyedszer
- Értékes üzleti lehetőségek a Microsoft partnereinek
- Szeptember 17-én dönt az illetékes EU bíróság a Microsoft-ügyben
- Újabb elismeréseket szerzett az LLP Csoport Microsoft Dynamics területen
- Versenyhivatali áldás a Microsoft-aQuantive ügyletre
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- A Mail2Web.com a Microsoft Partner Programban
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.