Akár három hónapos extra garanciát kínál termékeire a Huawei
Akár három hónapos, automatikusan kiterjesztett garanciát kínál minden eszközére a Huawei. A vállalat azon mobiltelefonjain, PC-in, táblagépein, hordozható eszközein, valamint az audio- és routereszközökön, melyeknél 2020. november 28. és 2021. február 28. között járna le a jótállási, a garanciaidő automatikusan 2021. március 1-ig meghosszabbodik. Emellett a Huawei ismét elindítja háztól-házig szolgáltatását is: ingyenesen szállítják el a garanciális Huawei készülékeket a szervizbe, majd a javítást és fertőtlenítést követően vissza is juttatják tulajdonosának.
A Huawei a kezdetektől fogva igyekszik a maximális felhasználói élményt biztosítani eszközein és kiemelten fontosnak tartja, hogy termékei megvásárlását követően is odafigyeljen vásárlóira és készülékeire. Emiatt a vállalat folyamatosan fejleszti szoftvereit, rendszeresen küld frissítéseket és olyan szolgáltatásokat nyújt, amelyek segítenek a felhasználóknak abban, hogy okostelefonjaik a lehető legjobb állapotban maradhassanak.
Három hónapos extra garancia
Ebben a kihívásokkal teli időszakban a vállalat ezért két különleges szolgáltatással igyekszik kedveskedni a felhasználóknak november végétől. Minden olyan Huawei termék – beleértve a mobiltelefonokat, a PC-ket, a táblagépeket, a hordozható eszközöket, valamint az audio- és routereszközöket – amelyek garanciája 2020. november 28. és 2021. február 28. között jár le, automatikusan meghosszabbodik 2021. március 1-ig. A jótállás összes többi feltétele változatlan marad.
Ingyenes szállítás a javításhoz
A Huawei továbbá újra elindította háztól-házig szolgáltatását is. A veszélyhelyzet fennállásának idején igénybe vehető szolgáltatás a kiegészítők kivételével minden Huawei-készülékre – így okostelefonokra, notebookokra, tabletekre, okosórákra, routerekre és modemekre is kiterjed. A javításra szoruló készülékeket futár veszi fel és szállítja a szervizközpontba, majd azokat a javítást követően az előírásoknak megfelelően megtisztítják és fertőtlenítik, így tisztán és sterilen kerülnek vissza tulajdonosukhoz. A kétirányú szállítás teljesen ingyenes. A felhasználók továbbá a postapontokon keresztül is feladhatják a készülékeiket, ebben az esetben sem kell fizetniük a szállításért.
A háztól-házig szolgáltatást a Huawei Support alkalmazásán, a vállalat hivatalos honlapján, az oldalon nem szereplő termékek esetében pedig a TMX oldalán, valamint a Huawei telefonos elérhetőségén lehet segítséget kérni a megrendeléshez az ügyfélszolgálati vonal +36 80 482 934-es telefonszámán hétfőtől péntekig délelőtt 9.00 és este 19.00 óra között.
Ingyenes fertőtlenítés a Huawei szervizközpontokban
Amennyiben valaki személyesen keresi fel a Huawei szervizközpontjait és Szerviz Pontjait, a vállalat ingyenes készülék-fertőtlenítést biztosít.
Kapcsolódó cikkek
- Jövőkutató: az 5G nélkül az emberiség elfelejtheti a jólétet
- Újabb hazai egyetemmel bővíti oktatási együttműködéseit a Huawei
- November 30-tól kapható Magyarországon a Huawei Mate 40 Pro
- A magyar gazdaság teljesítményét fokozza leginkább a Huawei Európában
- Rekordszámú magyar résztvevővel indul a Huawei technológiai tehetségprogramja
- Papír nélküli készülékgaranciával és bioműanyaggal zöldít a Huawei
- Közös képzéseket indít a Széchenyi István Egyetem és a Huawei
- Már a Huawei Mate40 Pro a legjobb okostelefon fotózásra és videózásra a DxOmark szerint
- Világelső 5G technológiával és gesztusvezérléssel érkeznek a Huawei csúcskészülékei
- Fejlesztőközpontot hozott létre Magyarországon a Huawei
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.