A DHL is támogatja az e-kereskedelmet

forrás: Prím Online, 2021. február 10. 16:29

Az e-kereskedelem a globális koronavírus járvány alatt megfigyelhető virágzásának köszönhetően, Európa-szerte megnövekedett a kereslet a csomagküldő és online értékesítők szolgáltatásai iránt. A márkaboltoknak, illetve kisebb kereskedelmi platformoknak a nagyobb üzletekkel és aukciós weboldalakkal kell versenyezniük. 

A tendenciára válaszul a DHL Supply Chain - vezető szerződéses logisztikai szolgáltató, a Deutsche Post DHL Group tagja, most hozzáférést biztosít az online kereskedők számára 30 DHL Fullfilment központból álló európai hálózatához. Ezek a stratégiai elhelyezkedésű, főbb városok és csomagkezelő központok közelében található telephelyek az online megrendelésekkel kapcsolatos feldolgozási, csomagválogatási és kézbesítési szolgáltatásokra szakosodtak.

 

Ezen a rendkívül szoros versennyel jellemezhető piacon a termék ára mellett a kézbesítés gyorsasága is kulcsfontosságú tényezővé vált a fogyasztók döntéshozatala szempontjából. Egyre több vásárló várja el, hogy a megrendelt terméket már másnap kézhez vehesse, ebből kifolyólag az eladó raktárának a vevő címéhez való közelsége alapvető fontosságú szerepet játszik – pontosan ezért képes a DHL Supply Chain egy egyedi szolgáltatást nyújtani ügyfelei számára.

 

„A kis- és közepes üzletek rendszerint nem rendelkeznek elegendő kapacitással ahhoz, hogy minden európai országban jelen legyenek, ez sok piacot és vásárlót elérhetetlenné tesz számukra. Még a nagyobb méretű üzletek számára, pénzügyi szempontból megterhelő lehet és nem feltétlenül jelent költséghatékony megoldást a külföldi jelenlét fenntartása. Erre a helyzetre nyújtunk megoldást az üzletek és online értékesítők számára többfelhasználós hálózati megoldásunk segítségével” - fejtette ki Hendrik Venter, a DHL Supply Chain Kontinentális Európai, Közel-Keleti és Afrikai Régiójának ügyvezető igazgatója. „Ügyfeleink így egy rugalmas és igényeikre szabott megoldás révén férhetnek hozzá már létező szolgáltatásainkhoz. Az ellátási lánc minden fázisában támogatást tudunk nyújtani, a beérkező tételek átvételétől és tárolásától, a komissiózáson és csomagoláson keresztül a kézbesítésig és a visszáru kezeléséig. Ügyfeleink különösen nagyra értékelik, hogy képesek vagyunk ezt a rugalmasságot a tényleges megrendelési mennyiségekkel arányosan, nemzeti és nemzetközi szinten is biztosítani.”

 

A Brexitet követően új szolgáltatásunk még előnyösebb egyesült királyságbeli és európai vállalatok számára is: „Tisztában vagyunk ügyfeleink igényeivel és ügyfeleink saját vásárlóinak szükségleteivel is: egy olyan e-kereskedelmet kiszolgálni képes megoldást keresnek, amely a Brexittől függetlenül zökkenőmentesen működik és célunk, hogy pontosan ilyen szolgáltatást biztosítsunk.” - mondta el José Nava, a DHL Supply Chain Egyesült Királysági és Írországi Régiójának ügyvezető igazgatója.

 

 

“A Brexit és a koronavírus járvány világszerte tapasztalt hatásai jelentette kihívások fényében ügyfeleinknek ellenállóbb, azonban egyúttal rugalmasabb és a megrendelési mennyiségek változásaira és a nemzetközi szállítási útvonalak esetleges lezárásaira reagálni képes ellátási láncokat várnak. Ez azokra az Európai Unió területén működő vállalatokra is vonatkozik, akik továbbra is a lehető leghatékonyabb módon kívánják kiszolgálni brit vásárlóikat. A járvány megnövelte az egyes piacoktól és földrajzi területektől való függőség csökkentésének és a készletek különböző országokban számos eltérő helyen történő tárolásának fontosságát, amely valószínűleg a közeljövőben sem fog változni. A célpiachoz való közelség és egy skálázható hálózat üzemeltetése hatalmas előnyökkel jár.” - adta hozzá.

 

Számos ügyfél, egyelten központi elhelyezkedésű DHL több megbízót kiszolgálni képes létesítménybe való csoportosítása révén, a közvetlenül a fogyasztók részére történő kiszállítás stratégiáját alkalmazó üzletek és szervezetek is kihasználhatják ennek az európai hálózatnak az előnyeit. Ez a megoldás jelentősen megkönnyíti a napjaink fogyasztói által megkövetelt gyors és átlátható kiszállítást, egyúttal biztosítva az üzletek számára rendkívül fontos rugalmasságot.

 

„A DHL Európai Fullfilment Hálózata ideális megoldásnak bizonyult számukra, mivel elkezdtünk e-kereskedelmi szolgáltatásokat nyújtani németországi vásárlóink számára és e szolgáltatás segítségével gyors terjeszkedést tervezünk megvalósítani számos más európai piacon.” - mondta el Manav Bhandari, a Jamoona ügyvezető igazgatója. 

 

Ügyfeleink régiónként és/vagy országonként saját igényeiknek és a teljesítés gyors átfutási idejének köszönhetően a megrendelési mennyiségek alapján személyre szabhatják az igánylet szolgáltatások körét. A megoldás kulcsfontosságú tényezője a DHL Supply Chain kiterjedt regionális jelenléte minden európai piacon, beleértve az Egyesült Királyságot is. Egy megfelelő földrajzi eloszlású hálózat jelentős hatással lehet a szervezetek üzleti eredményére. A modellt alkalmazó egyik ügyfelünk kiszolgálási költségeit Európa-szerte 30%-kal csökkentette, elsősorban a külföldi helyett belföldi kézbesítési díjak alkalmazásának köszönhetően.

 

Az ezt a rendkívül rugalmas hálózati megoldást használó ügyfeleinknek a gyorsabb kézbesítési idők mellett, már jelentős költségmegtakarításokat is sikerült elérniük. A DHL Supply Chain európai Fullfilment hálózatának felhasználói tehát a szolgáltatások rendkívüli rugalmasságának, valamint a gyorsabb és átláthatóbb kiszállítás a vásárlókra gyakorolt vonzerejének előnyeit is élvezhetik.

 

A világ vezető logisztikai szolgáltatójaként a DHL Supply Chain együttműködik ügyfeleivel egy többcsatornás stratégia kidolgozásában, illetve a gyors terjeszkedés és a megvalósítás optimalizálása során, azonban mindig az ügyfél döntéseit tekinti irányadónak a vásárlói élmény egészére nézve. Az ügyfelek így élvezhetik a DHL iparágvezető e-kereskedelmi szakértelme, páratlan globális teljesítéséi kapacitása, és kiterjedt kézbesítési területe jelentette előnyöket.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Még nagyon kevesen vetik be az építőipar "csodafegyverét"

A magyar építőipar hároméves lemaradásban van, nem a Nyugathoz, önmagához képest, hangzott el a Portfolió által szervezett, Építőipar 2021 elnevezésű konferencián. A lemaradás okát az előadók szerint az ágazat digitalizációs visszamaradottságában kell keresni. A megoldás a BIM (Building Information Modelling), vagyis az épületinformáció-modellezés széleskörű elterjedése, alkalmazása, amely lehetővé teszi, hogy az adott projektek résztvevői összehangoltan tudjanak dolgozni a közös információs térben a tervezéstől kezdve a kivitelezésen át egészen az elkészült épületek üzemeltetéséig.  

2021. június 18. 11:50

Automatizált belső szállítás

Az autonóm mobil robotok (AMR-ek) globális piacvezetője, a Mobile Industrial Robots bemutatja a MiR250 Hook-ot, amely jelenleg az egyetlen olyan piacon elérhető AMR megoldás, amelyik automatikusan képes kocsikat begyűjteni, illetve vontatni. A MiR Hook 250 modul egy, a MiR leggyorsabb és legkompaktabb robotja - a rendkívül dinamikus környezetben és emberek mellett is könnyedén és hatékonyan közlekedő MiR250 - számára kifejlesztett fedélzeti modul. Az új és szabadalmaztatott kocsi-vontató robotmegoldás a 2016-ban bemutatott MiRHook továbbfejlesztett változata, amely az új robot robosztusságával és pontosságával együttvéve kiváló példával szolgál a dán mobil robotgyártónál azóta végbemenő gyors ütemű termékfejlesztésre.

2021. június 18. 10:34

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

NMHH-kutatás: miért nem internetezik mindenki?

2021. június 14. 09:53

Rekord összeget költenek a cégek IT-ra

2021. június 7. 17:38

Kihirdették az Év Gyára verseny nyerteseit

2021. május 31. 09:54

Hétszeres Business Superbrands díjas az ABB

2021. május 17. 16:40