Az Oracle felhőtechnológiája segíti a SailGP versenyzőit
Az Oracle és a SailGP, a vitorlázás első számú versenyligája kibővítette sikeres adatelemző platformját a SailGP második évadára. A SailGP az Oracle Cloud Infrastructure (OCI) felhőszolgáltatását használja arra, hogy valós idejű adatokkal lássa el a liga nyolc csapatát, valamint a partnereket és rajongókat világszerte. A második szezonban az új funkciók javítják a csapatok teljesítményét és a rajongók számára izgalmas, fedélzeti betekintést nyújtanak az eseményekről.
A SailGP az egyik leginkább adatintenzív sportág a világon
A SailGP az Oracle Stream Analytics valós idejű adatelemző megoldását használja ebben a szezonban. Az Oracle Stream Analytics az összefüggések kifinomult elemzése által és gépi tanulás segítségével önálló döntéseket hoz az F50 katamaránról a verseny minden másodpercében elküldött 30 000 adatpont alapján. A rendszer a különféle típusú adatokat egyetlen adatfolyamba gyűjti össze és tárja a csapatok elé. Ez lehetővé teszi, hogy minden csapat testreszabhassa saját “vezérlőpultját”, és optimális versenystratégiát követhessen a verseny bármely pillanatában.
A streamelt adatokat a nézők számára is elérhetővé teszik: a rajongók a közvetítéssel párhuzamosan valós idejű információkat kapnak a csapatok fő teljesítménymutatóiról a SailGP alkalmazásban és a SailGP.com weboldalon.
Az OCI a nyolc verseny alatt generált várhatóan 80 milliárd adatlekérést az Oracle londoni felhőközpontjába küldi elemzésre és továbbításra, mindezt esetenként kéttized másodperc alatt. Az F50-es hajók fedélzetén felvett élő videó- és hangcsatornákat is a felhőbe továbbítják azonnali közvetítés céljából, valamint ezzel egyidejűleg az Oracle autonóm adattárházában tárolják.
Az Oracle Cloud egy új SailGP szimulátort is működtet az új szezonban. A versenyek előtt az edzést néhány napig korlátozzák, ám a szimulátor lehetővé teszi a versenyzők számára, hogy gyakorlatilag bárhol virtuálisan gyakorolhassanak az F50-es katamaránokkal.
A SailGP 2. évada Bermudán kezdődik, 2021. április 24-25-én.
Kapcsolódó cikkek
- Az Oracle felhőjében folyik a MÁV-Volán-csoport jegyértékesítő rendszerének fejlesztése
- Felhőbe költözteti a felügyeletet a Xylem
- A Red Bull Racing Honda és az Oracle közösen emelné új szintre az adatelemzést a Formula-1-ben
- Az SAP SuccessFactorst választotta a Takarékbank
- Elérhetővé vált az Oracle autonóm adattárházának új generációja
- A Dell Hybrid Client még nagyobb rugalmasságot nyújt a munkában
- Az Oracle bejelentette 2021-es pénzügyi évének harmadik negyedéves eredményeit
- Felhőalapú biztonsági csomagokkal bővült az ESET megújult üzleti portfoliója
- Saját felhője lesz az egyes iparágaknak
- Másképp viszonyulunk a pénzhez: eljött a mesterséges intelligencia ideje
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény
Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.
Mi jön a fal után? – Automotive Summit 2025
Ezzel a provokatív kérdéssel indul 2025. május 21-én az Automotive Summit a MOL Campuson. A konferencia az autóipar jövőjét helyezi fókuszba, különös tekintettel arra, milyen szerepet tölthet be Magyarország a globális átalakulásban. A szakértők számos nézőpontból vizsgálják meg az iparág kihívásait és lehetőségeit – a mesterséges intelligencia autóértékesítésben betöltött szerepétől kezdve, az új autógyárak gazdasági hatásán át, egészen a CO₂-kibocsátás jövőjéig.