Fókuszban a marketing és márkák új lehetőségei

forrás: Prím Online, 2021. június 2. 13:36

Gazdasági kilátások és a marketing szerepe, fogyasztói és ügyfélélmény kihívások, Post-Covid marketingmegoldások, a digitális marketing legaktuálisabb kihívásai, valamint a jövő marketingkészségei. Többek között ezeket a témaköröket hozta felszínre az idei Marketing Summit három programalkotó eseménye, amelyen összesen hat iparág közel 40 szakembere vett részt. Az idei Marketing Summit szeptember 16-án exkluzív helyszínen, a budai Haris Parkban ezekre a kérdésekre is megadja majd a választ. Sőt, a Summit PLAY videós platformról számos extra tartalom is letölthető lesz az eseményt követően.

"A marketing időszerűbb, mint valaha, hiszen gazdaságmotorizációs szerepe elvitathatatlan. A marketing a vállalkozások elemi szintjén is az üzleti növekedést szolgálja, értékteremtő módon járul hozzá a szervezetek és az egész nemzetgazdaság teljesítményéhez" – mondja Hinora Ferenc, a 30 éves Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) frissen újraválasztott elnöke. "A szakmai szervezet elkötelezetten hisz a marketing erejében, így feladatának tekint minden olyan értékteremtő ágazati, közösségi, orientációs, társadalmi, illetve edukációs célkitűzés szolgálatát, amelyekkel érdemben támogatni tudja a megbízói, illetve szolgáltatói oldal piaci szereplőit. A Marketing Summit a marketing- és üzleti döntéshozókat, illetve szakembereket megszólító kiemelkedő esemény, amely az ősz hagyományosan legnagyobb szakmai nyitórendezvénye" – emeli ki a szövetség elnöke.

 

A Marketing Summit olyan marketing és üzleti csúcstalálkozó, amely segíti a döntéshozókat, hogy felkészülhessenek a következő időszak kihívásaira, bármelyik iparágból is érkezzenek. A marketingszakma első számú csúcstalálkozójának küldetése, hogy a marketinget a gazdasági életben hatékonyan alkalmazzák, és hogy a szakma színvonalát továbbfejlessze. Idén szeptember 16-án egy új, exkluzív helyszín, a festői szépségű budai Haris Park ad otthont a személyes jelenlétű szakmai és networking eseménynek. A szervezők ugyanakkor fontosnak tartják, hogy a konferencia előadásait azok számára is elérhetővé tegyék, akik az esemény korlátozott létszáma, vagy egyéb elfoglaltságuk miatt nem tudnak személyesen jelen lenni. Ennek érdekében hívták életre a Summit PLAY videóplatformot, amelyen nem csak az esemény kiemelt előadásai, hanem rengeteg extra tartalom is elérhető lesz korlátlan ideig.

 

Annak érdekében, hogy a Summit témái valóban a marketing- és üzleti döntéshozók aktuális kihívásaira, kéréseire reflektáljanak, idén is programalkotói eseményeket szervezett az MMSZ a szakemberek számára. A három programalkotó eseményen összesen 6 iparág (FMCG, Pénzügy, Távközlés, Szolgáltatások, Kereskedelem, Jármű & Közlekedés) közel 40 szakembere vett részt. (A résztvevők névsora a közlemény végén olvasható.)

 

 

Az idei Marketing Summit a teljesség igénye nélkül az alábbi blokkok mentén járja körül a Post-Covid marketing új lehetőségeit: gazdasági kilátások és a marketing szerepe, fogyasztói és ügyfélélmény-kihívások, Post-Covid marketingmegoldások, a digitális marketing legaktuálisabb kihívásai, valamint a jövő marketingkészségei. Ezeken felül a hazai piacon 30 éve jelenlévő márkák vezetői mutatják be első kézből, hogyan alakítják át szemléletüket, illetve működésüket, hogy még inkább megfeleljenek a jövő kihívásainak. Idén bővül a Summit díjátadóinak a száma is, hiszen az esemény immár négy nívós szakmai elismerésnek is helyet ad majd: a már hagyományos TOP 50 legsikeresebb marketingvezető díjátadása mellett, a Marketing Talent Award és a Városmarketing Gyémánt Díj pályázatok nyerteseit is itt hirdetik ki, valamint sor kerül a Magyar Marketing Szövetség Életműdíjának átadására is.

 

"A Magyar Marketing Szövetség közössége elkötelezetten hisz a marketing erejében. A pandémia hozta kihívásokat követően éppen ezért most a koronavírus járvány utáni időszak szakmai és üzleti lehetőségeit helyezzük fókuszba konferenciánkon" – hangsúlyozza Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke. Az eseményen top üzleti és gazdaságpolitikai döntéshozók, marketingvezetők, innovatív, kreatív, és digitális szakemberek, valamint iparági véleményvezérek fognak előadni. A konferencia előadásai és networking programjai inspirációkkal, információkkal, eszközökkel és azonnal bevethető marketing- és üzleti megoldásokkal segítik a résztvevőket, hogy felkészülhessenek a következő időszak szakmai és üzleti kihívásaira.

 

A Marketing Summit Hungary fő szervezője a 30 éves Magyar Marketing Szövetség, társszervezői a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport, valamint a Marketing & Media szaklap. Mindhárom szervező elkötelezett a marketing- és üzleti tevékenységet végzők szakmai támogatásában, valamint a helyes gyakorlatok fejlesztésében és terjesztésében.

 

A Marketing Summit Hungary idei programalkotási eseményein az alábbi szakemberek vettek részt:

  •     Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.)
  •     Bódi Krisztina (MMSZ / HORECA Tagozat)
  •     Budaházy Péter (Helida-D)
  •     Bujáki Zsolt (Porsche Hungaria)
  •     Farkas Réka (CIG Pannónia)
  •     Fazekas Bálint (Euronics)
  •     Gila Éva (Gyulahús)
  •     Hinora Ferenc (Positive Adamsky, MMSZ)
  •     Horváth Magyary Nóra (K&H)
  •     Jákó Eszter (MVM)
  •     Juhász Judit (KIA)
  •     Juhász Péter Tibor (Vodafone)
  •     Kaszás Attila (Viwa)
  •     Katona Norbert, Dr. (METU, MMSZ)
  •     Kelemen-Tűz Gabriella (Renault)
  •     Kelényi Kolos (Szamos Marcipán)
  •     Kiss Enikő (IKEA)
  •     Kovács Alexandra (E.ON)
  •     Mérő Ádám (The Coca-Cola Company)
  •     Mezősi Rita (Vylyan)
  •     Németh Károly (SPAR)
  •     Nyakas Laura (HFDA)
  •     Ördög Ibolya (Hyundai Holding Hungary Kft.)
  •     Pataky Piroska (Mastercard)
  •     Perjés Ákos (Haribo)
  •     Rákosi Viktor (Ford)
  •     Smid Beáta (Citibank)
  •     Stampel Zsuzsanna (Internet Mall Hungary Kft.)
  •     Sütő Ágnes (Bankszövetség / MMSZ alelnök)
  •     Szalkai Réka (Mastercard)
  •     Szilva Mónika (Nestlé)
  •     Szőke Orsolya (EXIM)
  •     Tengerdi Laura (Budapest Bank)
  •     Tihanyi Szabolcs (Budapest Bank)
  •     Totth Gedeon, Dr. (BGE, MMSZ / AÉMT Tagozat)
  •     Török Szabolcs (Magyar Posta)
  •     Tripolszky András (Roust Hungary)
  •     Turgonyi Szabolcs (MKB)
  •     van der Wildt Nikolett (Szentkirályi Magyarország)
  •     Várkonyi Bea (Danone)

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Még „Sam Sung” sem tud ellenállni a világ legvékonyabb befelé hajlítható okostelefonjának

A HONOR az épp zajló IFA 2024-en mutatta be a HONOR Magic V3-at, és mindenkitől elismerő visszajelzéseket kapott – többek között Sam Sungtól is.

2024. szeptember 7. 15:50

A Lenovo úttörő AI-vezérelt készülékeket mutatott be az Innovation World 2024-en

A Lenovo Innovation World 2024 rendezvényen jelentette be legújabb fejlesztéseit, bemutatva számos mesterséges intelligencia által vezérelt AI PC eszközt, köztük a ThinkPad, ThinkBook, Yoga és IdeaPad laptopokat, amelyek átalakítják mind a vállalati, mind a fogyasztói felhasználói élményt. 

2024. szeptember 7. 13:46

Érkezik a HMD eddigi legbátrabb újítása

A Human Mobile Devices bemutatta az eddigi legforradalmibb készülékét: megérkezett a HMD Fusion. Az egyedi okostokokkal** kiegészíthető okostelefont teljesen a saját stílusodra szabhatod, és minden eddiginél könnyebben alakíthatod át vele a kedvenc, gyakran használt funkcióidat.

2024. szeptember 7. 11:59

Az IFA 2024-en a HONOR, a Qualcomm és a Microsoft újradefiniálta a mobilos AI-t

A HONOR az IFA 2024-en három úttörő mobil AI-megoldást mutatott be: Snapdragon X Elite platformokkal működő AI PC-t, az AI Agentet és az AI Deepfake felismerőt. A bemutatót egy gondolatébresztő panelbeszélgetés kísérte, amelyen részt vett George Zhao, a HONOR vezérigazgatója, Alex Katouzian, a Qualcomm Technologies, Inc. MCX részlegének csoport GM-je és Mark Linton, a Microsoft partnerkészülék-értékesítési alelnöke. Együtt vizsgálták az AI és a Snapdragon technológia összefonódását, és megvitatták, hogy ezek az innovációk hogyan alakítják a mobil AI jövőjét.

2024. szeptember 7. 10:13

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34

Indul az Azonnali Fizetési Rendszer 2.0

2024. augusztus 14. 10:27

Már több, mint 1,2 milliót lopnak el egy-egy család számlájáról a csalók

2024. augusztus 13. 12:03

Hogyan védhetjük ki a gyakori Booking.com átveréseket?

2024. augusztus 7. 10:33