Az i-Cell biztosítja a MOLTRANS számára az útdíjfizetést
A MOL Limók számára biztosított parkolási szolgáltatás után a MOLTRANS Kft. gépjárműveibe szerelt útdíjfizetési készülékekkel folytatódik a MOL Nyrt. és az i-Cell együttműködése, amely a nagyvállalat közvetett érdekeltségszerzéséhez kapcsolódóan valósul meg.
A MOLTRANS a MOL Nyrt. leányvállalata, amely a MOL töltőállomásokat, valamint a nagykereskedelmi vevőket (pl. mezőgazdasági- és transzport cégeket) látja el benzinnel, gázolajjal, illetve prémium üzemanyagokkal. Magyarország legnagyobb fuvarozói közé tartozik, mintegy 120 tankautóból álló flottája évente 17 millió kilométert tesz meg. A közelmúltban a MOLTRANS gépjárműveit az i-Cell OBU készülékeivel szerelték fel. A megtett úttal arányos elektronikus útdíjfizetési rendszer használatához szükséges fedélzeti eszközök egy díjmentesen használható online felülethez csatlakoznak, amely a maximális bírság elleni védelmet is nyújt.
„Mivel a tankautóink napi 40-50 ezer kilométert is megtesznek annak érdekében, hogy az anyacégünktől is elvárt pontossággal szolgálják ki az ügyfeleket, a MOLTRANS számára fontos az olyan professzionális háttérszolgáltatás, mint amilyet az i-Cell biztosít a GPS alapú útdíjfizetésben” – mondta a két cég együttműködéséről Kozma Szabolcs ügyvezető.
„Az i-Cell nemcsak az útdíjbevallási közreműködők körében piacvezető, de az eszközmeghibásodás arányát tekintve is a legmegbízhatóbb szolgáltató” – hangsúlyozta a telematikai vállalat ügyvezetője. Farkas Károly emlékeztetett: tavaly az i-Cell három évre bővítette az OBU készülékekre érvényes, addig is egyedülállóan hosszú, kétéves jótállását.
Emlékezetes: januárban jelentette be az i-Cell, illetve a Lead Ventures, hogy a scaleupokra specializálódott, budapesti székhelyű kockázati- és magántőkebefektető társaság kezelésében lévő Enter Tomorrow Europe Magántőkealap tulajdonrészt szerzett az elektronikus útdíjfizetési és a flottakövetési szegmens egyik vezető szereplőjének számító magyar vállalkozásban. A Lead Ventures 50-50 millió eurós tőkéjű alapjainak a MOL, az MFB és az Eximbank a legnagyobb befektetője, így kézenfekvő volt, hogy az olajipari nagyvállalattal szorosabb, szakmai alapú együttműködést alakítson ki Magyarország leginnovatívabb hazai tulajdonú telematikai cége.
Ennek a stratégiai partnerségnek két, már megvalósult konkrét lépése, hogy a MOL Limo számára az i-Cell biztosítja az automatikus parkolási szolgáltatást, illetve hogy a MOLTRANS Kft. járműveit OBU útdíj fizetésre alkalmas készülékkel szerelték fel. A MOL Nyrt. és az i-Cell további közös projekteken dolgozik, amelyeknek célja, hogy a telematikai vállalat hazai pozíciót megerősítve a nemzetközi piacokon terjeszkedjen tovább.
Kapcsolódó cikkek
- Mol Mobile: Mobilszolgáltatást indított a Mol
- Együttműködési szándéknyilatkozatot írtak alá a V4 Smart Platform hazai iparági partnerei
- Idén is lesznek intenzív komplex terápiás nyári táborok Fóton
- Újabb sikeres akvizíciót hajtott végre a Bravogroup
- Az i-Cell szolgáltatja az automatikus parkolást a MOL Limo számára
- Április végéig lehet jelentkezni a MOL frissdiplomás programjára
- Covid-díj a pedagógusok munkájának elismerésére
- A Telepass az i-Cellt választotta szakmai partnerének
- Stratégiai együttműködést köt a MOL és az SAP
- Új digitális megoldásokkal segíti a gazdálkodókat az i-Cell és az AgroVIR együttműködése
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalatnak így összesen 67 üzlete és 5400 átvevő helye van, utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként.
Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi és gazdasági hatásai révén is alapjaiban formálja át mindennapi életünket, az emberi döntéshozataltól kezdve, az iparágak hatékonyságán át egészen a közvélemény (át)formálásáig. A Neuron Solutions által szervezett AI Night rendezvény célja az volt, hogy elismert szakértőkkel és a különböző iparágak képviselőivel egy kötetlen beszélgetés keretében tárja fel azokat a kihívásokat és lehetőségeket, amelyekkel az AI használata során a vállalatok, a munkavállalók és a társadalom egésze szembesül.
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.