Egy magyar fejlesztés akár 10-12% bevételnövekedést is hozhat a webáruházaknak
Folyamatosan bővül a hazai online kereskedelem, ahogy a rendelkezésre álló eszközök tárháza is. A kereskedők számára a webshop létrehozása és optimalizálása manapság az első napirendi pontok között szerepel, hiszen az értékesítés jelentős része átterelődött az online térbe. A kiélezett versenyhelyzetben elengedhetetlen a folyamatos fejlesztés a látogatók kiszolgálása, a kimagasló felhasználói élmény elérése és nem utolsó sorban a forgalom növelése érdekében.
- Folyamatosan bővül a hazai online kereskedelem, ezért érdemes kihasználni a rendelkezésre álló hatékonyságot növelő eszközöket.
- A Yuspify ajánlórendszere már elérhető az egyik legnagyobb magyar webshop motor, az Unas felhasználói számára.
- A termékajánló dobozok elhelyezése akár 10-12%-os bevételnövekedést eredményezhet az adott webáruházban.
A Yuspify egy olyan mesterséges intelligencia alapú ajánlórendszer, amely segítségével a webshopok tetszőleges pontjaira – akár a kezdőoldalra, de a választott termékek oldalaira és a kosároldalra is – személyre szabott termékajánló dobozokat lehet elhelyezni. Legfontosabb funkciójuk, hogy használatukkal a webáruházak látogatói a számukra aktuálisan legrelevánsabb ajánlatokat kapják.
Ezek a dobozok nem csupán az oldalon tartják a felhasználókat, hanem átlagosan 10%-os többletbevételt is hoznak. A rendszer folyamatosan tanuló algoritmusokat használ, ezért tökéletesen automatizáltan működik. Minden egyes ajánlódoboz teljesítménye külön is mérhető, így naprakészen követhetők az eredmények.
A Yuspify ajánlórendszer már elérhető az egyik legnagyobb magyar webshop motor, az Unas felhasználói számára is. A platformon jelenleg mintegy 7000 magyar webshop fut, a hazai webáruházak 20%-a Unas rendszerben működik és már több mint 773 millió terméket rendeltek az oldalakon keresztül.
Az együttműködés már hónapok óta tart, valamint a cég közös kampányokon is dolgozik kifejezetten az Unas felhasználók részére. A Yuspify ajánlórendszere könnyedén, pár perc alatt, mindössze 3 lépésben integrálható az Unas webshopokkal. Mivel egy webshop üzemeltetését gyakran maga a tulajdonos végzi, így az integráláshoz nem szükséges programozói tudás. “Nagyon örülünk a közös munkának, különösen azért, mert így az Unas-szal való együttműködés miatt már egy bővülő ügyfélkörrel közösen tudjuk továbbfejleszteni, hogyan tud a Yuspify mesterséges intelligenciája a leghasznosabb lenni az eCommerce vállalkozók számára.” – monda el Herbszt György, a Yuspify termékmenedzsere.
"Az Unas rendszer működtetése során elsődleges szempontunk, hogy minél több olyan integrációt kapjanak a webáruház üzemeltetők, amivel hatékonyabbá tehetik a munkájukat és növelhetik a bevételüket. Külön öröm számunkra, ha a beépített szolgáltatás mesterséges intelligenciára épül, és valamilyen részfunkciót automatizál. Ilyen a Yuspify ajánlórendszere, amit jó szívvel ajánlunk az ügyfeleinknek." – szögezte le Kóczán Tamás, az Unas alapítója és ügyvezetője.
Az ajánlórendszer sikerét bizonyítja, hogy dobozaikat többek között olyan webshopot üzemeltető cégek is alkalmazzák, mint a Vatera, a Libri Bookline, a Pepita vagy a Meska.
A Yuspify ráadásul most kedvezményt is ajánl az Unas felhasználók számára. Az összes webáruház tulajdonos figyelmébe ajánljuk, hogy ha 2021. szeptember 30-ig regisztrálnak, akkor 3 hónapon keresztül havi 20% kedvezményt kapnak a Yuspify ajánlórendszer díjából. Az integráció csupán néhány percet vesz igénybe, és egy 2 hetes díj- és kötelezettségmentes próbaidőszak során megfigyelhetik a csomag pozitív hozadékát.
A díjmentes regisztrációra az alábbi linken van lehetőség.
Kapcsolódó cikkek
- Továbbra is lendületben az online piac
- Glami.hu: személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedelemi vállalkozások
- Hogyan felelnek meg az ajánlórendszerek az adatvédelmi jogszabályoknak?
- Az új e-kereskedelmi szabályok kedveznek az exportnak
- PR ügynökséget választott a Yuspify
- Szakmai szövetség tagja lett a Vivre
- A távol-keleti vásárlások megadóztatása új távlatokat nyithat a magyar e-kereskedelem számára
- Megállapodott a Gazdasági Versenyhivatallal az eMAG
- 2020-ban három évet ugrott előre az e-kereskedelem
- Szlovák példa mutatja, fel fog robbanni a magyar e-kereskedelem