A Yuspify e-kereskedelmi körképet készít webáruházak számára
Bár még nincs vége az évnek, az biztos, hogy 2021 tele volt kihívásokkal minden e-kereskedelmi szereplő számára, beleértve a webáruházakat is. A járványhelyzet alapjaiban változtatta meg az emberek vásárlási szokásait, a gyors reagálás pedig kulcsfontosságú szerepet töltött be az elmúlt hónapokban.
Idén a Black Friday hivatalos napja 2021. november 26-án péntekre esik, de ahogy már az elmúlt években láthattuk, a legtöbb webáruház akár egész novemberben akciókat hirdet a vásárlók számára. Nem csak a készleteket kell időben feltölteni, hanem a weboldal optimalizálás szempontjából is nagyon fontos felkészülten nekivágni a meredek árzuhanásoknak, ahol 30-50%, de néhol akár 80%-kal is olcsóbban kínálják a termékeket.
A Yuspify legújabb felmérésében most szeretne a webshopokhoz szólni, hogy az eredmények alapján egy minél pontosabb képet adhasson a webáruházak fejlettségének jelenlegi helyzetéről.
A cég éves kutatásában arra keresi a választ, hogy milyen eszközökkel és stratégiákkal jutottak túl a webáruházak a pandémiás időszakon, milyen tapasztalatokkal gazdagodtak az úton, illetve hogyan készültek fel a 2021-es őszi-téli időszakra.
A Yuspify egy mesterséges intelligencia alapú ajánlórendszer, amely segítségével a webáruházak kezdőoldalára, a termékek oldalaira vagy akár a kosároldalra is személyre szabott termékajánló dobozokat lehet elhelyezni. A pontos kulcsszó- és termékajánlásoknak köszönhetően használatukkal a webshopok látogatói a számukra aktuálisan legrelevánsabb ajánlatokat kapják. Ennek köszönhetően nem csak az átlagos költési összeg növekszik, a jól optimalizált weboldal az ügyfelek elégedettségére és lojalitására is pozitívan hat.
A kérdőívben négy rövid csoport található: az általános kérdéseken túl a felhasznált eszközökben és szervezésben történt változásokat mérik fel – különös tekintettel a járvány okozta nehézségekre –, míg a kérdőív utolsó pakkjában az őszi-téli szezonra való felkészülésen van a fókusz.
A kutatás kitöltői ráadásul azonnali kedvezményekhez is juthatnak, melyek között szerepel többek között 10% árengedmény a Yuspify ajánlórendszer előfizetés első hónapjából, valamint 10% kedvezmény a rendelés összekészítésének díjából az iLogistic Fulfillment oldalán.
A kitöltők között továbbá kisorsolásra kerül öt darab webáruház fejlesztési csomag, amely tartalmaz fél óra marketing tanácsadást, hogy hogyan lehet a legtöbbet kihozni a webáruház ajánlásaiból, a Yuspify ajánlórendszerének ingyenes implementációját, sőt mi több, Early Bird hozzáférést is biztosítanak az új prediktív kereső modulhoz. Egy szerencsés webáruház csapat pedig 3 belépőt is nyerhet a Rudas Gyógyfürdőbe, hogy még pihentebben vághassanak neki az ünnepi felhajtásnak.
A kérdőív kitöltése körülbelül 10 percet vesz igénybe, és az alábbi linken érhető el. Az eredmények publikálására november végén kerül sor.
Kapcsolódó cikkek
- Jön az Amazon, napról napra nő a magyar webshopok fenyegetettsége
- Így reagáltak a pandémiára az eMAG Marketplace-en értékesítő hazai cégek
- Jótállási jegy minta készült a webáruház üzemeltetőknek
- Egy magyar fejlesztés akár 10-12% bevételnövekedést is hozhat a webáruházaknak
- Továbbra is lendületben az online piac
- Glami.hu: személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedelemi vállalkozások
- Hogyan felelnek meg az ajánlórendszerek az adatvédelmi jogszabályoknak?
- Az új e-kereskedelmi szabályok kedveznek az exportnak
- PR ügynökséget választott a Yuspify
- Szakmai szövetség tagja lett a Vivre
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.