2021 harmadik negyedévében az OPPO Európában 45 százalékos éves növekedést ért el
A Canalys* piackutató adatai szerint 2021 harmadik negyedévében az OPPO növekedés tekintetében minden versenytársat maga mögé utasított a közép- és kelet-európai régióban, az olyan fontos piacokon is mint például Románia (+130% év/év), Törökország +60% (év/év), vagy Lengyelország (+44%/év). Az összességében 45 százalékos éves növekedés rávilágít az OPPO egyre nagyobb népszerűségére a régióban, illetve hozzájárult ahhoz, hogy a márka megszilárdítsa pozícióját Európa negyedik legnagyobb okostelefon-gyártójaként.
Az OPPO jelenleg a közép-kelet-európai régió tizenegy országában működik**, ahol több mint 400 millió lakost szolgál ki. Az utolsó pénzügyi negyedévben az OPPO jelentős mérföldköveket ért el több kulcsfontosságú piacon: Lengyelországban, Törökországban és Ukrajnában először került a három vezető okostelefon-gyártó közé. Magyarországon és Szlovákiában, ahol a vállalat csak nyáron kezdte meg működését, az eladások 232, illetve 224 százalékkal nőttek, és az OPPO már most is a négy vezető márka közé tartozik. Kazahsztánban az OPPO Reno sorozatának legújabb modelljei (Reno5 és Reno6) 31 százalékos piaci részesedést értek el árszegmensükben. Az olyan megalapozottabb piacokon, mint Oroszország, az OPPO online értékesítései 600 százalékkal nőttek 2021 eleje óta; Romániában a Reno6 sorozat eladásai 400 százalékkal nőttek, amivel a helyi piacon rekordnak számító sebességgel 14 százalékos piaci részesedést ért el az első évben.
Az OPPO piaci felmérése szerint Közép- és Kelet-Európában a fogyasztók azokat a technológia vállalatokat értékelik leginkább, amelyek elsősorban a megbízhatóságot, az innovációt és az egyszerű használhatóságot helyezik középpontba termékeik fejlesztése során. Ennek megfelelően az OPPO jelentős beruházásokat hajtott végre a régióban, azzal a céllal, hogy ezen három területen a helyi fogyasztók számára páratlan élményt tudjon nyújtani.
A beruházások közé tartozik az első európai tesztelési központ létrehozása Romániában, amely biztosítja az OPPO eszközök megbízhatóságát és tartósságát; egy új csúcstechnológiás gyártóegység létrehozása Törökországban, ahol az OPPO legújabb okostelefon innovációit hívja életre; valamint a helyi munkaerő toborzása a helyi igények jobb megértése érdekében.
„Az OPPO egy olyan fiatal márka, amelynek meghatározó eleme az élvonalbeli csúcstechnológia létrehozása. Miközben folyamatosan növekszünk és terjeszkedünk Közép- és Kelet-Európában, arra törekszünk, hogy eszközeinket egyszerűvé és könnyen használhatóvá tegyük, miközben a fogyasztóknak teljes ellenőrzést biztosítunk kreativitásuk, magánéletük és általános jólétük felett. Úgy tűnik az emberek a régióban valódi értéket látnak ebben a megközelítésben, ez tükröződik az OPPO helyi piacokon elért sikereiben” – mondta Johnny Zhang, az OPPO közép-kelet-európai elnöke.
A közelmúltban elért sikereire építve az OPPO az éves INNO Day eseményén mutatja be legújabb technológiai és hardver innovációit, amelyre idén 2021. december 14-én és 15-én kerül sor. Az élő esemény a média és a fogyasztók számára egyaránt nyilvános. Ha többet szeretne megtudni az OPPO INNO DAY 2021-ről, látogasson el ide.
________________
* Canalys Q3 2021 smartphone vendor report. Please note: OPPO and OnePlus are reported separately in this report.
** Countries include: Czech Republic, Hungary, Kazakhstan, Moldova, Poland, Romania, Russia, Slovakia, Turkey, Ukraine, and Uzbekistan.
Kapcsolódó cikkek
- Az OPPO a negyedik legnagyobb okostelefon szállító Magyarországon
- Megkezdődik Magyarországon az OPPO A16s okostelefon értékesítése
- Töltés újragondolva
- A Kraftwork és a Clue PR dolgozik az OPPO magyarországi márkakommunikációján
- Az okostelefon tudatos használata közelebb hozhatja egymáshoz a generációkat
- Az OPPO bejelentette hivatalos indulását Magyarországon
- A Xiaomi bevétele és nyeresége is rekordszinten 2021 első negyedévében
- Sokszor banális hibák miatt nem működnek megfelelően az okoseszközök
- Vezető helyen a Xiaomi Közép-Kelet-Európában az okostelefonok piacán
- A Xiaomi volt a leggyorsabban növekedő okostelefon márka 2020 utolsó negyedévében
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény
Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.
Mi jön a fal után? – Automotive Summit 2025
Ezzel a provokatív kérdéssel indul 2025. május 21-én az Automotive Summit a MOL Campuson. A konferencia az autóipar jövőjét helyezi fókuszba, különös tekintettel arra, milyen szerepet tölthet be Magyarország a globális átalakulásban. A szakértők számos nézőpontból vizsgálják meg az iparág kihívásait és lehetőségeit – a mesterséges intelligencia autóértékesítésben betöltött szerepétől kezdve, az új autógyárak gazdasági hatásán át, egészen a CO₂-kibocsátás jövőjéig.