Az OPPO nagyszabású élő eseményen mutatja be legújabb fejlesztéseit

forrás: Prím Online, 2021. december 11. 18:11

Az OPPO vezető okoseszköz márka idén is a két napos OPPO INNO Day eseményén mutatja be legújabb termékeit és technológiai innovációt. A rendezvényen Tony Chen alapító-vezérigazgató tart nyitóbeszédet a márka fejlesztési stratégiájának új irányairól, valamint több áttörést jelentő technológiai újdonság bejelentése is várható. A forradalmi online élményt ígérő online bemutatóhoz személyre szabott avatarjaikkal távolról is csatlakozhatnak az érdeklődők.

 

 

Az OPPO okoseszköz világmárka 2021. december 14-én és 15-én az OPPO INNO Day-en  mutatja be legújabb technológiai fejlesztéseit és stratégiai terveit.  A márka korábban az INNO Day eseményeken jelentette be az 5G CPE, az OPPO Watch, az OPPO X 2021, az AR Glass 2021 és a CybeReal termékeket.

 

 

A vállalat idén is számos újdonsággal készül, az eseményen leleplezik többek között az OPPO első saját fejlesztésű NPU-ját, bemutatják az új OPPO Air Glass-t, szemléltetni fogják a Retractable Camera és a Digital Human technológiák részleteit, valamint több képalkotáshoz, AI-hoz, AR-hez és 5G-hez kapcsolódó innovációval kapcsolatos bejelentés is várható.  

 

 

Az idei évre az OPPO digitalizálta és egy szórakoztató interaktív világba, az OPPO INNO WORLD-be helyezte az élőben követhető eseményt. Az érdeklődők személyre szabott avatarjaikkal távolról is csatlakozhatnak, szabadon látogathatják az összes virtuális kiállítótermet, kapcsolatot hozhatnak létre egymással, valamint egy közös játékban való részvételre is meghívhatják egymást.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Felforgatja a munkaerőpiacot a mesterséges intelligencia

A mesterséges intelligencia (MI) által érintett ágazatokban ugrásszerűen nőtt a termelékenység, az MI-t használó állások egyre nagyobb számban jelennek meg és akár 25%-os bérprémiumot kínálnak – derül ki a PwC Global AI Jobs Barometer felméréséből, mely 15 ország több mint félmilliárd álláshirdetését elemezte.

2024. május 28. 14:40

Már Magyarországon is elérhető az eMAG Genius hűségprogram

Az eMAG elindította Magyarországon a Genius nevű előfizetéses hűségprogramját, amelyen keresztül többek között ingyenes szállítást és heti dedikált kedvezménykampányokat kínál. Az eMAG Genius előfizetői több mint hatmillió – Genius jelvénnyel ellátott – termékre vonatkozóan vehetik igénybe az előfizetést, amelyek az eMAG, és a Marketplace platformon működő partnerkereskedők kínálatában érhetők el.

2024. május 27. 19:05

Magyarországon lép az európai piacra a díjnyertes amerikai felhőszolgáltató

Magyarországon és Romániában terjeszkedik az Intuitive.Cloud, amely a térség diverz és tapasztalt tehetségbázisát veszi célba, hogy továbbra is csúcsminőségű szolgáltatásokat nyújthasson ügyfeleinek. A felhőszolgáltató a következő egy évben több, mint 10 pozíciót tervez nyitni és 200 IT-szakembert venne fel a toborzással foglalkozó Hays segítségével, ezzel pedig életjeleket mutathat az utóbbi időszakban visszaeső IT-piac. 

2024. május 27. 15:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

2024. május 22. 14:37

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52