A Fujitsu a „bajnokok” kategóriájában végzett a Canalys 2021-es értékelésében
A Fujitsu SELECT Partner Programja „bajnok” minősítést kapott a Canalys EMEA-régióbeli viszonteladói értékelésében (EMEA Channel Leadership Matrix). A Fujitsu partnerkezelése, viszonteladói értékesítés iránti elkötelezettsége, technikai támogatása és folyamatos beruházásai különösen magas pontszámot kaptak a meglévő partnerek körében végzett szállítói benchmark-vizsgálatban.
- A Fujitsu „bajnok” minősítést szerzett a Canalys elemzőcég legfrissebb viszonteladói értékelésében
- Az eredmények figyelembe veszik a meglévő partnerektől kapott értékelést, a viszonteladói csatorna kezelésében tanúsított kiváló teljesítményt, az előző évhez képest elért fejlődést és a viszonteladói csatornával kapcsolatos stratégiák koherenciáját
- A partnerek különösen a partnerkezelés, a viszonteladói értékesítés iránti elkötelezettség, az oktatás, a támogatás és a folyamatos beruházások terén adtak magas pontszámot a Fujitsunak.
A Canalys elemzőcég szerint a viszonteladói csatorna szerepe fontosabb, mint valaha. Az ügyféligények változása alapjaiban átalakítja a piacra lépési modelleket és a szállító-partner kapcsolatot. Erre a kihívásra reagálva az IT-szektor gyorsan talpra állt 2021-ben annak köszönhetően, hogy egyre több vállalat vezet be digitális technológiákat, reagál az új internetbiztonsági problémákra és építi be az agilitást üzleti folyamataiba.
A „bajnok” státus elérése a Canalys értékelésében a legmagasabb szintű kiválóságot jelenti a viszonteladói csatorna kezelésében, és igazolja az előző évhez képest elért fejlődést. A besorolás a Canalys Candefero szállítói benchmarkja alapján számított pontszámokra épül. A benchmark a viszonteladói csatorna kezelésének 12 területén vizsgálja a technológiaszállítókat abból a szempontból, hogy mennyire állítják középpontba a viszonteladókat és milyen következetesen támogatják a partnerek üzletvitelét.
A Fujitsu besorolásához hozzájárult a Fujitsu partnerkezelésének minősége, a vállalat elkötelezettsége a viszonteladói értékesítés iránt, az oktatási és a technikai támogatás, valamint a beruházások, köztük a TechCommunity oktatási platform fejlesztése. A partnerek a Fujitsu kiemelt növekedési szegmensekre, például az oktatásra fordított kiemelt figyelmét és fenntarthatósági kezdeményezéseit is nagyra értékelik. A „bajnok” minősítés jól érzékelteti, hogyan fejlődik folyamatosan a Fujitsu SELECT Partner Program annak érdekében, hogy megfeleljen a partnerek változó igényeinek.
Fernanda Catarino, a Fujitsu viszonteladói csatornáért, szakmai szövetségekért és ökoszisztémáért felelős európai vezetője elmondta: „Az idei év jelentős kihívásokat hozott iparágunk számára a járványtól kezdve a lapkahiányon át az ellátási lánc zavaraiig. A Fujitsunál mindvégig arra összpontosítottunk, hogy partnereink továbbra is a technológiák megfelelő kombinációját tudják szállítani ügyfeleik üzleti céljainak eléréséhez. Ennek érdekében átfogó támogatást biztosítottunk a konzultációs értékesítési szemlélet elsajátításához és új infrastruktúrához nyújtottunk hozzáférést bővülő partnerökoszisztémánkon keresztül. Így a Fujitsu minden partnere megoszthatta képességeit és megsokszorozhatta piaci erejét.”
Alastair Edwards, a Canalys vezető elemzője hozzátette: „A szállítók Channel Leadership Matrixban elfoglalt pozíciója a partnerek visszajelzéseitől és a viszonteladói csatornában végzett tevékenység részletes értékelésétől függ. A bajnok státus megszerzése lenyűgöző teljesítmény a szállító részéről. Azt mutatja, hogy a legkiválóbb szinten képes kezelni a viszonteladói csatornát, és fejlődést ért el az előző évhez képest. A Fujitsu bajnoki címe a partnerek által elért lendület fenntartását biztosító kitartó erőfeszítéseket is jutalmazza.”
2021 során a Fujitsu SELECT Programját továbbfejlesztve, még nagyobb figyelemmel segítette partnereit az aktuális kihívások legyőzésében. Ökoszisztéma-platformja hozzáférést nyújt a partnerek számára a sajátjukat kiegészítő szellemi tulajdonhoz, továbbá bátorítja és segíti a partnerek közös megoldásfejlesztését a co-creation szellemiség jegyében. Olyan fórumot hoz létre, amely támogatja a partnerek közötti együttműködést, és megnyitja a részvételi lehetőséget az egyes partnerek képességein túlmutató projektekben. A használat szerint fizetendő, rugalmas uSCALE hardverlicenc-programmal a partnerek eredményesen gazdálkodhatnak cashflowjukkal, és rugalmas vásárlási lehetőségeket, vonzó fizetési konstrukciókat és fogyasztásalapú árképzést vehetnek igénybe.
Kapcsolódó cikkek
- Az Ingenico Paolo Temporitit nevezte ki Közép-Kelet Európáért felelős ügyvezetőnek
- Gólyamentő akcióban a Raben
- Mintegy 105 milliárd forint értékű keretmegállapodás részese a Delta Systems Kft.
- A Samsung a negyedik helyen szerepel a WBA 2021 Digitális Befogadás listáján
- A CareAR további innovációkat és felvásárlást jelentett be
- 2021 harmadik negyedévében az OPPO Európában 45 százalékos éves növekedést ért el
- Három évig tartó fejlesztési munkálatok végéhez ért a DIGI
- A Fujitsu maximumra növeli a munkahely rugalmasságát és a mobilitást
- Ismét nagyszabású beruházásba kezd a Schaeffler Szombathelyen
- Az LG új vezérigazgatót és további változtatásokat jelentett be
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.