Minden webshop képes lehet az aznapi házhozszállításra

forrás: Prím Online, 2022. március 15. 12:10

Az e-kereskedelem szárnyal, miközben teljesen átalakultak a vásárlók prioritásai. A webáruházak egymás közötti versenyében mostanra nemcsak az ár és a választék számít, hanem az is, milyen gyorsan tudják kiszállítani a csomagokat a vásárlókhoz. A Webshippy ezt felismerve a piacon elsőként és egyedüliként indította el szolgáltatását, amely a partner webshopokban délután négy óráig leadott rendeléseket még aznap házhoz viszi. A régió első, robotizált fulfillment center-hálózata ezzel lehetőséget teremt a kisebb vállalkozásoknak arra, hogy felzárkózzanak a gyorsasági versenyben a nagyokhoz és egyúttal növeljék a versenyképességüket is.

Már a koronavírus-járvány kirobbanását megelőzően érezhető volt az e-kereskedelem dinamikus bővülése, amely 2021-ben már megközelítette a 20 százalékos részesedést a teljes kiskereskedelemben. Mivel az életünk kiszámíthatatlanná vált, egyszerűsége és biztonságossága miatt egyre többen fordultak az online vásárlás felé, olyanok is akik azelőtt ezt elképzelhetetlennek tartották magukról.

 

 

Perényi András, a Webshippy társalapítója arról beszélt, mostanra eljutottunk oda, hogy az online vásárlók teljesen elkényelmesedtek és felértékelődött számukra a gyorsaság.

 

„Korábban megfigyelhető volt, hogy a fogyasztók számára a termékek minősége, a kínálat szélessége volt a legfontosabb, emellett pedig odafigyeltek arra is, mennyire megbízható egy cég, az ügyfélszolgálaton milyen segítőkészek, ha kérdésük lenne. Újdonság viszont a piacon, hogy lassan elvárássá válik a még aznapi kiszállítás, és számos esetben már a házhozszállítási idő alapján döntenek a vevők, hogy melyik webshopból rendeljenek inkább” – mutatott rá.

 

 

Mint fogalmazott, számos nagy multi cég, köztük a Kifli, az Alza vagy a Tesco is elérhetővé tette már a napon belüli kiszállítást, a kisebb webáruházaknak pedig fel kell venniük velük a lépést annak érdekében, hogy ne veszítsék el a vásárlóikat. Elmondása szerint előbb-utóbb ezt mindenkinek meg kell majd lépnie, így óriási versenyelőnyre tehetnek szert a konkurenciával szemben azok, akik időben ismerik fel ennek fontosságát.

 

Perényi András elmondta, a webáruházak számára kiszervezett logisztikai és dropshipping szolgáltatásokat nyújtó Webshippy elsőként teszi lehetővé bármely webshopnak, hogy felzárkózzon a gyorsasági versenyben a nagyokhoz, növelje a versenyképességét, ezáltal a forgalmát, és még boldogabbá tegye az ügyfeleit.

 

 

Még aznap címre érnek a 16 óráig befutott rendelések

A régió első, robotizált fulfillment hálózata bármely ügyfele számára biztosítja, hogy a 16 óráig leadott rendeléseket akár még aznap este, munkaidő után kiszállítják az adott címre Budapest teljes területén. Mindez annak köszönhető, hogy raktáraikban az Európában elérhető legpontosabb, leggyorsabb csomag-összekészítési eljárás valósul meg a saját fejlesztésű szoftvernek és a teljes automatizáltságnak köszönhetően.

 

A szakember szerint az aznapi kiszállítás nem csupán az élelmiszerek esetében jelent versenyelőnyt, hiszen más terméktípusoknál is sokszor azért hezitálnak a fogyasztók a rendelés leadásával, mert még aznap szükségük van rá, vagy esetleg nem tudják biztosan, hogy a következő napokban mikor tartózkodnak az átvételi címen.

 

„A statisztikák szilárdan alátámasztják, hogy van létjogosultsága az aznapi kiszállításnak és a jelentősége az elkövetkező években várhatóan még inkább felértékelődik. Érthető is, hiszen munka után a vásárlók otthon vannak, és így nem kell azzal bajlódniuk, mikor és hol tudják átvenni a megrendelt terméket. A szolgáltatás lényege éppen az, hogy az esti órákban csönget a futár, amikor szinte biztosan otthon találja a megrendelőt” – mutatott rá.

 

A Webshippy szolgáltatása elérhető minden webáruháznak, akinek a logisztikáját kezelik és az összes olyan webshopnak is, akik a marketplace katalógusból értékesítenek.

 

A cég társalapítója végezetül hozzátette, saját fejlesztésű rendeléskezelő és csomagolásoptimalizáló szoftverük segítségével partnereik egyedülálló módon kontrollálhatják a logisztikai folyamatokat a csomagállapotoktól indulóan a raktárkészleten át az utánvétek nyomonkövetéséig. A Webshippy 10.000 négyzetméteres robotizált raktárában közel 3000 webáruház teljes rendeléskiszolgálása zajlik és a kiszállított csomagok által generált árbevétel az elmúlt egy évben több mint 11 milliárd forintot tett ki.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.  

2024. december 21. 13:49

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32