Két hónap után búcsúzik az OGEX
Lezárult az Országos Gaming Expo rendezvénysorozat, amely közel két hónap alatt körbejárta hazánkat és alighanem minden látogató szívébe belopta magát programjaival, szórakoztató műsoraival és FIFA versenyével.
42 óra közvetítés, több mint 15 különböző program megyeszékhelyenként, 2,7 millió forintos összdíjazású FIFA verseny, közel 7 millió elért ember a közösségi média felületeken!
„Az OGEX nemcsak a látogatóknak, hanem az e-sporttal foglalkozó helyi szervezeteknek is jó lehetőséget teremtett arra, hogy élőben találkozzanak közönségükkel, jelenlegi és leendő tagjaikkal, e-sportolókkal, szülőkkel. Másik oldalról a látogatók is betekintést nyertek az e-sport szervezetek működésébe, szabályozottságába, ami főként szülői oldalról sok kérdésre, kétségre választ adott. A rendezvény fontos hozadéka, hogy első kézből tájékozódhattunk országszerte az e-sportolók és szervezeteik helyzetéről, lehetőségeiről, terveikről. Egy ilyen rendezvénysorozat után valódi tapasztalatokkal állhatunk neki a további munkának, a hazai e-sport élet fejlesztésében.” – mondta Bíró Balázs, az Egymillióan a magyar esportért Egyesület és a Magyar E-sport Szövetség elnöke.
„Komoly szervezőmunka és nagyon gyors reagálás – ez jellemezte az elmúlt 3 hónapot. Országszerte 20 rendezvényt tartottunk, ami nem jött volna létre elhivatott partnerek, helyszíni támogatók és a közvetlen munkatársaink lelkes hozzáállása nélkül. Az Országos Gaming Expo ezidáig egy egyedüllő kezdeményezés, hiszen ez az első olyan rendezvénysorozat Magyarországon, amely minden vidéki megyeszékhelyre ellátogatott. Nemcsak a játékok kipróbálásának lehetőségeit teremtettük meg, hanem komoly erőfeszítéseket tettünk azért is, hogy a látogatók megismerjék milyen tudás, milyen lehetőség rejlik magában az e-sportban mint iparágban. Természetesen ez a rendezvény a szórakozásról is szólt, amit változatos színpadi programokkal és a fiatalok által ismert és rajongott videósokkal, tartalomgyártókkal együtt valósítottunk meg” – nyilatkozta B. Szabó Edina, az Országos Gaming Expo főszervezőjének képviseletében.
Az OGEX 2022 esport open FIFA 22 országos bajnokságának a lezárása egy elképesztő budapesti élő döntő keretein belül történt meg. A finálé egy nagyon magabiztos és egy, az utolsó pillanatig küzdő versenyző párharca volt. Szentgyörgyvölgyi Örs, játékos nevén GrislyJam ugyanis élete egyik legjobb játékát hozta, nagyszerűen adogatott, uralta a meccseket és ellentmondást nem tűrően szerezte meg élete egyik legkomolyabb trófeáját, egyúttal a 350.000 forintot jelentő fődíjat. Ezúton gratulálunk a 2. helyezett Pavlovics Márk alias TheBoy és a 3. helyezett Borkai Ádámnak, Boresznek, valamint a versenyen induló rekord számú 362 játékosnak, akik bebizonyították, hogy a FIFA játéknak továbbra is nagy létjogosultsága és jövője van a magyar e-sport piacon.
A roadshow zárórendezvényének jelentős eseménye, hogy ünnepélyes keretek között itt kerültek átadásra A K&H Év Esportolója 2021 díjak. 15 kategóriában díjazták a magyar e-sport tavalyi évének kiválóságait, közülük többen az OGEX rendezvénysorozat megvalósításában is nagy szerepet vállaltak.
Kapcsolódó cikkek
- Idén is elismerték a kiemelkedő e-sport teljesítményeket
- Kétnapos programmal várja a látogatókat a budapesti OGEX a HUNGEXPO-n
- 3 milliós összdíjazással indul a K&H Egyetemi E-sport Kupa
- Több mint 100 játékot próbálhatunk ki az OGEX 2022 ingyenes rendezvényein
- Országos Gaming rendezvénysorozat indul 2022. február 18-án
- Együtt az egészséges egyetemi és főiskolai e-sportért
- Az LG támogató partnerként csatlakozott a League of Legends Európa-bajnoksághoz
- Rekordot döntött a V4 Future Sports Festival
- Magyarország első alkalommal vett részt az e-sport világbajnokságon
- Itt van Magyarország legújabb e-sport csapata
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A pillanatok művészete – Fotózz úgy, mint még soha
Örömmel mutatjuk be legújabb közösségi média kampányunkat, amely arra hív, hogy gondold újra, mit is jelent megörökíteni az élet legértékesebb, legmúlékonyabb pillanatait. A „Ragadd meg a pillanatot!” kampány a HONOR 400 Lite erejét mutatja meg: egy eszközt, ami segít, hogy semmi fontos ne maradjon ki.
Díjazták a szellemi tulajdon hazai példaképeit
A Szellemi Tulajdon Világnapja alkalmából idén is átadták a rangos Millenniumi Díjakat. Az elismerést olyan intézmények, vállalkozások és szellemi műhelyek kapják, amelyek kiemelkedő munkát végeznek a szellemi tulajdon védelmében, és fontos szerepet játszanak a magyar innováció előmozdításában. A 2025-ös év díjazottjai: a Music Hungary Szövetség, a Dalfutár című műsor, a Hagyományok Háza, a Mezőgazdasági és Ipari Mikroorganizmusok Nemzeti Gyűjteménye (MIMNG), valamint a Nivelco Ipari Elektronika Zrt.
Zöldebb, okosabb, elérhetőbb: A Xiaomi 2024-es ESG jelentése
A Xiaomi Corporation (a továbbiakban „Xiaomi” vagy „Vállalatcsoport”), a világ egyik vezető fogyasztói elektronikai és okoseszközöket gyártó vállalata, bemutatta hetedik éves környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) jelentését.
Digitális igazság vagy illúzió? – Védekezés a deepfake ellen
Az internetes térben egyre súlyosabb problémát jelent a deepfake technológia térnyerése, amely mesterséges intelligencia segítségével hoz létre megtévesztő képeket, videókat és hanganyagokat. A technológia fejlődésével egyre nehezebb megkülönböztetni a valós és a mesterségesen generált tartalmakat, ami komolyan rontja az online információkba vetett bizalmat.
Tízből kilenc mozilátogató fontosnak tartja a korhatár-jelöléseket
A mozilátogatók többsége elégedett a filmek hazai korhatár-besorolási rendszerével, és úgy véli, ez hatékony eszköze a gyermekek védelmének – derül ki a Nemzeti Filmiroda és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) közös kutatásából. A felmérésből az is kiderül, hogy a magyarok közel fele nincs tisztában azzal, hogy a korhatár-besorolások csak ajánlások, nem kötelező érvényű előírások.