Sikeres a Hisense és a PSG együttműködése
Második évébe lépett a Paris Saint-Germain, világhírű labdarúgóklub és a Hisense globális partnersége, amelyet egy kisfilmmel ünnepel a két brand.
A videó, amelyben többek között Lionel Messi, Ángel Di María és Presnel Kimpembe is szerepel, a focisták hétköznapjaiba enged betekintést, és azt mutatja meg, hogyan könnyíti meg a játékosok életét a Hisense technológiája. A filmben a Hisense tengeren túlon már elérhető háztartási készülékei (mosógép, sütő és hűtő) valamint egy ULED tévé is megjelenik.
A vállalat kijelzőtechnológia terén hozott innovációinak sikerességét a tavalyi eladási számok is igazolták: 2021-ben a márka közép- és felső kategóriás tévéinek globális értékesítési árbevétele éves szinten több mint 99 százalékot ért el, míg a Paris Saint-Germain, valamint számos nemzetközi élsportesemény támogatását követően 43 százalékkal növelte tengerentúli értékesítési bevételeit, a tengerentúli márkaismertsége pedig 5 százalékkal nőtt.
A Hisense továbbra is elkötelezett a globális sportesemények támogatása mellett: 2022-ben a labdarúgó-világbajnokság (2022 FIFA World Cup), valamint az UEFA Nemzetek Ligájának is támogatója.
Az együttműködés keretében készített videó:
Kapcsolódó cikkek
- Bemutatta a TCL a 2022-es TV és soundbar kínálatot
- Új technológiákat mutat be a Samsung
- A TCL legújabb termékei új szintre emelelik az otthoni szórakozás élményét
- Hogyan válasszunk konyhai robotgépet?
- Jól szerepelt a TP Vision a Red Dot Awardson
- Négy új TCL termék is Red Dot dizájn díjat kapott idén
- A Samsung 2022-es TV kínálata a személyre szabott élményekről szól
- Könnyen tisztántartható mikrót dobott piacra a Sencor
- A Samsung új Neo QLED, Lifestyle és OLED modelleket jelentett be
- Így lesz hosszú életű a mosógép
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.