Megvan a legjobb szakdolgozat a digitális marketingről
Megszületett az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről 2021 pályázatának eredménye. A most harmadik alkalommal meghirdetett versenyre számos érdekes, színvonalas szakdolgozat érkezett be a szervezőkhöz. A pályázatot szponzoráló Google, Group M és OMD munkatársaiból, az IAB Hungary tagjaiból és további két szakértőből álló zsűri döntése alapján az alábbi szakdolgozatok kerültek díjazásra.
Alapszak
• Cím: „Tégy jót és beszélj róla!” – Az e-wom szerepe a nonprofit szervezetek online marketingkommunikációjában
• Szerző: Koblencz Dóra Viktória (Budapesti Corvinus Egyetem- Kereskedelem és marketing)
• Konzulens: Markos-Kujbus Éva
Mesterszak
• Cím: Taka a celebvilágnak – előkelő púposkodás a közösségi médiában // A hitelesség és a paraszociális kapcsolat vizsgálata az influencer-marketing korában
• Szerző: Szabó Ákos (Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing)
• Konzulens: Dr. Mitev Ariel Zoltán
Az ünnepélyes díjátadásra március 31-én került sor, a pályázat nyertesei (végzett hallgató és konzulense) pénzjutalomban részesültek. Koblencz Dóra Viktória oklevelét a pályázatot szintén támogató RTL Magyarország képviseletében Rényi Balázs adta át.
Az IAB Hungary blogján interjúkat lehet olvasni a nyertesekkel: https://iab.hu/cimke/szakdolgozat/
A zsűriről
A pályaművek értékelésében részt vettek:
a szponzorok részéről
• Kovács Péter (Google),
• Török Dia (GroupM),
• Néz Kata (OMG),
az IAB elnökség részéről
• Sopov István (Adaptive Media, IAB Elnök),
• Papliczky Pál ügyvezető,
• Kenessey Adrien (Telex, az IAB Oktatási munkacsoport tagja),
valamint
• Szerényi Szabolcs kommunikációs szakértő,
• Dr. Bíró-Szigeti Szilvia (EMOK).
Indul a 2022-es pályázat
Az IAB Hungary, mint a digitális reklámipar szakmai szervezete, az Atmedia, a GroupM Akadémia és az OMD támogatásával szakdolgozati pályázatot hirdet a felsőoktatásban végzett hallgatók számára.
Pályázni bármely hazai vagy EU/társult országban szerzett dolgozattal lehet, amelyet 2021. augusztus 1. és 2022. július 31. között védett meg a szerzője. Pályázni lehet alapszakos és mesterszakos szakdolgozattal is.
A pályázat feltételei:
– sikeresen letett záróvizsga (legalább jó minősítésű diplomával)
– digitális marketinggel foglalkozó szakdolgozat
– kitöltött jelentkezési lap
Jelentkezés: https://iab.hu/legjobb-szakdolgozat-a-digitalis-marketingrol/
A pályázat határideje: 2022. november 30.
Eredményhirdetésre a bírálatokat követően, várhatóan 2023. márciusában kerül sor.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult az LG nemzetközi innovációs versenye, várják a jelentkezőket
- Világszínvonalú innovációs teljesítményeket ismertek el
- Magyar díjeső a nemzetközi World Summit Awards versenyén
- Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
- ABB globális projektfejlesztési felhívás startup cégek számára
- Tervezz, pályázz, nyerj!
- Díjat alapított a piacvezető online számlázó
- Megvannak ’Az Év Honlapja’ 2021 nyertesei!
- Magyar fiatalokkal dolgozik együtt a jövő innovációin a Samsung és az EdisonKids
- Digitális alkalmazásokat díjazott a Pénzügyminisztérium
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
160 ezer eurós pályázat indul egészségügyi innovátoroknak
Magyar egészségügyi startupok, kkv-k, kórházak, egyetemek és kutatóintézetek kapnak lehetőséget, hogy innovációikat gyorsabban piacra juttassák a SPICE program keretében. A hazánk mellett a régió 18 országában meghirdetett programban 160 000 euró támogatás érhető el, melyet a csapatok fejlesztéshez, innovációik kereskedelmi hasznosításához és mentorálásra használhatnak fel. A résztvevők számára elérhetővé válik továbbá az egészségügyi innovátorok legnagyobb európai ökoszisztémáját összefogó EIT Health teljes kapcsolatrendszere, know-how-ja, szakértelme és tőkéje is.
A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát
Körforgásban, kölcsönhatásban, közösségben – címmel hirdetett pályázatot kifejezetten magyarországi nonprofit szervezetek számára a Magyar Telekom és a Hello Nonprofit. A felhívásban olyan szervezetek jelentkezését várták, melyek az e-hulladék és a digitális környezetszennyezés csökkentésére; a városi éghajlati alkalmazkodásra; vagy a hazai ökoszisztémák ellenállóképességének támogatására fókuszálnak. A zsűri 21 pályázatból választotta ki a győztes Jane Goodall Intézet „Passzold vissza, Tesó!” programját, amely 16 millió forint támogatásban részesül.
Jelentős szakmai sikerrel zárult az ELTE pályaorientációs és tehetséggondozó programja
A Kulturális és Innovációs Minisztérium megbízásából a Nemzeti Kulturális Támogatáskezelő, „STEMpont” komplex pályaorientációs és tehetséggondozó program (NTP-STEM-23) megvalósítására kiírt pályázatán az ELTE Informatikai Kar 20 millió forint, a Természettudományi Kar pedig csaknem 18 millió forint támogatási összeget nyert el.
24. alkalommal lehet jelölni a reáltárgyak legjobb oktatóit a Rátz Tanár Úr Életműdíjra
Az Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért 2024-ben is várja a jelöléseket a Rátz Tanár Úr Életműdíjra, amelyet immáron 24. alkalommal ítélnek oda olyan tanároknak, akik különösen sokat tettek a hazai reáloktatásért.