Megvan a legjobb szakdolgozat a digitális marketingről
Megszületett az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről 2021 pályázatának eredménye. A most harmadik alkalommal meghirdetett versenyre számos érdekes, színvonalas szakdolgozat érkezett be a szervezőkhöz. A pályázatot szponzoráló Google, Group M és OMD munkatársaiból, az IAB Hungary tagjaiból és további két szakértőből álló zsűri döntése alapján az alábbi szakdolgozatok kerültek díjazásra.
Alapszak
• Cím: „Tégy jót és beszélj róla!” – Az e-wom szerepe a nonprofit szervezetek online marketingkommunikációjában
• Szerző: Koblencz Dóra Viktória (Budapesti Corvinus Egyetem- Kereskedelem és marketing)
• Konzulens: Markos-Kujbus Éva
Mesterszak
• Cím: Taka a celebvilágnak – előkelő púposkodás a közösségi médiában // A hitelesség és a paraszociális kapcsolat vizsgálata az influencer-marketing korában
• Szerző: Szabó Ákos (Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing)
• Konzulens: Dr. Mitev Ariel Zoltán
Az ünnepélyes díjátadásra március 31-én került sor, a pályázat nyertesei (végzett hallgató és konzulense) pénzjutalomban részesültek. Koblencz Dóra Viktória oklevelét a pályázatot szintén támogató RTL Magyarország képviseletében Rényi Balázs adta át.
Az IAB Hungary blogján interjúkat lehet olvasni a nyertesekkel: https://iab.hu/cimke/szakdolgozat/
A zsűriről
A pályaművek értékelésében részt vettek:
a szponzorok részéről
• Kovács Péter (Google),
• Török Dia (GroupM),
• Néz Kata (OMG),
az IAB elnökség részéről
• Sopov István (Adaptive Media, IAB Elnök),
• Papliczky Pál ügyvezető,
• Kenessey Adrien (Telex, az IAB Oktatási munkacsoport tagja),
valamint
• Szerényi Szabolcs kommunikációs szakértő,
• Dr. Bíró-Szigeti Szilvia (EMOK).
Indul a 2022-es pályázat
Az IAB Hungary, mint a digitális reklámipar szakmai szervezete, az Atmedia, a GroupM Akadémia és az OMD támogatásával szakdolgozati pályázatot hirdet a felsőoktatásban végzett hallgatók számára.
Pályázni bármely hazai vagy EU/társult országban szerzett dolgozattal lehet, amelyet 2021. augusztus 1. és 2022. július 31. között védett meg a szerzője. Pályázni lehet alapszakos és mesterszakos szakdolgozattal is.
A pályázat feltételei:
– sikeresen letett záróvizsga (legalább jó minősítésű diplomával)
– digitális marketinggel foglalkozó szakdolgozat
– kitöltött jelentkezési lap
Jelentkezés: https://iab.hu/legjobb-szakdolgozat-a-digitalis-marketingrol/
A pályázat határideje: 2022. november 30.
Eredményhirdetésre a bírálatokat követően, várhatóan 2023. márciusában kerül sor.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult az LG nemzetközi innovációs versenye, várják a jelentkezőket
- Világszínvonalú innovációs teljesítményeket ismertek el
- Magyar díjeső a nemzetközi World Summit Awards versenyén
- Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
- ABB globális projektfejlesztési felhívás startup cégek számára
- Tervezz, pályázz, nyerj!
- Díjat alapított a piacvezető online számlázó
- Megvannak ’Az Év Honlapja’ 2021 nyertesei!
- Magyar fiatalokkal dolgozik együtt a jövő innovációin a Samsung és az EdisonKids
- Digitális alkalmazásokat díjazott a Pénzügyminisztérium
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Idén is meghirdette fenntarthatósági versenyét a Schneider Electric
Már lehet nevezni a Schneider Electric fenntarthatósági versenyére, a pályázatokat október 15-ig várják. A „Sustainability Impact Awards” kezdeményezés célja a fenntarthatósági törekvések támogatásában és megvalósításában élen járó partnerek, ügyfelek és beszállítók erőfeszítéseinek elismerése.
AZ EIT Health megújítja InnoStars Awards pályázatát
Az Európai Unió intézményeként működő Európai Innovációs és Technológiai Intézet egészségügyre fókuszáló szervezete, az EIT Health tanulmányt készíttetett arról, hogy milyen kihívásokkal kell szembenézniük az egészségügyi startupoknak, és hogy hogyan járulnak hozzá ezek leküzdéséhez a szervezet vállalkozásfejlesztési programjai az InnoStars régióban, vagyis Dél-, Közép- és Kelet-Európában. Ezek a programok – például a régóta futó InnoStars Awards – képzések, finanszírozási lehetőségek, mentorálás és bootcampek révén kézzel fogható segítséggel támogatják a vállalkozókat, de a tanulmány további, eddig ismeretlen előnyöket is feltárt a résztvevők szemszögéből.
Itt a lány, aki megoldotta az egyik legnagyobb vegyipari cég kihívásait
Egy innovatív takarító robot nyerte el idén az év ötletéért járó elismerést a Magyar Ipari Célgép Nagydíj átadó ünnepségén. Az immár negyedik alkalommal megrendezett Gépész Szalon június végi díjátadóján a szakma legjobbjai gyűltek össze a Millennium Házában. Összesen nyolc kategóriában tüntették ki az elmúlt év legkiemelkedőbb pályamunkáit és három különdíjat osztott ki a zsűri, köztük volt Csikós Irén, aki egy vegyiüzem poros szállítópályáinak tisztítási problémájára tervezett egy innovatív takarító robotot, és a BBM csapata, akik kiemelkedő ipari célgéppel nyertek, a pályázatot mesterséges intelligencia segítségével szerkesztett zenével adták be.
Megvannak a Magyar Ipari Célgép Nagydíj idei nyertesei
Június 28-án, a városligeti Millennium Házában rendezték meg az ország legnagyobb gépipari szakmai eseményét a Gépész Szalont, a Magyar Ipari Célgép Nagydíj immár negyedik díjátadóját, a Chemplex Kft és a Gépipari Tudományos Egyesület (GTE) közös szervezésében. Az Év Célgépe díjra a tavalyi jelentkezéseket is felülmúlva az idén 121 pályamű érkezett, 8 kategóriában osztották ki az elismeréseket, emellett díjazták az év ötletét, az év öko-célgépét és az év tervezőjét is.
Új lehetőség nyílik meg a magyar egészségügyi innovátorok előtt
Vezető európai gyógyszeripari vállalatokkal, a Chiesi Grouppal és a SYNLAB Italy-val karöltve indította útjára az InnoStars Connect programot az EIT Health, az Európai Unió intézményeként működő Európai Innovációs és Technológiai Intézet egészségügyre fókuszáló egysége.