Rangos tanúsítványt nyert el a Unisys digitális munkahely megoldása

forrás: Prím Online, 2022. június 17. 13:14

Az IT támogatás és szolgáltatásmenedzsment vezető szakmai szövetsége, a HDI bejelentette, hogy a Unisys digitális munkahely szolgáltatása, a Digital Workplace Global Service Desk sikeresen teljesítette a szervezet IT Support Center tanúsítási programjának összes követelményét. A HDI a Unisys magyar szakemberét, Gaál Juditot külön szakmai díjjal is elismerte.

A Unisys digitálismunkahely-szolgáltatását (Unisys DWS) biztosító munkatársak azért dolgoznak, hogy az irodai és otthoni vegyes munkavégzés, vagyis a hibrid munkahelyek és a hibrid munkaerő számára biztosítanak intelligensebb, innovatív munkakörnyezetet, zökkenőmentes digitális élményt nyújtva. Ezt jutalmazta most a HDI.

 

A szakmai szervezet már korábban is díjazta a Unisys DWS csapatát elkötelezettségéért és szakértelméért. Nemrégiben két Unisys munkatársat is elismert a HDI Service and Support Awardsszal: a magyar Gaál Juditot a legjobb supervisornak, Daniel Neu-t pedig a legjobb Service Desk Agentnek választották. Januárban Patrycja Sobera, EUX Vice President és Weston Morris globális stratégia igazgató – a Unisys Digital Workplace Deep Dive podcast házigazdája – felkerült a HDI listájára, melyben a 2022-es év gondolkodását leginkább meghatározó 25 vállalati vezetőt sorolták fel. 

 

 

Tara Gibb, a szakmai szenior igazgatója elmondta: „Support Center tanúsítványunk azt tanúsítja, hogy az adott szervezet támogatási részlege hatékonyan működik. A Unisysnél elvégzett szakmai auditunk során bizonyosságot nyert, hogy a vállalat világszínvonalú service desk szolgáltatásokat nyújt ügyfeleinek, és azt is világossá tette, hogy ügyfélélményre javítását célzó intézkedései a legtöbb szervezethez képest sokkal fejlettebbek." 

 

Leon Gilbert, az Unisys Digital Workplace Solutions (DWS) vezető alelnöke és vezérigazgatója elmondta: „Büszkék vagyunk rá, hogy az audit során a HDI szakértői meggyőződtek service desk szolgáltatásunk kiforrottságáról, és ezt immár tanúsítvány is igazolja. Csapatunk elkötelezett, hogy a lehető legmagasabb szintű támogatással segítse az ügyfeleket üzleti céljaik elérésében.”

 

A Unisys Hungary szolgáltató központja  folyamatos fejlődése révén egyre sokrétűbb szolgáltatásokat kínál, beleértve a digitális munkahely megoldásokat is. 

 

Makk Norbert, a Unisys Magyarország ügyvezetője elmondta: „Azon a szakmai sikeren túl, amit az HDI elismerése jelent, külön büszkeséggel tölt el, hogy Gaál Judit díja a Unisys magyarországi szakembereinek jó hírét is erősíti a nemzetközi porondon.”

 

A magyarországi központ továbbra is dinamikusan fejlődik, folyamatos az érdeklődés új, potenciális nagyvállalati ügyfelek részéről új szolgáltatások kapcsán. A Unisys a pályakezdő pozícióktól a vezetői szintekig kínál kihívásokkal teli, felelősségteljes pozíciókat, többek között ügyfélkapcsolati és informatikai területekre is.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt

A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.

2024. május 18. 12:15

Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai

A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.

2024. május 17. 17:30

A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?

Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.

2024. május 17. 13:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59