Európa legjobbjai között a Growww Digital
Elnyerte a Google CSS Premium Partner minősítését a hazai fejlesztésű ROIshopper, a Growww Digital árösszehasonlító szolgáltatása.
Ezt a minősítést az Európai Unió felső 25 százalékában lévő Comparison Shopping Partnerek kaphatják meg, objektív mérőszámok alapján. Ezzel a Growww Digital az első olyan digitális marketing-ügynökség Magyarországon, amely Google Kiemelt Partner cím mellett CSS Premium Partner címet is szerzett.
„Két éve azzal a céllal indítottuk el a szolgáltatásunkat, hogy segítsünk a hazai vállalkozások számára leküzdeni a külföldi e-kereskedőkkel szembeni többéves versenyhátrányt. Ezért vagyunk nagyon büszkék az új minősítésre” – árulta el Szabó László online-növekedési szakértő, a Growww Digital alapítója.
Mint ismeretes, a Shopping hirdetési forma 2019-ben vált elérhetővé Magyarország, Románia és Szlovákia piacain, majd gyorsan meghatározóvá vált. A hirdetési formátum jelentősen átalakította a hirdetési szokásokat, hiszen akár 70 százalékát is kitehetik egy webáruház teljes, Google Adsből érkező forgalmának.
A Shopping kelet- és közép-európai indulásakor a Growww Digital volt a régió első ügynöksége, amely CSS licencet szerzett 2020-ban. A növekedésvezérelt digitális marketing-ügynökség mára 12 országban támogat Shopping kampányokat, mintegy 250 e-kerekedő számára.
A Google CSS Partner Programja keretében a hirdetők kedvezményesen jeleníthetik meg Shopping hirdetéseiket. A program az Európai Unió monopóliumellenes szabályozása következtében jött létre. A keresőóriás ezzel biztosítja, hogy az e-kereskedők számára ne csak a Google saját CSS-e, a Google Shopping legyen az egyetlen út a Shopping hirdetések indításához.
Kapcsolódó cikkek
- Az ígéret földje: nőtt, nő és nőni fog az e-kereskedelem
- A ruházat mindent visz, de az egészséget is online vesszük
- A GLAMI divatkereső tovább terjeszkedik Európában
- A márkaépítés kulcselemévé vált a gamification
- 2021: a meglepetések éve lett az e-kiskereskedelemben
- A Lumenet együttműködési megállapodást kötött a Webshippy-vel
- Európában is kiemelkedő a hazai e-kereskedelem bővülése 2021-ben
- 5,4 billió dollárt is elérhetik idén a globális e-kereskedelemből származó bevételek
- Kiderült, mennyit keres egy marketinges
- E-kereskedelmi Konferencia Visegrádon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél
Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.