Hazánkban is aktív nagyvállalat jár az élen a jövő munkahelyének fejlesztésében

forrás: Prím Online, 2022. november 24. 20:45

Többek között a járvány utáni irodai környezet kialakítása és a munkavállalói élmény fejlesztése terén elért eredményei miatt nyert el újabb rangos elismerést a Unisys: a Magyarországon több mint 750 szakembert foglalkoztató amerikai vállalat az Information Services Group (ISG) a jövő munkahelyéről szóló jelentésében négy kategóriában is bekerült az éllovasok közé.

A neves technológiai kutató és tanácsadó cég, az Information Services Group (ISG) vezető vállalatként ismerte el a Unisyst a 2022-es Provider Lens Future of Work című jelentésében. Az éves jelentés a digitális munkahelyi szolgáltatások és megoldások globális piacát vizsgálja 12 gazdaságilag jelentős régióban. A jelentés alapján a Unisys az alábbi területeken tölt be vezető szerepet az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, a skandináv országokban, Izlandon, Németországban, Ausztráliában, Brazíliában és az amerikai közszférában:

A munkahely stratégia átalakítása szolgáltatás. Ebben a kategóriában olyan szolgáltatókat értékeltek, akik segítenek a járvány utáni irodai környezet megtervezésében. A Unisys kutatásából ugyanis kiderült, hogy a COVID utáni visszarendeződés dacára egyetlen iparágban sem tért vissza az otthoni munka 2020 előtt tapasztalt elhanyagolható – pár százalékos – aránya, hanem 20-30% körül stabilizálódott a legmagasabb szinten az informatikában és a pénzügyi szférában.

Irányított munkavállalói élmény szolgáltatás. Itt az olyan szolgáltatásokat és technológiákat nyújtó vállalatokat értékelik, amelyek hozzájárulnak a végfelhasználói élmény javulásához. A Unisys kutatása korábban arra jutott, hogy a sikeres vállalatok esetében az irodában és otthon dolgozó munkatársak azonos szintű munkavállalói élményben részesülnek, amiben fontos szerepet játszik az informatikai háttér.

 

 

Irányított munkahely szolgáltatás – Végfelhasználói technológia. Ez a kategória az olyan végfelhasználói technológiák szolgáltatásait értékeli, amelyeket hagyományosan a vállalati IT-osztályok házon belül biztosítottak.

Digitális szolgáltatóközpont és munkahelytámogató szolgáltatások. Olyan szolgáltatásokat foglal magában, amelyek lehetővé teszik, hogy az alkalmazottak bárhol és bármikor dolgozhassanak, beleértve az informatikai támogatást és a felhőalapú platformokat. A Unisys számára kiemelt fogalom a „digitális paritás”, ami azt jelenti, hogy minden dolgozónak egyforma hozzáférése van a munkája elvégzéséhez szükséges erőforrásokhoz, függetlenül attól, hogy milyen eszközről dolgozik és, hogy az irodában, otthon vagy éppen a terepen tartózkodik.

 

„Nagyon örülünk az ISG elismerésének, különösen, mert ezzel tovább erősítjük vezető pozíciónkat a digitális munkahelyi megoldások és technológiák területén – mondta el Leon Gilbert, a Unisys digitális munkahelyi megoldásokért (Digital Workplace Services, DWS) felelős alelnöke és vezérigazgatója. – A képzett munkaerő hiánya és a hibrid környezetben dolgozó munkavállalók számának növekedése miatt a vállalatoknak most olyan technológiára van szükségük, amely lehetővé teszi a dolgozók hatékonyabb koordinálását. Arra törekszünk, hogy átsegítsük ügyfeleinket ezen az átalakuláson és javítsuk az általános munkavállalói élményt."

 

„Egyedi megközelítésével és a munkavállalói élmény előtérbe helyezésével a Unisys erős portfólióval segíti ügyfeleit világszerte, hogy elinduljanak a munka jövője felé vezető úton. A vállalat mind organikus, mind akvizíciós növekedéssel bővítette portfólióját, valamint stratégiai partnerségre lépett több kulcsfontosságú gyártóval az élménymenedzsment területén” – mondta el Jan Erik Aase, az ISG Provider Lens globális vezetője.

Kulcsszavak: Unisys munkahely

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01