A DHL Express 2022-ben is elnyerte a Great Place to Work díjat
A DHL Express, a világ vezető logisztikai vállalataként egymást követő második évben nyerte el globálisan a világ legjobb munkahelye, azaz a Great Place to Work (GPTW) díjat, az eredményt a Fortune Magazin tette közzé éves listáján.
„A Great Place to Work díj elismeri folyamatos erőfeszítéseinket és elkötelezettségünket egy befogadó, pozitív és igazságos munkahely megteremtése iránt. Egy 120.000 munkatársat foglalkoztató, 220 ország számos pontján tevékenykedő vállalat számára ez figyelemre méltó eredmény” – mondta John Pearson, a DHL Express vezérigazgatója. „A világjárvány és az orosz-ukrán háború kezdete óta mindenki, aki a szállítmányozás területén dolgozik, a futároktól a központjainkban dolgozó kollégáinkig, a csapatvezetőktől a koordinátorokig döntő szerepet játszik abban, hogy a világ megfeleljen az új logisztikai kihívásoknak. Emberközpontú vállalat vagyunk, és a motivált alkalmazottak továbbra is kulcsfontosságúak globális működésünk sikeréhez. Nagyon örülünk ennek a sikernek, de ezután is törekszünk a fejlődésre, és a jövőben is újabb befektetéseket teszünk a lehető legjobb munkakörnyezet kialakítása érdekében a csapataink számára.”
„Számunkra munkatársaink a legfontosabbak, hiszen akkor lehetünk sikeresek, ha közösek a céljaink és mindenki a munkahelyi közösség tagjának érzi magát” – mondta Mészáros Ádám, a DHL Express Magyarország vezérigazgatója. „A globális díj elnyerése óriási elismerés a DHL Express számára, hiszen a magyar kollégákat is megkérdezték a felmérés készítése során. Öröm egy olyan vállalatnál dolgozni, ahol a munkatársaink jelentik az első számú prioritást!”
A DHL Express számára kulcsfontosságú a kollégáink munkájának megbecsülése, ezért a vállalat évente számos munkavállalói kezdeményezést támogat: a „DHL's Got Heart” lehetővé teszi és ösztönzi a kollégákat, hogy támogassák azokat a jótékonysági ügyeket, amelyek iránt nyitott a helyi kollektíva. A DHL4All kezdeményezés, amelynek célja az összetartozás kultúrájának megteremtése a munkavállalóink között, függetlenül nemzetiségüktől, faji hovatartozásuktól, esetleges fogyatékosságaiktól, nemüktől vagy szexuális irányultságuktól, a méltányos és befogadó gyakorlatok erős mozgatórugója. A „Certified International Specialist” (CIS) program inspiráló képzést és elköteleződési támogatást tartalmaz, amelyhez a vezetők minden segítséget megadnak, és amely a munkatársakat olyan ismeretekkel ruházza fel, amelyekre szükségük van ahhoz, hogy nap mint nap kiemelkedő ügyfélkiszolgálást nyújthassanak.
A Great Place to Work az egyetlen olyan vállalati kultúra díj a világon, amely a győzteseket aszerint rangsorolja, hogy azok mennyire bánnak tisztességesen a munkavállalókkal. A vállalatokat az alapján értékelik, hogy képesek-e olyan nagyszerű munkavállalói élményt teremteni, amely átível a faji, nemi, életkori, esetleges fogyatékossági státuszon, illetve a munkavállalói identitás vagy munkakör bármely aspektusán. A World's Best listára való első, 2017-es felkerülése óta a DHL Express több mint négyszeresére növelte mind a megkérdezett alkalmazottak, mind a felmérésben részt vevő országok számát, és ezzel a Great Place to Work által 2022-ben vizsgált multinacionális vállalatok közül a legtöbb emberre gyakorolt pozitív hatást világszerte. 2022-ben első alkalommal immár a DHL Express Magyarország munkatársai is részt vettek a felmérésben.
„A globális munkaerővel rendelkező vállalatok számára exponenciálisan nehezebb megteremteni az egységes környezetet valamennyi alkalmazott számára – így még lenyűgözőbb, ha sikerrel járnak” – mondta Michael Bush, a Great Place to Work vezérigazgatója. „Annak ellenére, hogy 2022-ben a globális vállalkozások előtt számos kihívás áll, a DHL Express bebizonyította, hogy világszerte nagyszerű munkahelynek számít! Az ilyen példaértékű eredmények mögött egy kivételes kultúra áll, amely az első naptól fogva barátságos és gondoskodó környezetet biztosít, a biztonságot és a fizikai jólétet a legfontosabb prioritássá teszi, és egyenlő esélyeket nyújt minden munkavállaló számára világszerte.”
Kapcsolódó cikkek
- A DHL hozta el hazánkba is a száguldó cirkuszt
- A DHL Express élen jár a fenntarthatóság terén
- A DHL Supply Chain 2022-ben ismét vezető besorolást kapott
- 5,4 billió dollárt is elérhetik idén a globális e-kereskedelemből származó bevételek
- Az e-kereskedelem piacának nyitott kérdéseire és kihívásaira válaszol a DHL Supply Chain
- Sínen a DHL industrial Projects
- A DHL is támogatja az e-kereskedelmet
- A Fujitsu a DHL-lel közösen forradalmasítja a logisztikai piacot
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.