Az LG bemutatta az okosotthonok zökkenőmentes működését
Az LG Electronics (LG) a Home Connectivity Alliance (HCA) igazgatótanácsának tagjaként a 2023-as CES kiállításon mutatta be, milyen a gördülékeny okosotthon-élmény. Más HCA-tagvállalatokkal együtt az LG az eseményen azt demonstrálta, hogyan teszi lehetővé az új HCA 1.0 specifikáció azt az átjárhatóságot, amelynek révén a különböző márkák intelligens otthoni megoldásai zökkenőmentesen működhetnek együtt a tökéletesen összekapcsolt otthoni kényelemért.
A HCA kiállítási standján az LG a szövetség többi tagjának eszközei mellett állította ki legújabb intelligens háztartási készülékeit – köztük a MoodUP hűtőszekrényt, a WashTower ruhatisztítási megoldást, az ARTCOOL Gallery légkondicionálót és a PuriCare AeroTower légtisztítót. A látogatók a HCA Bármilyen alkalmazás bármilyen eszközhöz víziójának gyakorlati megvalósítását tekinthették meg, amelynek lényege, hogy a felhasználók az egyes márkák termékeit a gyártók saját intelligens vezérlőközpontjain – például az LG intuitív ThinQ alkalmazásán – keresztül kezelhetik. Az átjárhatóság ezen új szintjét jelenleg a HCA tagvállalatai, köztük az LG is támogatja.
A már meglévő Cloud-to-Cloud (C2C), azaz felhőalapú szolgáltatások interoperabilitására vonatkozó iparági szabványok felhasználásával az új HCA 1.0 specifikáció azért jött létre, hogy a háztartási gépek, televíziók és HVAC-rendszerek márkától függetlenül zökkenőmentesen működjenek együtt. A vásárlók nem csak az újonnan bemutatott modelleket használhatják ilyen módon: a már meglévő, a HCA 1.0 specifikációt támogató intelligens eszközeiket és HVAC-rendszereiket is komolyabb szoftverfrissítések nélkül kapcsolhatják össze.
A HCA 1.0 specifikáció a tagvállalatoknak is segít abban, hogy a jövőben fenntarthatóbbá tegyék az okosotthon-rendszereket: a szövetség tagjainak készülékeiből gyűjtött felhasználói adatok nyomán ugyanis a gyártók hozzájárulhatnak az otthoni energiagazdálkodás javításához.
„A HCA tagjaként az LG hozzájárul a biztonságos és márkától függetlenül gördülékenyen összekapcsolt otthoni ökoszisztéma megvalósításához” – mondta Lyu Jae-cheol, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke. „Vállalati együttműködéseink és a nyílt innováció révén továbbra is olyan megoldásokat kínálunk a felhasználóknak, amelyekkel életmódjuk tudatosabb és kényelmesebb lehet.”
Kapcsolódó cikkek
- Az LG vezérigazgatója szerint így teheti jobbá az emberek életét az innováció
- Az LG új OLED televíziója a Zero Connect technológiával új lehetőségeket nyit a térelrendezésben
- Az LG 2023-as OLED tévéi a felhasználói élményt és az otthoni szórakozást is új szintre emelik
- Még stílusosabb és erősebb lett az LG gram termékcsalád
- Az LG világszerte bevezeti a frissíthető ThinQ UP háztartási gépeket
- Az LG a CES-en mutatja be luxuskategóriás termékcsaládjának második generációját
- Magával ragadó hangzással és sokoldalú funkciókkal érkeznek az LG új hangprojektorai
- Az LG a 2023-as CES-en mutatja be új, minimalista formatervezésű háztartási készülékeit
- Az LG MoodUP hűtőszekrénye színesebb életstílust hoz a konyhába
- Továbbfejlesztett ételkészítési és mosogatási technológiák
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.