Az új Bing a mobilokra és a Skype-ra is megérkezik
Három héttel ezelőtt a Microsoft bejelentette az új Bing és Microsoft Edge bevezetését, mint olyan új eszközöket, amelyek egy másodpilótához hasonlóan segítik majd a felhasználókat az interneten való szörfölésben. Február 7. óta 169 országban több mint egymillióan váltottak jegyet erre az izgalmas „repülőútra”: ennyien használják a Bing előzetes verzióját, és a csatlakozók száma napról napra tovább nő.
A Microsoft bejelentette, hogy az új Bing előzetese a Bing és az Edge mobilapplikációiban is megjelenik. Ezzel egyidőben a Microsoft a Skype-ra is bevezet egy új, mesterséges intelligenciával megtámogatott Bing verziót.
A bejelentés legfontosabb részletei:
- Új Bing és Edge mobilapplikáció: Tisztában vagyunk azzal, hogy a keresések 64 százalékát ma már mobiltelefonokról indítják el. Ezért tettük elérhetővé a Binget és az Edge-et mobilapplikációs formában is: ezek a megoldások az okostelefonokon is legalább olyan jó másodpilótaként szolgálnak, mint a desktopon.
– Az iOS és Android telefonokon már letölthető a megújult és izgalmas felhasználói élményt ígérő Bing. A Bing ikonra koppintva egy, a desktop verzióból már jól ismert chat indítható el.
- Mesterséges intelligenciával megtámogatott Bing a Skype-on: A Bing Skype verziójának előzetese is a mai naptól érhető el. Az app a felhasználók minden kérdésére valós időben ad hasznos válaszokat, és akkor csillogtatja meg igazán a képességeit, amikor épp a barátaikkal vagy családtagjaikkal beszélgetnek.
– A Microsoft jelenleg tanulmányozza és finomhangolja az új képességeket annak érdekében, hogy más kommunikációs platformokra, például a Teams-re is bevezethesse azokat.
Kapcsolódó cikkek
- A valóságmanipulációs eljárás laikus szemmel szinte felismerhetetlen
- Beszélt és írott magyar szöveg feldolgozását lehetővé tevő modellt építettek a Pécsi Tudományegyetemen
- MI TUDÁSKÖZPONTOK: Robotszimuláció támogatja az önvezető járművek fejlesztését
- Lányok ötleteit várja a Microsoft az MI felhasználására
- Elindult az Imagine Cup Junior AI for Good jövő évi versenye
- Jövőbemutató fejlesztések a Debreceni Egyetemen
- Megvannak a DigiGirlZ AI Challenge nyertesei
- Rohamtempóban próbálnak a cégek képben maradni
- Az ABB és a Microsoft AI technológiával segíti a fenntartható élelmiszertermelést
- A mesterséges intelligencia tudásukat osztották meg civil szervezetekkel a startupok Budapesten
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Black Friday a Viberen: kisvállalkozások nagy lehetősége
A Black Friday ma már nem csak a nagy márkákról szól. Kisvállalkozóként vagy szabadúszóként – legyen szó fodrászról, autószerelőről, kézműves ékszerkészítőről, tanácsadóról, pékségről vagy butik tulajdonosáról – ez az időszak remek alkalmat kínál új ügyfelek elérésére, az értékesítés növelésére és a meglévő vevőkörrel való kapcsolat elmélyítésére.
ABB: Megbízható energiaellátás a jövő hidrogénprojektjeihez
Az ABB a Hydrogen Technology Expo kiállításon mutatta be a HyQ PCI880 nevű, új generációs tápegységét, amelyet csúcsteljesítményű IGBT-technológiára építettek a hatékonyság és a megbízhatóság növelése érdekében.
Európa legjobb startupjai Budapesten mutatkoznak be
Európa leginnovatívabb fiatal vállalkozói találkoznak november 25-én Budapesten az EIT Innovation Awards 2025 eseményen. A megmérettetésen a 908 jelentkező közül kiválasztott 42 ígéretes startup mérheti össze tudását hét kategóriában, az egyenként 10 000 eurós fődíjért.
Black Friday 2025: Ár, minőség és márka a döntések mögött
Az év legintenzívebb kiskereskedelmi időszakában, a Black Friday közeledtével különösen aktuális egy friss kutatás, amely feltárja, milyen szempontok alapján választanak technológiai termékeket a tudatos vásárlók. Bár sokan elsősorban az elektronikai eszközök kedvezményei miatt várják az akciókat, a döntési folyamat ennél jóval összetettebb. A felmérés szerint három tényező számít igazán: a kedvező ár, a bizonyított minőség és a megbízható márkahírnév.
Tovább szárnyal az AutoWallis: 353 milliárd forintra nőtt az árbevétel
Az AutoWallis a harmadik negyedévben is erős teljesítményt nyújtott: a vállalatcsoport árbevétele 21 százalékkal nőtt, így elérte a 353 milliárd forintot a régió 17 országában. A bevétel 67 százaléka külföldi piacokról származott, amit az akvizíciók és az organikus növekedés egyaránt támogatott. Mindhárom üzletág pozitív eredményt ért el: a Kiskereskedelmi Üzletág forgalma 43 százalékkal emelkedett, a Mobilitási Szolgáltatásoké 21, a Nagykereskedelmi Üzletágé pedig 4 százalékkal bővült. A társaság 12,6 milliárd forintos EBITDA-ja megfelel az elvárásoknak, és stabil alapot teremt a növekedési stratégia folytatásához.

