Márkastratégával építi nemzetközi ismertségét a magyar TheFence

forrás: Prím Online, 2023. április 16. 10:22

Marketing területen erősített az IT-biztonság területén érdekelt, a Miamiban és Budapesten is irodát üzemeltető, magyar alapítású TheFence csapata. Szemán Edina ezentúl marketingmenedzserként felel a márka hazai és nemzetközi megjelenéséért. A vállalati belső biztonság növelésére, a nem megfelelően kezelt hozzáférési jogosultságok kiszűrésére és az adatlopásra irányuló informatikai támadások megelőzésére szolgáló szoftver, a TheFence idén lépett be az amerikai piacra.

Szemán Edina a Nitrogénműveknél kezdte pályafutását, később egy mesterséges intelligenciával és fintech területtel foglalkozó startup cégnél dolgozott. Innen váltott 2023. márciusában a TheFence-hez, ahol a B2B marketing stratégia megtervezése és megvalósítása, valamint a márkaismertség növelése lesz a fő feladata.

 

„Személy szerint az adatvezérelt marketingben hiszek, így a kampányoknál folyamatosan mérjük az eredményeket és ennek mentén változtatunk a stratégián. Alapvetően nagyon izgalmasnak tartom a kiberbiztonságot, mint témakört. Világossá vált, hogy a vállalatoknak nagy hangsúlyt kell fektetniük az adatbiztonságra, kibervédelemre, hiszen egy-egy adatvédelmi incidens hatalmas károkat okozhat, nem beszélve az óriási költségekről.” – mondta el munkamódszeréről Edina.

 

A szakember segítségével szeretnék tovább növelni a márka ismertségét, hogy néhány éven belül erős brandként szerepelhessen a TheFence a nemzetközi piacon. 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?

2024. július 26. 13:59

Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY

2024. július 24. 13:59

Akár 50% időmegtakarítást jelenthet a PS szinte érintésmentes könyvelési megoldása

2024. július 16. 16:29

ESET kiberfenyegetettségi jelentés: egyre gyakoribb a mesterséges intelligencia és a deepfake a támadásokban

2024. július 5. 09:55