Legyél hatékonyabb és motiváltabb a munkahelyeden és otthon is ezzel az új módszerrel
Egy magyar pszichológus mesterséges intelligencia által vezérelt chatbot coaching megoldást fejlesztett ki, amely kizárólag a Viberen érhető el, és segít abban, hogy koncentrált, lelkes és kreatív maradhass.
A digitális korban egyre több olyan munkakörülmény van, amely nagy nyomást gyakorol az emberekre – egyre nehezebb nap mint nap koncentráltnak és motiváltnak maradni. Mostantól a GuessYourself segítségével könnyedén lehet értéket teremteni és megőrizni a mentális stabilitást a telefonon keresztül. Az új, önismeretre fókuszáló, mesterséges intelligenciával felerősített chatbot olyan coaching szolgáltatást és technológiát kínál, amely segít abban, hogy mindenki tudatos és határozott lehessen a munkájában, miközben sokkal jobban érzi magát a bőrében.
A szakmai innovációt az ismert szakértő és transzformációs coach, Szirtes Hajnalka fejlesztette ki. A GuessYourself egy olyan szakmai pályázat nyertese volt, amelyet a világ egyik legnépszerűbb kommunikációs alkalmazása, a Viber, a FIVOSZ (Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége) és a Talk-A-Bot chatbot szolgáltató által 2022-ben, anyák napja és a Nők Hónapja alkalmából hirdettek meg. A verseny fő célja a magyarországi női vállalkozók támogatása, nagyobb láthatóságot, technológiai tudást adva vállalkozásuknak. A verseny a Viber digitális eszközeinek felhasználásával segítette a vállalkozások kilátásait, ismertségük növelését és versenyelőnyök megszerzését.
A verseny egyik nyertese, a GuessYourself megalkotója, Szirtes Hajnalka, aki egyben szervezetpszichológus és transzformációs coach is, 60 000 dollár értékű (nem készpénzben adott) Viber promóciós eszközöket és egy chatbot fejlesztést nyert a Talk-A-Bot-tól. Több száz vezetővel dolgozott és támogatta a sikeres alkalmazkodási folyamatot, és számos szervezetfejlesztési projektet vezetett nagyvállalatoknál.
Hajnalka a szakmai coaching módszertanát mesterséges intelligenciával támogatott chatbottal kombinálta, hogy túllépjen a hagyományos coaching körökön, és a vállalati rendszer minden szintjéről a teljes alkalmazotti közösséget megszólítsa. A módszertan az önazonosság megtalálására és a tudatos stratégiai szemlélet kialakítására összpontosít.
„Folyamatosan változó, válságokkal teli világunkban már nem elég, ha fejlesztjük érzelmi intelligenciánkat és készségeinket, túl kell lépnünk a silókban való gondolkodáson. Vállalati túlélésünk kulcsa az a képesség, hogy a megszokásból és a rutinfeladatokból kitörve értéket teremtsünk a változó környezetben. Ezt csak egy olyan önazonos egyén tudja megtenni, aki könnyen és folyamatosan képes alkalmazkodni és újítani." – mondta Szirtes Hajnalka, a GuessYourself alapítója.
„A Viber számára mindig is kiemelt fontosságú volt, hogy a társadalmilag releváns témák mögé álljon, mind globálisan, mind lokális szinten. Nagyon örülünk, hogy egy olyan kreatív szakemberrel dolgozhatunk együtt, mint Hajnalka, akinek megoldása egyaránt segítheti a modern kori vállalkozók és vállalati dolgozók jólétét. A GuessYourself nélkülözhetetlen eszköz lehet ahhoz, hogy nyugodtak és motiváltak maradjunk a hétköznapok során.” – emelte ki Daniela Ivanova, a Rakuten Viber európai növekedési igazgatója.
"Első pillantásra meglepőnek tűnhet egy klasszikusan személyes módszertant chatbot-technológiával kombinálni, de a digitális innovációk éppen erről szólnak, hogy továbblépjünk a megszokásokon, és a leghasznosabb módon érjük el azt, akinek szánjuk. Örülünk, hogy a Viberrel együttmüködve ismét részesei lehetünk egy szakmai újításnak, személyesen alig várom, hogy ezt a megoldást nemzetközi szintre emeljük." – tette hozzá Deliága Ákos, a Talk-A-Bot ügyvezető igazgatója.
„Először is szeretnék gratulálni a FIVOSZ nevében a győztesnek! A ViberForWomen verseny egy kitűnő lehetőség volt arra, hogy támogassuk a női vállalkozókat és nőket, akik az üzleti életben egyre növekvő szerepet játszanak. A verseny győztese a GuessYourself is remek példa arra, hogy tudjuk a digitalizációt hatékonyan használni a vállalkozás mindennapjaiban. Remélem, hogy hasonló innovációk továbbra is megjelennek a piacon, és hogy azok, akik kihasználják azokat, előrelépnek az üzleti karrierjükben és személyes életükben is.” – mondta Inotay Petra, kuratóriumi elnök, FIVOSZ Alapítvány.
Kapcsolódó cikkek
- A magyar Viber felhasználói számára minden nap anyák napja
- Mesterséges intelligenciával pörgetik fel a kakaógyártást
- A Petal Ads hirdetési szakértői exkluzív mesterkurzust tartanak a hamburgi OMR Fesztiválon
- Mesterséges intelligencián alapuló közlekedésirányítási rendszert fejlesztettek ki
- A GLAMI új AI-technológiát alkalmaz a divatwebáruházak termékkínálatának katalogizálására
- 5 digitális tipp a kiskereskedők és az e-kereskedelemben dolgozók számára
- Az IVSZ álláspontja a mesterséges intelligenciára épülő fejlesztésekkel kapcsolatban
- Mesterséges intelligencia, robotok, üzlet a háború után – erről szólt az idei Trust Summit
- Új keresőt fejleszt a Google
- Felelősségteljes mesterséges intelligencia fejlesztés – jó úton járunk?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.