Elindult a mesterséges intelligencia által kifejlesztett HELL A.I. gyártása
Ünnepélyes keretek között elindult a világ első olyan energiaitalának a gyártása, amelyet teljes egészében az A.I. (Artificial Intelligence, azaz mesterséges intelligencia) fejlesztett ki a HELL ENERGY-vel. A Tutti-frutti & Berry-blast ízű HELL A.I. Szikszón, Európa egyik legmodernebb italgyártó gépsorain készül, ahol még a gyártásindítás módja is a mesterséges intelligencia javaslata alapján történt.
Két héttel ezelőtt söpört végig a világon a hír, hogy egy magyar cég olyan szenzációszámba menő ötlettel állt elő, amire még nem volt példa az energiaital szektorban: megszületett az első olyan energiaital, amelyet teljes egészében az A.I. fejlesztett ki a HELL ENERGY-vel együttműködésben. Az új íz minden elemét, szigorúan megválogatott összetevőit, designját és marketing eszközeit is az A.I. tervezte, és meg is kóstolta. Ilyen komplex folyamatot az italszegmensben még senki korábban nem indított el tisztán a mesterséges intelligenciára alapozva.
Amikor a HELL ENERGY megbízta az A.I-t egy új, a számára tökéletes energiaital kifejlesztésével, a mesterséges intelligencia a világhálón fellelhető hihetetlenül nagy mennyiségű információt feldolgozva alkotta meg az általa legjobbnak tartott receptet. Az A.I. nem csak abból indult ki, hogy mit várnak el az emberek egy energiaitaltól, hanem kiemelt célja volt, hogy minél jobb és finomabb italt hozzon létre.
A mesterséges intelligencia szerint a jelenleg legjobb recept a valódi koffein és az optimalizált cukormennyiség mellett többek között vitaminokat és aminosavakat is tartalmaz, és természetesen megfelel minden élelmiszeripari jogszabálynak, pl. az EFSA (Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság) ajánlásainak, valamint az NRV (ajánlott napi bevitel) iránymutatásoknak is.
Az A.I. három ízvariációt alkotott, és egy New York-i vállalat technológiája segítségével digitalizálta, azaz meg is kóstolta mindhárom italát, majd prediktív intelligenciával, rengeteg adat és statisztika elemzése után választotta ki, melyik íz a befutó. Így született meg a valóban egyedülálló, friss, gyümölcsös íz, a Tutti-frutti & Berry-blast, melyhez még a csomagolás design-t is a mesterséges intelligencia tervezte meg a végtelenszer újrahasznosítható aludobozokra.
Ennek a világon jelenleg egyedülálló terméknek a gyártása indult el ünnepélyes keretek között a HELL ENERGY szikszói üzemében.
A receptúra egyébként szigorúan titkos, levédésére is az A.I. adott javaslatot. A receptet csak egyetlen, magas szintű biztonsági elemekkel ellátott számítógépen tárolják a HELL ENERGY szikszói gyárában, és a gépnek otthont adó helyiség kialakítását is a mesterséges intelligencia tervezte. Természetesen biztonsági másolat nélkül nincs igazi védelem, így a receptet egy svájci trezorban is őrzik. A mesterséges intelligencia által javasolt biztonsági elemeknek az is része, hogy mindösszesen két ember jogosult elindítani a HELL A.I. gyártását a szikszói üzemben, és ők is csak szigorú, három lépéses azonosítás után. Így maga a mesterséges intelligencia ”rendelkezett” a gyártás mikéntjéről is, ennyire védi saját fejlesztését.
Az új termék Szikszón, Európa egyik legmodernebb italgyártó gépsorain készül, és az első legyártott HELL A.I. energiaitalok hamarosan elindulnak a hazai boltokba és a márka webshopjába, majd a HELL ENERGY legfontosabb export országaiba, így a tervek szerint nyár végéig több mint 60 országban lesz kapható ez a világújdonság.
Kapcsolódó cikkek
- Protechtor podcast: A munkavállalók kétharmada félti állását a mesterséges intelligenciától
- A ChatGPT-hez hasonló modellek gyakorlati alkalmazásán dolgoznak a Bosch csoport AI szakértői
- Mégis hogyan tud kóstolni a mesterséges intelligencia?
- Tarol a mesterséges intelligencia: a fogyasztók 73%-a megbízik a létrehozott tartalomban
- Mesterséges Intelligencia forradalmasíthatja az energiaitalok világát
- A fiatalok 40%-a szerint segítené a munkáját a mesterséges intelligencia
- Az Oracle generatív AI szolgáltatásokat szállít üzleti felhasználók számára
- Szintet lép az AI és a gépi tanulás
- Az AI hozza el az igazi szerelmet az egyedülállóknak?
- A mesterséges intelligencia demokratizálja a marketinget
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény
Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.
Országos mozivetítéssel zárult a Hunyadi sorozat
Húsvét hétvégéjén érkezik a Hunyadi sorozat grandiózus fináléja a TV2 műsorára. A legelhivatottabb rajongók azonban már korábban, április 16-án, szerdán, 19 Cinema City moziban, exkluzív vetítésen élhették át a sorozat záróepizódját, amely látványos csatajeleneteivel kápráztatta el a közönséget.
Kihirdették a Sony World Photography Awards 2025 nyerteseit
A Sony World Photography Awards bejelentette a 18. alkalommal megrendezett verseny győzteseit a londoni díjátadó gálán, ahol a szakma legnagyobbjai ünnepelték az idei nyerteseket és kiemelkedő munkáikat.
Mi jön a fal után? – Automotive Summit 2025
Ezzel a provokatív kérdéssel indul 2025. május 21-én az Automotive Summit a MOL Campuson. A konferencia az autóipar jövőjét helyezi fókuszba, különös tekintettel arra, milyen szerepet tölthet be Magyarország a globális átalakulásban. A szakértők számos nézőpontból vizsgálják meg az iparág kihívásait és lehetőségeit – a mesterséges intelligencia autóértékesítésben betöltött szerepétől kezdve, az új autógyárak gazdasági hatásán át, egészen a CO₂-kibocsátás jövőjéig.